Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä jää jäljelle? Pitkä tukka ponnarilla ja hintahtava antti tuisku look? :wall:LuomuPorkkana sanoi:kalju, siili, takajammu, 70-luvun pystäri, pitkä tukka auki
esimerkiksi:rahkanaama sanoi:Mitä jää jäljelle? Pitkä tukka ponnarilla ja hintahtava antti tuisku look? :wall:
SuBi sanoi:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=785597&postcount=87
Ihan kiva tukka :D
:thumbs:
:piis:
hömppä sanoi:Ikäväkyllä olen. Takatukkalook on yhtä sexy kuin Mikko Alatalon silmälaist:urjo:
:lol2: I know:lol2: ;)Jaakoppi sanoi:Oon monesti kavereiden kans funtsinu että mikähän ristus siinä on että nykyään tuntuu olevan enemmän sääntö ku poikkeus että viimeistään jo siinä 100 kilon penkkituloksen kohdalla pitää ajella päänsä kaljuksi? (ja paksu kultaketju ilmestyy jo ysikympin tienoilla :D ) Eipä sillä että mitkään Ritchie Sambora -kiharat kaikille sopis, mutta ei sellanen nahkakaljukaan pyöreässä pallopäässä meikäläisen mielestä välttämättä niin kaksiselta näytä...
Salosen Jounillahan oli parhaina vuosinaan varsin näyttävä takatukka ;)
LuomuPorkkana sanoi:
Aika Gay...:DLuomuPorkkana sanoi:esimerkiksi:
hoplaa90 sanoi:minä en luovu letistä edes noitten takia:D
Mun mielestä miehellä voi olla ''Beksit&A.Tuiskut''(ja pitääkin olla korvikset ja joidenkin mielestä ''gay letti''), ei se ole lainkaan gaymäistä. Pikemminkin pikkurillit pystyssä kulkeminen ja sirot liikkeet, kimakat kiljahdukset, ripsiväri, huulikiilto jne. Ja huom, vaikka oliski gay with edellämainittujen kanssa, niin on mies silti hyvännäköinen, mutta en välttämättä tahtois omalle siipalle....:DRonn Moss sanoi:^ Ekat perustyylikkäitä, mutta noi Beksin letit on ihan gay.
noi ekat miehet on ihan helvetin hyvännäköisiä!!!!ihana parransänki ja tyyli ennenkaikkea :haart:Meah
rafael sanoi::lol2:
Vihreänä, sinisenä, tai blondattuna voisi ollakin. Mutta noiden kuvien herrat ei mun kei-mittaria heilauta. Sen tekee jokainen kaljupääpodari :Dhömppä sanoi:Aika Gay...:D
LuomuPorkkana sanoi:Mun mielestä miehellä voi olla ''Beksit&A.Tuiskut''(ja pitääkin olla korvikset ja joidenkin mielestä ''gay letti''), ei se ole lainkaan gaymäistä.
Powerhousu sanoi:Toi Yatesin tukka on joskus ollut aivan hirveä.
Mike sanoi:Omaperäistä. Kalju bodari, hohhoijaa.
se on kyllä totta että hieman friikin näköistä jos +40-50v sällillä on corn row letit...Ronn Moss sanoi:Mun mielestä, jos <b>aikuisella miehellä</b> on letit tai joku emo-boy tukka, niin se on morjens! Harvemmin onneksi näkee.