U2 - Hki , Olympiastadion , 20.08.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
2 lippua D-29 katsomoon jäi käteen.

Missä helvetissä oli kunnollinen katsomokartta? Lippupalvelun sivuilla olevalla kartalla joutaa pyyhkimään persettä kevyeen.

No, hieno nähdä taas pitkän tauon jälkeen. Johan siitä vierähtikin 12 vuotta kun viimeksi stadikalla hilluttiin PopMart.n tahdissa.

Kumpikaan noista ei pitänyt paikkaansa lippupalvelun tarjoamien lippujen mukaan. Esmes 1 ryhmän 150 euron lippuja myytiin B-katsomoon! Lisäksi ainakin minulle tuli monta kertaa tarjokkaana E-7 tai E-24 riville lippuja. Tarpeeksi kauan kun runkkasin niin sain bingolla osumaan D-29.. :dance:

Edit.

nyt taas kun testasin niin tarjoaa lippua paikalle D-3. Waaaat?

Onnistuinpa minäkin nyt saamaan julkisesta myynnistä katsomoliput. Nettimyynti on aivan järkyttää touhua. Ensin sanoo ei oota, ja sitten yhtäkkiä lippuja onkin, kun vain jaksaa yrittää. Varausta maksaessani luottokortin varmennus verkkopankissa kaatui, ja olin jo menettää toivoni. Mutta onneksi pääsin jotenkin takaisin varaussivulle, ja sitten varmennuskin toimi. Tässä vaiheessa kello oli jo 9:15. Muutamat kaverini sanoivat, että liput olivat olivat kuulemma loppu jo tyyliin 9:08.... Ihme touhua tämä on.

Mutta pääasia on, että liput on ja pääsee vetämään U2-putken kotimaassaan. :D

P.S. Katsokaapa keikalla tarkasti, miten lyhyitä nämä kaverit on. Bonollakin on hirveät lättäkorkokengät. Ehkä sitä egoa ei kuitenkaan ole niin paljon, että oman lyhyytensä kehtaisi myöntää. ;)

Noniin, liput hommattu lauantaiksi. Puoleen hintaan alkuperäisestä sain :rock:

Sanokaapa että onko tuonne mitään mahdollisuutta saada autoa edes noin kilometrin säteelle vai onko vaan suosiolla selviteltävä julkisten kulkua?

Lippuja saa taas. :wtf: Ei vittu mitä touhua. :hyvä:

Muistelisin, että Zooropassa U2:en idea oli myydä lippuja vielä suoraan luukultakin.
Eli kaikkea ei myyty ennakkoon, ihan sen takia että kahmija-dealerit saa näpeilleen.
En yhtään ihmettelisi, vaikka näin olisi jälleen.

Harmittaa vaan, ettei itse pääse pelimestoille :(

Ei jäänyt kyllä kauheasti lapsille kerrottavaa keikasta, eli aika rutiinikeikalta tuntui. Lava oli kyllä komea ja iso, mutta hieman korpesi kun keikka oli n. 30 min myöhässä. Ei se lava näytä isolta kuvassa, mutta paikan päällä isomunaisempikin kokee alemmuuden tunnetta. Lavaa olisi voinut kyllä kieltämättä hyödyntää paremminkin. Aika laiskasti bändi kiersi esim. uloimmaista rinkulaa lavassa. Jos keikkaa vertaa vaikka Slane Castlen taltiointiin, niin onhan siinä aika lailla eri meno. Toisaalta se ilta taisi irkuille olla monessa mielessä erikoinen ja aikaakin taitaa olla siitä kulunut jo 9 vuotta.

Olen aikaisemminkin sanonut, että stadikka ei missään nimessä sovellu enää tälläisiin massatapahtumiin. Samaa mieltä olen edelleen. Naisten vessaan oli puoli kasin aikaan infernaaliset jonot. Onneksi ei itselle tullut hätää ja ei tarttenut käydä haistamassa miesten vessaa.

Tarjoilupuoli on stadikalla yhtä paskasta järjestetty aina, kuten myös nyt. Ainoa hyvä puoli Tampereessa on Ratina ja keikkajärjestelyt siellä. Voisi Helsinki ottaa mallia vaikka viimekesäisestä Pomon keikasta. No, anniskelualueella kierteli jotkut naiset ja myivät pieniä viinipulloa, hintaa oli vaatimattomat 12€/kpl. Ostin sitten kaksi samantien, mutta eipä tarvinnut jonottaa...eikä tullut kusihätää. Voi saatana kun oli taas halpaa.

Mutta itse keikka, kuten sanoin, aika standardimenoa ja ei nyt tällä hetkellä ole elämää isompia fiiliksiä pinnassa. Välispiikeissä olisi voinut jeesustelua voinut olla vähän vähemmänkin. Biisit toimi hyvin, mutta jotenkin keikka ei oikein jaksanut kantaa loppuun asti. Settilista taisi olla ilman yllätyksiä sama, mitä google osasi kertoa ennen keikkaa. Lippujen hintaan suhteutettuna kuitenkin rahoille juuri ja juuri vastinetta. Plussaa että soundit oli hyvät ainakin siinä paikassa, missä itse keikkaa fiilistelin. Melkein parhaimmat fiilikset keikalla sain kuitenkin David Bowien Space Oddity introsta ja Elton Johnin Rocket man outrosta. Ehkä olin vain väsynyt työviikosta...

attachment.php

attachment.php

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom