Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onneksi on tämä thread...

Paljonko painaa pelkkä tanko? Ja kun ilmoitatte vaikkapa penkkituloksianne, niin lasketteko myös tangon painon mukaan vai pelkästään kiekot, joita tangon päihin lätkitte?

mun mielestä se painaa 20kg..tottakai, kyllä mä ainakin lasken.

Meah sanoi:
En käytä. Tosin välillä saatan ostaa jonku protskupatukan tai hedelmän koulun jälkeen...

Sulla on kuitenkin varmaan aika nopea aineenvaihdunta ja liikut suhteellisen paljon niin jos tuntuu että ruuista ja välipaloista saatu energia ei riitä niin ehkö joku energiajuoma vois olla ihan hyvä välipala lisänä. Olet kyllä täysin oikeilla jäljillä noiden protskupatukoiden ja hedelmien kanssa:worship: . Yksi mikä tuli mieleen joka vois aiheuttaa tota heikotusta vois olla liian vähäinen B-vitamiinin saanti..

Mika1979 sanoi:
Sulla on kuitenkin varmaan aika nopea aineenvaihdunta ja liikut suhteellisen paljon niin jos tuntuu että ruuista ja välipaloista saatu energia ei riitä niin ehkö joku energiajuoma vois olla ihan hyvä välipala lisänä. Olet kyllä täysin oikeilla jäljillä noiden protskupatukoiden ja hedelmien kanssa:worship: . Yksi mikä tuli mieleen joka vois aiheuttaa tota heikotusta vois olla liian vähäinen B-vitamiinin saanti..

Tota noin, syön jokapäivä ruokalusikallisen sanasol-vitamiiniliuosta ja kalaöljyä, nyt ostin tänään pellavansiemenöljyä;) elikkä siis veikkaan että vitamiinit kunnossa sanasolin ja monipuolisen ruokavalion takia..

Oon hiljattain hurahtanu noihin protskupatukoihin...ne on liiian hyviä:kuola:

Meah sanoi:
Tota noin, syön jokapäivä ruokalusikallisen sanasol-vitamiiniliuosta ja kalaöljyä, nyt ostin tänään pellavansiemenöljyä;) elikkä siis veikkaan että vitamiinit kunnossa sanasolin ja monipuolisen ruokavalion takia..

Oon hiljattain hurahtanu noihin protskupatukoihin...ne on liiian hyviä:kuola:

äääh....alkaa loppua ideat..:D Mullakín oli joskus pienenä käytössä tota Sanasolia, oli muuten hyvän makuista. Onkos siinä B-vitamiinit?

No ne on tosi hyviä, pirun kalliita vaan;)

Mika1979 sanoi:
äääh....alkaa loppua ideat..:D Mullakín oli joskus pienenä käytössä tota Sanasolia, oli muuten hyvän makuista. Onkos siinä B-vitamiinit?

No ne on tosi hyviä, pirun kalliita vaan;)

ihihhi, mun sanasol makso 6 euroo, ostin virosta;) 500ml vielä! Joo elikkäs löytyy C, B3, E, B5, B6, B2, B1, A, D3..Toi on kyl ihan sairaan hyvää..joskus oon kokeillu sitä spritenkin kanssa, nam:D

äääh, uskaltauduin nyt ekan kerrna maistaa tota pellavansiemenöljyä ruokalusikallisen...että se on pahaa:urjo: Paras pysyy nyt sit prkl terveenä kun sitä jokapäivä alan ottamaan!!:whip:

Meah sanoi:
ihihhi, mun sanasol makso 6 euroo, ostin virosta;) 500ml vielä! Joo elikkäs löytyy C, B3, E, B5, B6, B2, B1, A, D3..Toi on kyl ihan sairaan hyvää..joskus oon kokeillu sitä spritenkin kanssa, nam:D

Aika halvalla oot saanu, saat tuoda mullekin yhen pullon kun seuraavan kerran käyt hakemassa tallinasta juomaa..:D
Juu, kyllä sulla mun mielestä kuulostas olevan ruokapuoli+ vitamiinit kunnossa. Syö vaan tarpeeksi säännöllisesti ettei tule liian pitkiä taukoja. Säännöllinen yöuni.. Ei muuta lääkärin luo jos heikotuskohtaukset eivät lopu

Mika1979 sanoi:
Aika halvalla oot saanu, saat tuoda mullekin yhen pullon kun seuraavan kerran käyt hakemassa tallinasta juomaa..:D
Juu, kyllä sulla mun mielestä kuulostas olevan ruokapuoli+ vitamiinit kunnossa. Syö vaan tarpeeksi säännöllisesti ettei tule liian pitkiä taukoja. Säännöllinen yöuni.. Ei muuta lääkärin luo jos heikotuskohtaukset eivät lopu

Niimpä, kaksi pulloa sain 12 eurolla:D En siis sielä itse ollut, vaan tätini siellä vähän väliä käy niin toi sitten;) Joo, mutta kiitoksia neuvoista ja ajasta:)

Mitä eroa on taktisella ja taktillisella? Tai no, taktisuus, taktillisuus etc.

Ukki sanoi:
Mitä eroa on taktisella ja taktillisella? Tai no, taktisuus, taktillisuus etc.

Taktiikka=taistelutaito
Taktillinen=se joka hallitsee taktiikan

Strategia > taktiikka

Korjatkaa jos olen väärässä. ;)

Kiitos Jyväskylän helvetin hyvän tiehuollon onnistuin tänään kaatumaan pyörällä ja kaksi kuukautta vanha takki repes kyynärpään kohdalta. Onkohan jotain järkevää keinoa saada n. 3-4cm pituinen repeämä korjattua esim. jollain liimalla tai vastaavalla? Kyseessä on sellainen kevyttoppatakki mutten tiedä sen kummemmin, mitä materiaalia tuo pinta on.

Viime yönä sängyssä makoillessa tuli mieleen kysymys, että lausuuko porukka Miken nimen niin kuin se kirjoitetaan vai "Maik"? :)
Ainakin itse olen tottunut lausumaan sen ihan Mike, koska mielestäni turha alkaa vääntämään mitään lausumista tuohon... :)

mxm sanoi:
Kiitos Jyväskylän helvetin hyvän tiehuollon onnistuin tänään kaatumaan pyörällä ja kaksi kuukautta vanha takki repes kyynärpään kohdalta. Onkohan jotain järkevää keinoa saada n. 3-4cm pituinen repeämä korjattua esim. jollain liimalla tai vastaavalla? Kyseessä on sellainen kevyttoppatakki mutten tiedä sen kummemmin, mitä materiaalia tuo pinta on.

Ompelutarvikeliikkeissä myydään sellaista paikkasettiä jossa on kankaassa liimapinta. Oman gore-takkini tuommoisella korjasin ja hyvin on kestänyt.

mxm sanoi:

Tiesitkö että sinulla on oikeus hakea kaatumisesta korvausta Jyväskylän kaupungilta? Jos pystyt osoittamaan että tien kunnossapito oli sääoloihin nähden riittämätön niin kaupunki on velvollinen maksamaan sinulle takin korjauksen. Ja tämä ei ole urbaanilegendaa koska tiedän vastaavantyyppisen tapauksen missä on maksettu korvausta.

könt haben sanoi:
Viime yönä sängyssä makoillessa tuli mieleen kysymys, että lausuuko porukka Miken nimen niin kuin se kirjoitetaan vai "Maik"? :)
Ainakin itse olen tottunut lausumaan sen ihan Mike, koska mielestäni turha alkaa vääntämään mitään lausumista tuohon... :)

En ole koskaan tohtinut lausua Miken nimeä ääneen :jahas: .

Back
Ylös Bottom