Tyttöjä valistetaan

Tämä saattaa olla Wanha, mutta kun tässä on keskusteltu naisten ja miesten välisistä eroista, niin kyllä sitä muuallakin harrastetaan.

http://www.demi.fi/keskustelu.php?m=2&f=2&id=1244928&demiBBS=aefdcffc2040053574b967a77051b97a

Q:
"Noh, mä sain ainakin kaveripojat nauramaan, kun tiedustelin, miten he paskovat ja kusevat samaan aikaan (nousevatko seisomaan välissä yms.)."
A:
""Ei kuulemma nouse vaan lorottaa istuvilteen. Lisäksi mua on kiinnostanu, roikkuuko vehje pöntössä, mutta roikkuuhan se. Jännittäviä asioita, kun niitä oikein pohtii."

Entä sitten jos on kauhee ripuli ja kasseihin tulee paskaa? xD"

Tällä saralla 14-vuotiaat on aika kovassa vedossa.

Gideon

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ira: esinahka? mikä sen on?
*tyhmä*

Voi kettu :jahas:

Fisu mä näkisin, että sä oot asian ytimessä.

Se bukkake- thread oli ainakin loistava:lol2:

Tuolla meininki on aivan sairasta. Pari threadia siellä lukenut.

Nojoo joo tunnustetaan, käyn siellä joka päivä ja se on aloitussivuni.

Hohoo, aika palikka porukkaa tuolla. Tuli mieleen kaksi minun LUKIOSSA olevaa muijaa. Tässä ovat niiden mieleenpainuvimmat kommentit: "Onko eskimot ihmisiä?", "Mikä on kalkulaattori?"(normaalisti vakava maikka repes tässä kohtaa), "Voiko suora olla käyrä?", "Hä?"(vastaus melkein mihin tahansa kysymykseen).

Ei helvetti: minkä pituinen /painoinen poika on just must? ja nimimerkki Nick vastaa "hm no ehk sellanen jotan 170 senttii ja öö... 50 kg? :D" ja Arwen__ vastaa "160/50... ihanan pikkunen niiku oma kulta :) <3" pinppari taas "täl hetkel unelmin ois joku 165-167cm ja 50kiloo. no mut ei mitää valittamist oman bejbenkää mitois. :P" :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom