Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tinkie sanoi:Tai menee jonnekkin baariin lueskelemaan päivän lehtiä ja nauraa tyhmille ihmisille! ;)
tommih sanoi:Mitäs pakkislaiset tekee sillo, ku on tylsää eikä keksi mitään tekemistä.
andor sanoi:Varsinkin näin keväällä on kiva katella ikkunasta ulos kun lumi sulaa
Kannatan täysin. :thumbs:Niko 79 sanoi:Hanki hyvä kirja ja lue!!Kun keskittyy kunnolla hyvään kirjaan muodostaa siitä ihan oman maailmansa ja siitä tulee yksi lempiharrastus.(ainakin mulle kävi niin)Ja on muuten pirun hyvä rentoutus keino rankkojen treenienkin jälkeen.
pääsykokeet... siinä on tekemistä kun lukee... :(Taby sanoi:Tätä vois kokeilla ! Mä kun oon tottunut katsomaan maalin kuivumista niin tuo vois olla vaihtelua ;)
Mutta joo itselläkin on kirjotukset ohi ja ei ole oikein tekemistä niin leffoja on tullut hommattua ja katottua oikein urakalla
tommih sanoi:Mitäs pakkislaiset tekee sillo, ku on tylsää eikä keksi mitään tekemistä?