Tyttö tuli!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu
Peetu sanoi:
Tänään klo 15,47 syntyi esikoisemme. Painoa tytöllä 3,5kg ja pituutta 51,5cm

T:onnellinen isä :thumbs:

Onnea ! Meille tuli poika 25.12.2003 ja kolikki on jyllännyt siitä asti öisin.
Voit kuvitella tuleeko treeneistä mitään. Toivon hartaasti, ettei sitä perkelettä teille tule !!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Peetu sanoi:

Onnea koko perheelle. :kippis1:

Mekin ollaan vähän pähkitty tota toukan hommaamista, mutku taitaa vähän jänskättää koko homma.

:offtopic:
Juhata, oletteko kokeilleet vyöhyketerapiaa? Meillä kävi kotona vyöheketerapeutti, ja siitä oli todella suuri apu. Itkut vähenivät huomattavasti, ja poika tuli kaikenkaikkiaan paljon rauhallisemmaksi. Vaatii yleensä 3-5 käsittelykertaa. Lämpimästi suosittelen. Kaikki keinot on sallittuja sodassa ja rakkaudessa :) Niin, ja voimia teidän perheelle.

Peetu sanoi:

Sylikaupalla ONNEA! :liikutuskyynel:
Vaavit on aivan ihania :haart:, niistä menee ihan :hyper:

/me tahtoo itekin (no, okei, ei ehkä ihan viä.. mutta who knows...)

[ZannaZ] sanoi:
Sylikaupalla ONNEA! :liikutuskyynel:
Vaavit on aivan ihania :haart:, niistä menee ihan :hyper:

/me tahtoo itekin (no, okei, ei ehkä ihan viä.. mutta who knows...)

Käy hyvin yksiin ton sun sigun kanssa :rolleyes:

Kiva kuulla, että joillain miespuolisillakin ihmisillä on vauvakuume :)

Ja isot onnittelut tuoreelle isille!

Tomi sanoi:
ps. mäkin haluan suloisen uauan!!!1 :hyper:

No helppohan se sun on.. :rolleyes:

Tomi sanoi:
Tyttöjen hysteerinen kirkuminen kaupungilla ja baareissa on parasta palautetta. Hysterian keskeltä pystyy erottamaan satunnaisia lauseita, kuten "on se se, siitä ylläpidosta!", "herranjumala, mä haluan synnyttää tolle lapsia nyt heti!!11yksyks11!!!".

ps. en pelleile

juhata sanoi:
Onnea ! Meille tuli poika 25.12.2003 ja kolikki on jyllännyt siitä asti öisin.
Voit kuvitella tuleeko treeneistä mitään. Toivon hartaasti, ettei sitä perkelettä teille tule !!!
Tokaa päivää oon nyt sitä tossa kattellu ja baby on itse rauhallisuus (ei siis ainakaan isäänsä tullut :hyper: ).

Ei kai nää muutomat ekat tunnit vielä mitään kerro, mutta olen varovaisen toiveikas että koliikkia ei meillä ilmenisi.

Nimiä on mietitty ja muutoma on listalla vahvana suosikkina, eiköhän sekin asia tässä lähiaikoina selviä.

Suuri kiitos kaikille onnitteluista, aivan tässä liikuttuu :evil:

Peetu sanoi:
Ei kai nää muutomat ekat tunnit vielä mitään kerro, mutta olen varovaisen toiveikas että koliikkia ei meillä ilmenisi.

Onnea vaan kovasti.

Juu ei noi muutamat päivät vielä mitään kerro. Mutta ei niitä kannata etukäteen miettiäkkään. Teillä on nyt terve lapsi, ja siitä on hyvä jatkaa. Liikaa kun miettii mitä voi sattua. Niin polla siinä sekoo.

Juup ei muuta kun onnen toivotukset myös täältä..

Tyttö tuli, tyttö tuli ja mun syämmeni suli, syntyi prinsessa ........n sukuun..

No kortisoli tasothan siinä tuplaantuu ja testot laskee kolmanneksen, joksikin aikaa, mutta onnea kuitenki.

Onneksi olkoon! :kippis1: Muistahan tytölle näyttää kuinka paljon kirjoitusta hän on saanut aikaan jo pelkästään syntymällä. Hänestähän voi vielä tulla jotain suurta :) (toivottavasti ainakin täysikasvuinen :thumbs: )

[offtopic]

Olenko ainoa, jonka mielestä lapsen saanti olisi todella huono homma? Työstä saatua rahaa menee jonkun muun käyttöön, spontaanit baari-illat kavereiden kanssa ovat historiaa, extra duunia kaikkien "hommien" kanssa, asunnon/maan vaihtaminen hankaloituu...

Kaiken kaikkiaan, keittiön pöydällä oleva kaktus tulee olemaan mun kämpän ainoa huolehdittava :whip:

[/offtopic]

Taisteluahven sanoi:
[offtopic]

Olenko ainoa, jonka mielestä lapsen saanti olisi todella huono homma?
[/offtopic]

No ehkä lastenteko ei ole sinua varten, ei kaikista ole huolehtimaan toisesta ihmisestä.

Taisteluahven sanoi:
[offtopic]

Olenko ainoa, jonka mielestä lapsen saanti olisi todella huono homma? Työstä saatua rahaa menee jonkun muun käyttöön, spontaanit baari-illat kavereiden kanssa ovat historiaa, extra duunia kaikkien "hommien" kanssa, asunnon/maan vaihtaminen hankaloituu...

Kaiken kaikkiaan, keittiön pöydällä oleva kaktus tulee olemaan mun kämpän ainoa huolehdittava :whip:

[/offtopic]

Tää oli jännä lisä tähän keskusteluun, ja Kraftwerk sen vastauksen sulle jo antoikin. Noin 4 vuotta sitten ajattelin kanssasi ihan samalla tavalla, silloin ystävät ja räkäkänni baari-illat olivat kova juttu. Nykyään punttisali,perhe ja terveys ovat kovia juttuja. Näin ne arvot muuttuu :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom