Typerää Elvistelyä

Ikä
51
Sarjassamme turhia posteja...
Paluuta harrastukseen tehnyt tässä pari kuukautta.
Safkoihin kiinnittänyt paljon huomiota, mutta tänään ajattelin että pakko katsoa prikuulleen noi mun syömiset.
Rekisteröidyin tonne kalorilaskuriin ja naputtelin parin päivän safkat.
Taitaa tulla aika selkärangasta noi syömiset, sillä tulokset ällistyttivät täysin.
Eiliset safkat:
Lihamakaroonilaatikko Saarioinen
Jogurtti, mansikka-vanilja, rasvaton
Vaasan Kunto näkkileipä
Kananmuna, pirkka omega 3kpl
Raejuusto, 2 %
Kevyt perunasalaatti hk
Juusto, Oltermanni 17 %
DaCapo suklaapatukka
HK Aurinkosalaatti
Forssan keittokinkku
Tonnikala vedessä

Kaloreita: 2425 Prot. 201, hiilarit 223, rasvat 77

Jakauma minusta täydellinen ja kalorit just kohdallaan.
Katoin 3 päivää ja hajonta oli aika pientä.
Siis paskasafkojahan noi on, mutta tällä viikolla ei ole mahista kokata.

Hyvä meikä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paha kyllä sanoa että täydellinen.
Riippuu melkein ootko massaamassa laihduttamas vai koittamas vetää +-nollaa.
Mulla on massaus ite menossa ja toi kalorilaskuri on aivan ehdoton, mut mulla rasvat kyllä vähän enempi korostettuna jakauma on noin p35 h35 r30 %.

Nyt kyllä kylmäsi tuo kalorimäärä. Proden määrästä vois veikata että painoa löytyy about 100kg ja silti sulla on samat kalorit kun mulla. Naisella, joka painaa yli 30kg vähemmän.

Minua kyllä kylmäisi myös.. Nainen 164/57 ja energiaa päivittäin 2200-2400 äijällä kuitenkin massaa 110 kiloa. Sano että oot dieetillä, koska ei noilla määrillä lihasmassankehitys päätä varmaan huimaa..

Liityn kylmäilijöiden joukkoon. Nainen 162/66 täällä päässä, ja tuo 2425 kcal riittäisi juuri tämänhetkisen painon ylläpitoon (arvio, joka perustuu siihen, että olen nyt viimeisen puolen vuoden aikana syönyt keskimäärin 2250-2300 kcal/vrk, ja olen sinä aikana menettänyt painostani parisen kiloa, mikä ei kylläkään ole ollut tavoitteena).

Sarjassamme turhia posteja...
Paluuta harrastukseen tehnyt tässä pari kuukautta.
Safkoihin kiinnittänyt paljon huomiota, mutta tänään ajattelin että pakko katsoa prikuulleen noi mun syömiset.
Rekisteröidyin tonne kalorilaskuriin ja naputtelin parin päivän safkat.
Taitaa tulla aika selkärangasta noi syömiset, sillä tulokset ällistyttivät täysin.
Eiliset safkat:
Lihamakaroonilaatikko Saarioinen
Jogurtti, mansikka-vanilja, rasvaton
Vaasan Kunto näkkileipä
Kananmuna, pirkka omega 3kpl
Raejuusto, 2 %
Kevyt perunasalaatti hk
Juusto, Oltermanni 17 %
DaCapo suklaapatukka
HK Aurinkosalaatti
Forssan keittokinkku
Tonnikala vedessä

Kaloreita: 2425 Prot. 201, hiilarit 223, rasvat 77

Jakauma minusta täydellinen ja kalorit just kohdallaan.
Katoin 3 päivää ja hajonta oli aika pientä.
Siis paskasafkojahan noi on, mutta tällä viikolla ei ole mahista kokata.

Hyvä meikä!

paljonko painat?

Painoa löytyy 103 rasvat jossain vajaa 20% paikkeilla.
Duunissa istun näyttöpäätteen edessä lähes koko päivän.
Treenipäivinä tohon tulee kaloreita vähän lisää, joku 300-400.
Huolestuneille totean että todellakin on dieetti päällä. Läski tuntuu kyllä tirisevän aika vauhdilla.
Himmaan kyllä tahtia, kun pääsen johonkin 15% paikkeille.
3000-3500 mulla on ollu sellanen +-0. Riippuu aktiivisuudesta.
Jos en tee muuta kuin käyn salilla 3x viikossa, niin kolmella tuhannella paino pysyy paikallaan noin 30, 30, 30 suhteilla.
Treenipäivinä tankkaus / palkkari tekee 300-400 kaloria lisää.
Joskus "hyvinä aikoina" kulutus oli yli neljän tonnin, mutta silloin nyt liikkui ihan älyttömästi ja oli muutenkin nuorempi.

Kertokaa nyt joku mulle ja muille dilleille miten se kalorimäärä voi olla niin justiinsa? Heti kun jollain äijällä on kalorit alle 3000 niin alkaa hirveä melu, vaikka kukaan ei tiedä mitä jannu tekee päivät: esimerkkinä että äijä vaikka istuu tietokoneella koko päivän ja käy illalla salilla tunnin.

Jos kyseinen jannu vetää päivän aikana vaikka sen 4000 kaloria ni siinähän on jo parissa kuukaudessa sellaset tissiposket ettei mitään rajaa?

Eriasia tietysti jos on joku Tukkijätkä(tm) ja kuluttaa päivässä julmetusti.

Jos syön päivässä sen 2.5 grammaa prodea/painokilo ja pidän kalorit 2500 pinnassa tehden tietokonehommia (ei mitään fyysistä rasitusta) ni luulis riittävän molemmanlaatuisen massan kasvuun? Tuskin tässä nyt tarttee mitään karkkia ruveta vetämään vaan kaloreiden takia? Eikö lihasten kasvun mahdollistamiseksi riitä että syö vain hieman yli energian kulutuksen? Tai jopa vähän alle, mutta paljon prodea?

Jos syön päivässä sen 2.5 grammaa prodea/painokilo ja pidän kalorit 2500 pinnassa tehden tietokonehommia (ei mitään fyysistä rasitusta) ni luulis riittävän molemmanlaatuisen massan kasvuun? Tuskin tässä nyt tarttee mitään karkkia ruveta vetämään vaan kaloreiden takia? Eikö lihasten kasvun mahdollistamiseksi riitä että syö vain hieman yli energian kulutuksen? Tai jopa vähän alle, mutta paljon prodea?

jos syöt vähän alle niin mistä se lihas saa kasvuun energian. Kalorit + puolelle jos massaa hankit, ja ravinto kuntoon.

Jos verrataan kahta identtistä henkilöä jotka treenaavat samalla tavalla ja syövät yhtä paljon proteiinia, mutta joista toinen syö 500 kaloria yli kulutuksen päivässä ja toinen 2000 kaloria yli ottamalla extrakalorit vaikka maltosta ... kehittyykö jälkimmäisen lihaksisto paremmin vai tuleeko hänestä ainoastaan lihavampi? Aloittelijat-osastolle varmaan kuuluu tällaset mutta kun aiheessa ollaan.

Jos verrataan kahta identtistä henkilöä jotka treenaavat samalla tavalla ja syövät yhtä paljon proteiinia, mutta joista toinen syö 500 kaloria yli kulutuksen päivässä ja toinen 2000 kaloria yli ottamalla extrakalorit vaikka maltosta ... kehittyykö jälkimmäisen lihaksisto paremmin vai tuleeko hänestä ainoastaan lihavampi? Aloittelijat-osastolle varmaan kuuluu tällaset mutta kun aiheessa ollaan.

Ainakin jos maltosta ottaa ylimääräiset kalorit, tulee lähinnä pelkkää läskiä enemmän. Jos syö terveellisesti ja puhtaasti, tulee varmasti lihastakin enemmän kuin +500kcal-syövä henkilö, mutta ero on varmasti niin pieni, ettei kannata syödä enempää kuin se 500kcal yli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom