Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ace-oo- sanoi:Mitä vaaka-asemanhoitaja tekee? Google antoi 0 hakutulosta.
ace-oo- sanoi:Mitä vaaka-asemanhoitaja tekee? Google antoi 0 hakutulosta.
Grosskopf sanoi:Integrandille kiitos linkistä.
Miksi Egyptiin ei järjestetä matkoja toukokuussa? Ja huhtikuussakin jo nihkeästi.
syystä miellyttää raksojen hajut, ts. puumateriaali jne. Voi tosin olla, että olen muuten vain sekaisin. :jahas:dear_a sanoi:2. Entä voiko olla, että tietyt tuoksut/hajut joista pitää, voi olla peräisin lapsuudentapahtumista?
Mitään muuta järkevää selitystä en keksisi sille, että mua jostainsyystä miellyttää raksojen hajut, ts. puumateriaali jne. Voi tosin olla, että olen muuten vain sekaisin. :jahas:
En tiedä tuosta 3v. rajasta, mutta olet voinut luoda nuo aikaisemmat muistikuvat esim. kerrotun perusteella.dear_a sanoi:1. Jääköhän ihmisen aivoihin miten paljon muistoja lapsuudesta?
Muistan jostain joskus lukeneeni, että sitä muistais yleensä vain asioita, jotka ovat tapahtuneet 3v. -->, mutta itse ainakin muistan muutaman tilanteen kun olen ollut 1,5 vuotta.
nco sanoi:En tiedä tuosta 3v. rajasta, mutta olet voinut luoda nuo aikaisemmat muistikuvat esim. kerrotun perusteella.
hanter sanoi:Ei tää nyt niin tyhmä kysymys ole, mutta vieläkö voi jossain vaihtaa markkoja euroiksi? Suomen Pankissa kenties? Onkohan siellä joku tiski minne lampsitaan, vai miten homma toimii?
Se on feeder... Ja kai niitäkin on...Raskolnikov sanoi:feater
Joona sanoi:Se on feeder... Ja kai niitäkin on...
dear_a sanoi:1. Jääköhän ihmisen aivoihin miten paljon muistoja lapsuudesta?
2. Entä voiko olla, että tietyt tuoksut/hajut joista pitää, voi olla peräisin lapsuudentapahtumista?
dear_a sanoi:Löytyykö netistä jotain sivua/sivustoa, mistä vois kertailla saksan perusteita jne.? Nyt olis hyvä hetki muistuttaa itselleen mitä on tullut opittua, mutta saksan kirjat on porukoilla ja uusia ei viitsis ostaa...
Eli peräänkuulutan sivustoa suomalaisille, jotka haluaa oppia (tai tässä tapauksessa kerrata) saksan sanastoa ja kielioppia?
Jos ei löydy suomi-saksa, niin löytyiskö edes englanti-saksa?
Art2 sanoi:Jo ~60 asteinen vesikin aiheuttaa palovammoja.