Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

könt haben sanoi:
Viime yönä sängyssä makoillessa tuli mieleen kysymys, että lausuuko porukka Miken nimen niin kuin se kirjoitetaan vai "Maik"? :)
Ainakin itse olen tottunut lausumaan sen ihan Mike, koska mielestäni turha alkaa vääntämään mitään lausumista tuohon... :)
Ite oon kuvitellu aina että ihan mike mutta ku foorumilla näkee myös nimeä sen varsinaisessa lausuntamuodossa eli maik tai maikki tai vastaavia niin koita siinä nyt sitte pysyä mukana. :D Mut mulle se tulee olemaan mike, se sivuaa miken oikean etunimen lausumista.

Toivottavasti ei tarvii puhutela enenku on tarkempaa tietoa, nolaan itteni.:nolo:

Taas iha pöllö kysymys mut onko kukaan aukaissut kaljapulloa paljain käsin tai nähnyt kyseistä toimitusta? :D Siis kädellä korkista kiinni ja pullo auki.
Täytyy huviksee rupee treenaa tota, paljon treeniä vaan. :kippis1:

Minä Itse sanoi:
Taas iha pöllö kysymys mut onko kukaan aukaissut kaljapulloa paljain käsin tai nähnyt kyseistä toimitusta? :D Siis kädellä korkista kiinni ja pullo auki.
Täytyy huviksee rupee treenaa tota, paljon treeniä vaan. :kippis1:

Kyllä olen avannut.... Kymmeniä jos en jopa satoja

(Onkos sua nyt kusetettu twist off-korkeilla.)

Eiku en oo vaa ikinä kokeillu, ja aina ku on ollut mielessä toi ni ei oo ollu pulloja...
Eipä kai tuo sitte mikää erikoine homma ole... :)

Minä Itse sanoi:
Eiku en oo vaa ikinä kokeillu, ja aina ku on ollut mielessä toi ni ei oo ollu pulloja...
Eipä kai tuo sitte mikää erikoine homma ole... :)

No eipä ole juu... Pitää vaan olla sellanen pullo jossa on toi twist off-korkki(monissa ulkolaisissa oluissa tällanen löytyy mm. Budweiser ja Two Dogs). Normaalilla korkilla kyllä ei saa kun kätensä rikki.

NATO sanoi:
Ite oon kuvitellu aina että ihan mike mutta ku foorumilla näkee myös nimeä sen varsinaisessa lausuntamuodossa eli maik tai maikki tai vastaavia niin koita siinä nyt sitte pysyä mukana. :D Mut mulle se tulee olemaan mike, se sivuaa miken oikean etunimen lausumista.

Toivottavasti ei tarvii puhutela enenku on tarkempaa tietoa, nolaan itteni.:nolo:

Eiköhän se ole ihan makuasia miten sen lausuu. Itse sanonut aina Mikeksi ja tulen sanomaan, ei ole vielä kaupasta nakannut pihalle. ;)

Driamer sanoi:
Miksi koiran vastakohta on kissa? Miksi ei vaikka turboahdettu-sähkörullatuoli?

Koska sähkömoottoria ei voi turboahtaa? ;)

Kisu ja koira ovat kautta inhimillisen historian olleet ihmiset parhaat ystävät, joten ovat pyörineet samoissa laumoissa jo pitkän aikaa. Molempien kesyttämiselle on ollut oma tarkoituksensa, ja jostain ketkumaisesta syystä kissat ja koirat ottavat ns. matsia kohdatessaan. Johtunee elukoiden luontaisesta tarpeesta osoittaa kaapin paikka lauman jäsenille, ja kun usein näemme kissat ja koirat ottamassa mittaa toisistaan, ajattelemme niiden olevan vastakohdat toisilleen.

Driamer sanoi:
Miksi koiran vastakohta on kissa? Miksi ei vaikka turboahdettu-sähkörullatuoli?
Hmm. Mikä on hiiren vastakohta?:jahas:

Kyllä ähiseminen on ihan sallittavaa, välillä itseltäkin pääsee jonkin sortin pienimuotoinen örähdys tai karjahduskin( ja pakko myöntää että kyykätessä usein sylkikin roiskuu suusta, kerran pirskahti oikein mojovasti peiliin:lol2: ). Mutta joskus sellaiset isommat pojat kyllä pitävät sellaista älämölöä että kuulostaa kuin sikaa tapettaisi, silloin kyllä multakin menee hermot. Luulisi sen raudan nousevan ilmankin 120 dB äänenvoimakkuutta.

Ultimecia sanoi:
Kukas sen kieltää? Onko seinällä lappu, että ääneen ähiseminen kielletty? Mä ainakin ähisen :jahas: .
Mielestäni Mikkelin sport-forumilla oli tollainen lappu. En tiiä onko enään

Mistä saa niitä kelmuja, muoveja, sprayta tms. jolla saa rekisterikilven ylivalottumaan, kun peltipoliisi yrittää ottaa kuvaa? Otin tänään todennäköisesti ensimmäiset ja toivottavasti myös viimeiset sakot tuollaiselta vitun kamera-autolta stadissa. Vittu ku olis ollu prätkä alla, niin olisin vetäny keulan pystyyn ja finkun ojoon :lapsellista uhoamista, kiroilemista etc. hymiöitä:

EDIT: Eikö muuten ole niin, että jos maksan euron yli sen summan mitä mulle määrätään sakkoja, niin ne joutuu soitteleen mulle päin ja kyselemään pankkitilinumerot yms. koska eivät saa ottaa sitä ylimääräistä euroa? Tiedetään, vitun lapsellista, mutta pieni kosto virkistää tässä tapauksessa.

Latautuuko tavalliset patterit itsekseen? Olen heitellyt mun mp3-soittimen vanhoja "tyhjiä" pattereita kasaan, ja joskus paremman puutteessa isken niitä uudestaan soittimeen. No sittenhän niillä voi taas kuunnella parikin tuntia HELLOWEENIÄ!!!!

Miksi?

Minkeo sanoi:
Mielestäni Mikkelin sport-forumilla oli tollainen lappu. En tiiä onko enään

Kuka perkele pystyy vetämään kovan sarjan pokerinaamalla? Mummoilla varmaan käy korviin, jos nyt edes kuulevat mitään:jahas:

Uncle Sam sanoi:
Mistä saa niitä kelmuja, muoveja, sprayta tms. jolla saa rekisterikilven ylivalottumaan, kun peltipoliisi yrittää ottaa kuvaa? Otin tänään todennäköisesti ensimmäiset ja toivottavasti myös viimeiset sakot tuollaiselta vitun kamera-autolta stadissa. Vittu ku olis ollu prätkä alla, niin olisin vetäny keulan pystyyn ja finkun ojoon :lapsellista uhoamista, kiroilemista etc. hymiöitä:

EDIT: Eikö muuten ole niin, että jos maksan euron yli sen summan mitä mulle määrätään sakkoja, niin ne joutuu soitteleen mulle päin ja kyselemään pankkitilinumerot yms. koska eivät saa ottaa sitä ylimääräistä euroa? Tiedetään, vitun lapsellista, mutta pieni kosto virkistää tässä tapauksessa.

Mitä jos ajaisit rajoitusten/liikennesääntöjen mukaan :david:

Back
Ylös Bottom