Tylsää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs pakkislaiset tekee sillo, ku on tylsää eikä keksi mitään tekemistä. Ollu viime aikoina vähä tekemisen puutette.

Ai mut täshän tuliki yks hyvä jo, perusta tyhmiä threadeja pakkikseen :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mee lenkille. Tai kurita katkarapua.

:wall: Toimii aina ja kohtapuoliin nukuttaa, tosin jälkivaikutukset osaa olla arvaamattomia. :kuvia: kun olet kokeillut.

Hanki hyvä kirja ja lue!!Kun keskittyy kunnolla hyvään kirjaan muodostaa siitä ihan oman maailmansa ja siitä tulee yksi lempiharrastus.(ainakin mulle kävi niin)Ja on muuten pirun hyvä rentoutus keino rankkojen treenienkin jälkeen.

Tekemisen puutteeseen auttaa vaikka siivoominen (kaakeleiden hinkkaaminen kylppärissä rokkaa!)
Tai sit vaa istuu koneella ja irkkaa tai pelaa jotain addiktoivia pelejä. Tai menee jonnekkin baariin lueskelemaan päivän lehtiä ja nauraa tyhmille ihmisille! ;)

Leffa-addiktina ei pääse tylsyys iskemään. Myös hyvä lukeminen uppoaa. Noissa kahdessa on niin paljon mahdollisuuksia, että pääsee tyydyttämään rajattomankin mielikuvituksen ja sekös antaa hyviä viboja:)

Tinkie sanoi:
Tai menee jonnekkin baariin lueskelemaan päivän lehtiä ja nauraa tyhmille ihmisille! ;)

Lol! Tää oli hyvä!

Toi leffojen katselu on kyl helvetin hyvä tähän. Meenki koht kattelee jotani Steaven Seagelin laatu leffaa :rolleyes:

tommih sanoi:
Mitäs pakkislaiset tekee sillo, ku on tylsää eikä keksi mitään tekemistä.

Syö, pelaa tietokonetta, kattoo telkkua/leffoja, käy ulkona, kuuntelee musiikkia, suunnittelee tulevia treenejä, lukee(esim. massaa! voimaa! tai netistä joitaki bodyartikkeleita), ajelee autolla, rassaa digikameraa tms. Joskus on myös mukava olla ihan vaan tekemättä mitään. Varsinkin näin keväällä on kiva katella ikkunasta ulos kun lumi sulaa ja kesä tekee tuloaan.

edit. nii ja lisäksi vastailee tylsääkin tylsempiin threadeihin pakkiksella

andor sanoi:
Varsinkin näin keväällä on kiva katella ikkunasta ulos kun lumi sulaa

Tätä vois kokeilla ! Mä kun oon tottunut katsomaan maalin kuivumista niin tuo vois olla vaihtelua ;)

Mutta joo itselläkin on kirjotukset ohi ja ei ole oikein tekemistä niin leffoja on tullut hommattua ja katottua oikein urakalla :)

Niko 79 sanoi:
Hanki hyvä kirja ja lue!!Kun keskittyy kunnolla hyvään kirjaan muodostaa siitä ihan oman maailmansa ja siitä tulee yksi lempiharrastus.(ainakin mulle kävi niin)Ja on muuten pirun hyvä rentoutus keino rankkojen treenienkin jälkeen.
Kannatan täysin. :thumbs:
...Hyvän kirjan parissa aika menee kuin pikajuna.

Taby sanoi:
Tätä vois kokeilla ! Mä kun oon tottunut katsomaan maalin kuivumista niin tuo vois olla vaihtelua ;)

Mutta joo itselläkin on kirjotukset ohi ja ei ole oikein tekemistä niin leffoja on tullut hommattua ja katottua oikein urakalla :)
pääsykokeet... siinä on tekemistä kun lukee... :(

Jos on tylsää niin yleensä pelailen pleikkaa/katon leffan tai oon ihan koneella ja irccaan...

En mitään. Ei kai mul olis tylsää jos tekisin jotain. :hyper:

Mulla toimii melkein kaikki paitsi tietokoneella pelaaminen. Se pistää kyllä nopeasti vituttamaan. Ja paljon.

Niin ja voihan aina lähteä terassille katselemaan kauniita naisia!

Tuli ostettua kämppä ja remontti on pahasti vaiheessa. Jo nyt on mielessä kaivertamassa ainakin 10 paikkaa, mitä pitäisi parannella jahka nyt ensin tän ison rempan saa valmiiksi. Vaikka kyseessä on vaan 100 neliön rivarinpätkä niin luultavasti homma on kuin Golden Gaten maalaus: ikinä ei hommat lopu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom