Tyylikästä sisustusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
Thread pyhitetty tyylikkäille sisustustuotteille, eli suomeksi siisteille huonekaluille. On oman kämpän sisustus jossain vaiheessa edessä ja pitää miettiä, mitä sinne haluaa. Kevyttä lasia ja pikkumustaa ( :hyper: ) vai ehkä minimalistista valkoista vai hippimäistä marimekkoa tms... tää ei siis ole mun privathread, vaan laittakaa kaikenlaisia siistejä sisustuselementtejä, vaikka sitten sellaisia, mitkä maksaisi 4000 € ja niitä myytäisiin vain Tokiossa....

lota_2.jpg

Pidän tästä varsinkin.

Liitteet

• soffa.jpg
    soffa.jpg
    8 KB · Katsottu: 2 130
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bauhaus :rock:

http://www.modernitklassikot.com

Poninnahkainen Chaiselongue on edelleen maailman upein käyttöesine... Vegaanisisarukseni muuten boikotoivat minua taas muutaman viikon tästä hyvästä ;)

EDIT: Noilla sivuilla on muuten erinomainen kuva siitä minkälaisessa ympäristössä Chaiselongue lepää parhaiten.

mikäli on tilaa pirusti ympärillä niin tummaksi petsatut puiset huonekalut on pirun hienoja (jotain 1800 luvun tyyliä?). sisutustiilet, eli ne "valmiit" tiiliseinät, joita laitetaan isoina levyinä seinään kiini sekä musta kiiltävä kivi- / laattalattia.

niin ja valkoiseksi rapatut seinät sekä sisustuslamput. tuommosta löytyy mm. eteläeuroopasta :P~

eihän nuo excaliburit maksa kuin 200.000e/pari:)

Japani-tyyli iskee tännekin, ja yleensäkin kaikki selkeelinjaset ja yksinkertaset systeemit, eli jyrkkä :urjo: kaikille rimpsuille, pitseille ja röyhelöille.

Ainoo ei-niin-yksinkertanen kaluste mikä on kyllä kovasti miellyttäny silmää oli semmonen thaimaalainen taitettava kolmeosainen välisermi, mikä oli kaiverrettu puusta. Hyvin kevyen näkönen, ja siitä myös näki läpi. Valitettavasti ei oo laittaa kuvaa.

Vähän aiheen sivusta, mutta meneekö teillä puoliskon kanssa kuinka hyvin sisustusmaku yks yhteen? Mulla on vielä vähän ton miehen maussa hiomista, mutta hiljaa hyvä tulee :D

Laittoin justiin viimeviikolla uuden sohvan joka miellyttää ainakin omaan silmään.. :)

Liitteet

• sohva.jpg
    sohva.jpg
    38,7 KB · Katsottu: 1 051
miulla on miltei samannäkönen soffa jonka ostin muistaakseni sotkasta tms. pari vuotta sitten... maksoi kokonaiset 500e ja nyt kun siinä on nukkunut vuoden verran niin on niin kuolleentuneet patjat että puurunko tuntuu läpi joka paikasta =(

btw. www.ftn.cc <--- tuolta kivoja soffia,sänkyjä yms.

Puuta ja viherkasveja kuvaa aikas hyvin meikäläisen makua.

Itse tulee tehtyä melkein kaikki itse kun nuo valmiit on aikas ylityyriitä ja laatuluokitukseltaan: paskaa.

Luonnollisia värejä, hieman ehkä askeettistakin, viherkasveja. Tällaista tulee olemaan minun(/meidän) omassa kodissamme. Onneksi isäntä on samoilla linjoilla :)
edit. Ainoa mikä itseasiassa nyppii ja pahemman kerran kundikaverin sisustusmielteistä on se että hän haluaisi ottaa minusta epämääräisiä mustavalkoisia valokuvia ja ripotella niitä seinille. :david:

Joo, mahdollisimman vähän huonekaluja ja niihinkin kaikkiin fillarit alle, että on helppo siirrellä kun imuroi. Ja kaikki pikkusälä ja muutenkin kaikki mahdollinen kaappeihin ja vitriineihin, niin säästyy helvetilliseltä pölyjen pyyhkimiseltä. Kirjahylly on saatanan keksintöä. Toinen vaihtoehto on tietysti hankkia muija/äijä, joka siivoaa mielellään. Tai jos on varaa ostaa kalliit huonekalut, niin kai sitten on myös varaa palkata siivooja. Ja jos nyt joku väittää rakastavansa siivoamista, niin tapan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom