U2 - Hki , Olympiastadion , 20.08.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
U2 saapuu konsertoimaan Helsinkiin. Konsertti pidetään Olympiastadionilla 20. elokuuta 2010.

Kertoi kaupunkilehti Vartti.

Mahtavaa! U2 on käsittämättömän hyvä bändi livenä - mielestäni mikään muu yhtye ei pysty järjestämään yhtä upeaa live-elämämystä.

Olen nähnyt U2:n jo useampaan otteeseen livenä, eikä lippujen ostosta ole tarvinnut stressata, sillä U2.comin eli faniclubin jäsenille järjestetään ennakkomyyntejä. Nyt 2010 vuoden konserteille on tulossa uusi ennakkomyynti, eli 42 dollarin hintainen jäsenyys kannattaa jälleen. Saan sanoa makoisat hyvästit Lippupalvelun painajaismaiselle (online-)ryysikselle.

P.S. Aika korkea tuo Lippupalvelun asettama 8 lipun maksimi per ostaja. Eikö 4 olisi parempi? Nythän ne menevät hetkessä... kuten aina. :D

150e on vitusti liikaa oikeastaan mistä tahansa aktista, ylihinnoiteltu raakasti.

No jaa, mitä lie paikkoja.

Onhan siellä istumakatsomoon myös 90 €:n hintaisia lippuja, seisomakatsomo 55 €, lukuunottamatta lavan ympärillä olevaa Red Zone -aluetta..!!

U2.com ennakkomyyntilippujen määrä

Journalisti: kuinka monta lippua jäsenyydellä saakaan ostettua ennakkoon, kaksi vai neljä? Kuuluin aikoinaan klubiin, mutta siitä on niin monta vuotta aikaa että olen unohtanut. Tässä nyt mietin ottaisinko perheen teinitkin mukaan jotta oppisivat millainen on THE KEIKKA...

Journalisti: kuinka monta lippua jäsenyydellä saakaan ostettua ennakkoon, kaksi vai neljä? Kuuluin aikoinaan klubiin, mutta siitä on niin monta vuotta aikaa että olen unohtanut. Tässä nyt mietin ottaisinko perheen teinitkin mukaan jotta oppisivat millainen on THE KEIKKA...
Lippuja saa ostaa jäsenyydellä 4. Huomenna alkaa boots ja magnificent ryhmien myynti. Jäsenyys maksaa tällä hetkellä 50$, ei paha hinta siitä mitä kaikkea sillä saa.

Neljähän niitä saa ostaa – taas. Neljä sai ostaa jo keväällä tälle kesälle/syksylle.

Tänään alkanut ennakkomyynti sujui kivuttomasti, ja ostin neljä paikkaa kentälle hintaan 55 €/lippu.

Istumapaikat ovat kyllä aika suolaisen hintaisia, paitsi lavan takana, jonne pääsee 35 euron hintaan. Kyllä sieltäkin jotakin näkee ja kuulee.

Kolmen jälkeen saa tänään vasta ostaa liput. Mikä lie kuningasajatus tuossakin. Meneeköhän nuo jotenkin liittymisjärjestyksessä tai fanclubin jäsenyyden pituuden perusteella. No, eihköhän ne liput saa kuitenkin otettua eli tuskin loppuvat kesken. Taidan suosiolla ostaa vain istumapaikat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kolmen jälkeen saa tänään vasta ostaa liput. Mikä lie kuningasajatus tuossakin. Meneeköhän nuo jotenkin liittymisjärjestyksessä tai fanclubin jäsenyyden pituuden perusteella. No, eihköhän ne liput saa kuitenkin otettua eli tuskin loppuvat kesken. Taidan suosiolla ostaa vain istumapaikat.

Menee joo. Mitä kauemmin olet ollut jäsen, sitä aiemmin saat ostaa lippusi. Ostoryhmiä taitaa olla tällä hetkellä neljä, mutta jäsenten määrästä mulla ei kyllä ole mitään hajua. On siis vaikea sanoa, paljonko lippuja riittää julkiseen myyntiin.

Keikkahan on muuten perjantaina, ja Moskovassa soittavat vasta 5 päivän päästä, joten lisäkeikalle lienee mahdollisuus. Ainakin kesäksi julkistettiin ensin vain yksi keikka kaupunkia kohden ja sitten myöhemmin lipunmyyntien jälkeen lisättiin useimpiin kaupunkeihin toinen ilta. Eläkäämme siis toivossa.

Loppuiko tuo Suomen presale tänään klo 12 vai lopuuko se huomenna? Vattu kun ei ole vielä lippuja ja maanantaina se on aika tuurissaan kiinni että saako. Kentälle tarviis päästä. Luotan kyllä että tulee toinen keikka, saletisti tuo myy loppuun alle puolessa tunnissa.

PRESALES START THIS WEEK
This week's presales are for Horsens, Helsinki and Vienna. The presales begin at the following times:
Horizon group - Tuesday, 29 Sept., 10AM
Breathe group - Tuesday, 29 Sept., 3PM
Boots group - Wednesday, 30 Sept. 10AM
Magnificent group - Wednesday, 30 Sept. 3PM

The presale will end on Thursday, 1 Oct. at 12noon.

Itse ostin 4 lippua eilen kentälle. Tällä hetkellä on kolmelle käyttöä ja jos ei joku kaveri tarvitse lippua, niin myyn sen yhden omakustannehintaan+(50$/4) pois.

Olisin mieluummin mennyt istumakatsomoon, mutta vierekkäisiä lippuja ei ollut kuin huonohkoista katsomoista-->lavan kuvat nähneenä sellainen yksi jalka olisi ollut suoraan näkökentän keskellä. Lisäksi vielä olivat suolaisen hintaisia verrattuna kenttälippuihin.

^No mulle tuo lippu jos kukaan kaveri ei tarvii ;). No koitan onneani netissä maanantaina mutta se on ihan tuurista kiinni taas. Mä nimenomaan en halua katsomoon vaan kentälle. No on se toinen keikka aika saletissa niin jos sitä sitten ihan fanilupiin liittyis. Tää keikka on vähän semmoinen että pakko on päästä.

Se on perkele, kun tuli saatua liput sinne.:dance: Alussa meinsi joutua jo epätoivoon, kun tuli se olet jonotuslistalla odota hetki ja näin päin pois, mutta kaverin koneelta lykästi ja ei muuta kun liput tiskiin. Nyt vielä vajaa vuosi sitten odottelua...

No eihän sitä sitten onnistanut.Ei auttanunu vaikka kuinka rämppäsi:D Kaveri oli lippupisteellä jonottamassa,mutta viisi ensimmäistä sai liput:D Kovaa peliä..

Sain vaan lipun lopulta,kun tarpeeksi näpytin:dance::dance: ei ehkä parhaasta paikasta,mutta pakko se on suosikkibändi kerran elämässä livenä kuulla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom