Tyhmimmän näkönen tukka kehonrakentajalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elasto
  • Aloitettu Aloitettu

elasto

Mode
Ikä
39
Kaupunki
Vantaa
Noniin tytöt ja pojat. Pistäkääs vähän :kuvia: ! Jos tää threadi on ihan paskaa, niin modet voi poistaa sen heti alkukättelyyn. :D

Aloitetaas sitten itse: Lee Priest, ehdottomasti lempikehonrakentajani. Videoilla ihan siedettäviä hiustyylejä, mutta google paljasti tällaisen Hemanin: http://www.ronnie.cz/_img/Clanky/371_2.jpg :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika useinhan Priestillä jonkin sortin blondattu liimaletti on..mut toi oli kyl aika :david: .Mieleeni muistuu myös eräs veljespari"The monkees"tukilla ja pullonpohjalaseilla!

Joo no siis ne blondatut liimaletit yms. Lee Priestin hiustyylit on mun mielestä ihan hienoja mut toi Heman-look menee jotenki vähän ohi mun maun. :jahas:

Priestin letti oli viime vuoden Olympiassa jotain ihan kauheeta katottavaa. Saman mittainen kuin tossa kuvassa, mutta vielä sellanen tönkkö suora. En kyllä osaa päättä kumpi on kamalampi.
Toinen mitä mä en tajua on Lisa Auklandin "mummo" kampaus, se vie kaiken huomion kauniilta fysiikalta. Varsinkin naisilla sellanen viimeistelty ja maulla valittu kampaus/meikki on tosi tärkeitä. Inkeri oli minusta hyvä esimerkki onnistuneesta lookista tänä vuonna!

Mun mielestä Leen tukka oli paras just pisimmillään. Itkin päiväkausia, kun näin että se oli leikannut sen.

edit: Tylsää katsottavaa, kun line-upissa suunnilleen 100% miehistä on kaljuja.

lasikuitujeesus sanoi:
edit: Tylsää katsottavaa, kun line-upissa suunnilleen 100% miehistä on kaljuja.

Ja mun mielestä n. 100% kaikista miehistä saisi olla kaljuja... :rolleyes: :kuola:

Mike sanoi:
Omaperäistä. Kalju bodari, hohhoijaa.

Ihan yksi ja sama onko omaperäistä vai ei, sattuu vaan vetoamaan muhun (enkä kyllä puhunut pelkistä boudareista vaan miehistä yleensä). IMO suunnilleen sama asia kuin miesten ikuiset blondi vs. brunette keskustelut...

Kalmiron sanoi:
Ihan yksi ja sama onko omaperäistä vai ei, sattuu vaan vetoamaan muhun (enkä kyllä puhunut pelkistä boudareista vaan miehistä yleensä). IMO suunnilleen sama asia kuin miesten ikuiset blondi vs. brunette keskustelut...

Minustakin kalju näyttää hyvältä lähes kaikilla miehillä:rolleyes: Tuo sellaisen maskuliinisen ja jämptin kuvan heti. Samoin siististi leikattu lyhyt tukka ilman ylilyöntejä. Pitkät hiukset bodareilla kuten miehillä yleensä on IMO kaameat:eek: lukuunottamatta niitä harvoja poikkeuksia kuten Nyyssölän Mikaa jota pitkät tuuheat hiukset pukevat:thumbs:

edit. Onko joku nähnyt bodarilla ikinä takatukkaa?:D

Kalju? TÄÄLLÄ! Yeahh! :rock: ....:david:

mutta en välttämättä ihan mikään boudari kuitekaan... vielä :whip:

Onhan noita ponnaribodareita jonkin verran olemassa, ja kasaritakakiharaäijiä. Portsareina niitä ainakin näkee.

Yhtä#Hauista sanoi:
edit. Onko joku nähnyt bodarilla ikinä takatukkaa?:D
Ikäväkyllä olen. Takatukkalook on yhtä sexy kuin Mikko Alatalon silmälaist:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom