Tyhmimmän näkönen tukka kehonrakentajalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elasto
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
LuomuPorkkana sanoi:
kalju, siili, takajammu, 70-luvun pystäri, pitkä tukka auki
Mitä jää jäljelle? Pitkä tukka ponnarilla ja hintahtava antti tuisku look? :wall:

rahkanaama sanoi:
Mitä jää jäljelle? Pitkä tukka ponnarilla ja hintahtava antti tuisku look? :wall:
esimerkiksi:
croppedcolorcamo_cmyk.jpg

mhlr2a.gif

mens1_after.jpg

thin-hairstyles-for-men.jpg

beckham.jpg

4.jpg

:kippis1:

Tainnu Priestillä olla peruukki päässä.

Supermassa takapiiskallaan kyllä sai ainakin minut yrjöämään, silloin kun sen ekan kerran näin.
Ei näin.

Oon monesti kavereiden kans funtsinu että mikähän ristus siinä on että nykyään tuntuu olevan enemmän sääntö ku poikkeus että viimeistään jo siinä 100 kilon penkkituloksen kohdalla pitää ajella päänsä kaljuksi? (ja paksu kultaketju ilmestyy jo ysikympin tienoilla :D ) Eipä sillä että mitkään Ritchie Sambora -kiharat kaikille sopis, mutta ei sellanen nahkakaljukaan pyöreässä pallopäässä meikäläisen mielestä välttämättä niin kaksiselta näytä...

hömppä sanoi:
Ikäväkyllä olen. Takatukkalook on yhtä sexy kuin Mikko Alatalon silmälaist:urjo:

Salosen Jounillahan oli parhaina vuosinaan varsin näyttävä takatukka ;)

Jaakoppi sanoi:
Oon monesti kavereiden kans funtsinu että mikähän ristus siinä on että nykyään tuntuu olevan enemmän sääntö ku poikkeus että viimeistään jo siinä 100 kilon penkkituloksen kohdalla pitää ajella päänsä kaljuksi? (ja paksu kultaketju ilmestyy jo ysikympin tienoilla :D ) Eipä sillä että mitkään Ritchie Sambora -kiharat kaikille sopis, mutta ei sellanen nahkakaljukaan pyöreässä pallopäässä meikäläisen mielestä välttämättä niin kaksiselta näytä...

Salosen Jounillahan oli parhaina vuosinaan varsin näyttävä takatukka ;)
:lol2: I know:lol2: ;)

hoplaa90 sanoi:
minä en luovu letistä edes noitten takia:D

No en minäkään, kyllä se niin on että letti pysyy, ainakin niin kauan ku se leikataan :rolleyes: :D

...heh heh. :jahas:

Ronn Moss sanoi:
^ Ekat perustyylikkäitä, mutta noi Beksin letit on ihan gay.
Mun mielestä miehellä voi olla ''Beksit&A.Tuiskut''(ja pitääkin:kuola: olla korvikset ja joidenkin mielestä ''gay letti''), ei se ole lainkaan gaymäistä. Pikemminkin pikkurillit pystyssä kulkeminen ja sirot liikkeet, kimakat kiljahdukset, ripsiväri, huulikiilto jne. Ja huom, vaikka oliski gay with edellämainittujen kanssa, niin on mies silti hyvännäköinen, mutta en välttämättä tahtois omalle siipalle....:D

noi ekat miehet on ihan helvetin:kuola: hyvännäköisiä!!!!ihana parransänki ja tyyli ennenkaikkea:kuola: :haart:

hömppä sanoi:
Aika Gay...:D
Vihreänä, sinisenä, tai blondattuna voisi ollakin. Mutta noiden kuvien herrat ei mun kei-mittaria heilauta. Sen tekee jokainen kaljupääpodari :D

LuomuPorkkana sanoi:
Mun mielestä miehellä voi olla ''Beksit&A.Tuiskut''(ja pitääkin:kuola: olla korvikset ja joidenkin mielestä ''gay letti''), ei se ole lainkaan gaymäistä.

Mun mielestä, jos <b>aikuisella miehellä</b> on letit tai joku emo-boy tukka, niin se on morjens! Harvemmin onneksi näkee.
Niinkuin sanottua, ensimmäisten kahden herran tukat on tyylikkäitä.

Powerhousu sanoi:
Toi Yatesin tukka on joskus ollut aivan hirveä.

dy166.jpg

Yatesihan käytti tuota luukkia vain sen takia ettei hartiat+koko ukko näyttäisi liian isoilta:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom