No en minäkään, mutta niinku omassa mielessä... ;)Ultimecia sanoi:En ole koskaan tohtinut lausua Miken nimeä ääneen :jahas: .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en minäkään, mutta niinku omassa mielessä... ;)Ultimecia sanoi:En ole koskaan tohtinut lausua Miken nimeä ääneen :jahas: .
Ite oon kuvitellu aina että ihan mike mutta ku foorumilla näkee myös nimeä sen varsinaisessa lausuntamuodossa eli maik tai maikki tai vastaavia niin koita siinä nyt sitte pysyä mukana. :D Mut mulle se tulee olemaan mike, se sivuaa miken oikean etunimen lausumista.könt haben sanoi:Viime yönä sängyssä makoillessa tuli mieleen kysymys, että lausuuko porukka Miken nimen niin kuin se kirjoitetaan vai "Maik"?
Ainakin itse olen tottunut lausumaan sen ihan Mike, koska mielestäni turha alkaa vääntämään mitään lausumista tuohon...![]()

Minä Itse sanoi:Taas iha pöllö kysymys mut onko kukaan aukaissut kaljapulloa paljain käsin tai nähnyt kyseistä toimitusta? :D Siis kädellä korkista kiinni ja pullo auki.
Täytyy huviksee rupee treenaa tota, paljon treeniä vaan. :kippis1:
Minä Itse sanoi:Eiku en oo vaa ikinä kokeillu, ja aina ku on ollut mielessä toi ni ei oo ollu pulloja...
Eipä kai tuo sitte mikää erikoine homma ole...![]()
NATO sanoi:Ite oon kuvitellu aina että ihan mike mutta ku foorumilla näkee myös nimeä sen varsinaisessa lausuntamuodossa eli maik tai maikki tai vastaavia niin koita siinä nyt sitte pysyä mukana. :D Mut mulle se tulee olemaan mike, se sivuaa miken oikean etunimen lausumista.
Toivottavasti ei tarvii puhutela enenku on tarkempaa tietoa, nolaan itteni.![]()
Driamer sanoi:Miksi koiran vastakohta on kissa? Miksi ei vaikka turboahdettu-sähkörullatuoli?
Hmm. Mikä on hiiren vastakohta?:jahas:Driamer sanoi:Miksi koiran vastakohta on kissa? Miksi ei vaikka turboahdettu-sähkörullatuoli?
No norsu tietenki!hömppä sanoi:Hmm. Mikä on hiiren vastakohta?:jahas:

Miikkah sanoi:Miks salilla kovaa sarjaa tehdessä ei saa ähistä ääneen?
Mielestäni Mikkelin sport-forumilla oli tollainen lappu. En tiiä onko enäänUltimecia sanoi:Kukas sen kieltää? Onko seinällä lappu, että ääneen ähiseminen kielletty? Mä ainakin ähisen :jahas: .
Minkeo sanoi:Mielestäni Mikkelin sport-forumilla oli tollainen lappu. En tiiä onko enään
Uncle Sam sanoi:Mistä saa niitä kelmuja, muoveja, sprayta tms. jolla saa rekisterikilven ylivalottumaan, kun peltipoliisi yrittää ottaa kuvaa? Otin tänään todennäköisesti ensimmäiset ja toivottavasti myös viimeiset sakot tuollaiselta vitun kamera-autolta stadissa. Vittu ku olis ollu prätkä alla, niin olisin vetäny keulan pystyyn ja finkun ojoon :lapsellista uhoamista, kiroilemista etc. hymiöitä:
EDIT: Eikö muuten ole niin, että jos maksan euron yli sen summan mitä mulle määrätään sakkoja, niin ne joutuu soitteleen mulle päin ja kyselemään pankkitilinumerot yms. koska eivät saa ottaa sitä ylimääräistä euroa? Tiedetään, vitun lapsellista, mutta pieni kosto virkistää tässä tapauksessa.