Tyhmimmän näkönen tukka kehonrakentajalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elasto
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike Sheridan:

aabn0270.jpg

Lähde: http://www.flexonline.com

Tossa Sheridaninb kuvassa on kieltämättä aika reippaasti tyyliä.

Ronn Moss sanoi:
Jenkkisiili pitäisi kieltää lailla. Vielä kun siihen yhdistetään vyölaukku ja metalin tms. college puku niin morjens!

Tossa verkkoa selatessa törmäsin mahtavaan kuvaan, jossa henkilöillä on juuri metalin paidat, vyölaukut ja jenkkisiili :rock:. En viitti tänne laittaa, koska henkilöt ovat todennäköisesti palstalaisia. Eikä se muiden pukeutuminen mulle edes kuulu. Jokainen olkoon niin kuin parhaaksi näkee. Vyölaukku on kyllä siltikin :urjo:

Powerhousu sanoi:
Toi Yatesin tukka on joskus ollut aivan hirveä.

dy166.jpg

Näyttää saksalaiselta homokampaajalta joka on just avannu salonkinsa losissa....(ei ehkä muuten täytä kyseisiä kriteereitä kun hiusten osalta)

RRKalle sanoi:
Onhan noita ponnaribodareita jonkin verran olemassa, ja kasaritakakiharaäijiä. Portsareina niitä ainakin näkee.

Kyyyllähän meitä löytyy. Mutta tunnen silti myötähäpeää tuon Priestin kampauksen takia.

Jakob sanoi:
Tossa verkkoa selatessa törmäsin mahtavaan kuvaan, jossa henkilöillä on juuri metalin paidat, vyölaukut ja jenkkisiili :rock:. En viitti tänne laittaa, koska henkilöt ovat todennäköisesti palstalaisia. Eikä se muiden pukeutuminen mulle edes kuulu. Jokainen olkoon niin kuin parhaaksi näkee. Vyölaukku on kyllä siltikin :urjo:

Taidan tietää mitä kuvaa tarkoitat :rolleyes:
Niin, ja jokainen todellakin pukeutuu niin kuin tykkää. Samahan se mulle vaikka veitäisi sen nahkavyölaukun vaikka pään ympärille..

Kyllä rumimmat hiustyylit on ehdottomasti Priestin viritelmät (ei kaikki mutta jotkut) ja Yatesin takakiharatukka.
Lee_Priest_8p01.jpg

dy112.jpg

Nasser..
DCP_0900.JPG

winsua.. ai mä vai?

Hämäävästi vetänyt viimeiset hiukset pälvin yli. :lol2:

Makella oli kans asiallinen.
523_3_1.jpg

asiallinen on suhteelinen käsite tässä tapauksessa :D

hoplaa90 sanoi:
miks bodareilla ei ole pitkiä lettejä:rolleyes:
1) Viimeinen keino saada hartiat näyttämään leveiltä on pienentää päätä... :lol2:
2) Pitkästä tukasta ei oo kun haittaa treenatessa. Hikoilee vittumaisesti, siksi ainakin itsellä lyhyt.
3) Tukka lähtee ennemmin tai myöhemmin päästä kun puurossa on tarpeeksi iso voisilmä.

nevahood sanoi:
1) Viimeinen keino saada hartiat näyttämään leveiltä on pienentää päätä... :lol2:
2) Pitkästä tukasta ei oo kun haittaa treenatessa. Hikoilee vittumaisesti, siksi ainakin itsellä lyhyt.
3) Tukka lähtee ennemmin tai myöhemmin päästä kun puurossa on tarpeeksi iso voisilmä.

minä en luovu letistä edes noitten takia:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom