Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten virkamiehet voi tunnistaa jengiä tälläsista passikuvista?

%e4hl%e4m-passi.jpg

hafanafa sanoi:
Ja ajettiin lapissakin silloin kun oli ne 50 asteen pakkaset. ohjaustehostamaton auto oli kuulema varsin kankea ajettava

Oli hieman kankeita joo, oli myös aikoinaan naama hieman kankea, kun armeijassa jökötettiin ampumaradalla -50 kelissä..

Mielenkiintoisia tapauksia tuli isälle töihin (autonkorjailija), kun renkaat ei kylmää kestäny ja hyppäsivät mutkissa itsekseen pois vanteilta..

TJJ sanoi:
Oli hieman kankeita joo, oli myös aikoinaan naama hieman kankea, kun armeijassa jökötettiin ampumaradalla -50 kelissä..

Mielenkiintoisia tapauksia tuli isälle töihin (autonkorjailija), kun renkaat ei kylmää kestäny ja hyppäsivät mutkissa itsekseen pois vanteilta..

Kuin myös.
Proto oli sen verta kohmeessa, ettei haitannut vaikka jarruputket(vai letkut) olikin haljenneet. Kun kuski löi kytkimen pohjaan, niin se vehe toppas ku seinään. Vaihdelaatikkoöljyt kuin vaseliinia. Pakkasta vain 48 astetta.

Anonymity sanoi:
Kahlua -kahvilikööriä ja vodkaa. Molempia grogi-lasiin (pitkä lasi) 2 cl, eli yhteensä 4cl sekä jäitä ja loput maitoa. Tosin itse suosin sitä lyhyenä, eli laitan em. määrän alkoholia lyhyempään lasiin ja loput maitoa. Vodkan hintaa en muista, mutta Kahlua maksaa noin 15 euroa/0,5 litraa. Alkon sivuilta löytyneet nuo miedommat juomat ja kuvat.

Voit käyttää myön muuta kahvilikööriä.

Hmm.. Mitä mä oon paarissa katellu, niin ei ne ole ikinä pistäny, kuin yhdestä pullosta (tuota kahvilikööriä se oli, koska oli tummaa) missä ei ollut merkkiä eikä mitään mistä tunnistaisi mitä siinä on, niin 4cl drinkkilasiin ja loput maitoa. Ellei, vodkat ole jo pistetty aiemmin siihen pulloon, koska niissä pulloissa ei tosiaankaan ole ollut mitään merkkiä koskaan.

Aarne sanoi:
Hmm.. Mitä mä oon paarissa katellu, niin ei ne ole ikinä pistäny, kuin yhdestä pullosta (tuota kahvilikööriä se oli, koska oli tummaa) missä ei ollut merkkiä eikä mitään mistä tunnistaisi mitä siinä on.

Monessa baarissa tehdään pulloon valmis sekotus ½ kahvilikööriä ja ½ vodkaa. Siitä sitten kaadellaan, on nopeampi noin tehdä paukkuja kun valkovenäläisiä kuitenkin illan aikana paljon myydään. Ja eikös se pelkkä kahvilikööri+vodka sekotus ole nimeltään sit mustaryssä--

loosah sanoi:
Miten virkamiehet voi tunnistaa jengiä tälläsista passikuvista?

%e4hl%e4m-passi.jpg

Yksi pääsyvaatimus virkoihin Islaminuskoisissa maissa, joissa tarvitsee passikuvia katsella, on röntgenkatse... Yleistriviaa.

Aarne, mä olen ollut joskus aikonaan baarissa töissä. Relg puhuu asiaa. Valmiita sekoituksia käytetään ja juoma ilman maitoa lyhyessä lasissa on Musta Ryssä.

Ville Vallattoman saat tehtyä vodkasta (2cl), Pisang Ambon -likööristä (2cl) ja maidosta. Sekaan jäitä ja nautitaan grogilasista, ellei halua lyhyenä.

Raskolnikov sanoi:
Yksi pääsyvaatimus virkoihin Islaminuskoisissa maissa, joissa tarvitsee passikuvia katsella, on röntgenkatse... Yleistriviaa.

Perun puheeni, hokasin just etteihän se r-katse paljoa auta kuvia kattellessa. Anteeksi, olen varmaan saanut väärää informaatiota.

Anonymity sanoi:
Aarne, mä olen ollut joskus aikonaan baarissa töissä. Relg puhuu asiaa. Valmiita sekoituksia käytetään ja juoma ilman maitoa lyhyessä lasissa on Musta Ryssä.

Ville Vallattoman saat tehtyä vodkasta (2cl), Pisang Ambon -likööristä (2cl) ja maidosta. Sekaan jäitä ja nautitaan grogilasista, ellei halua lyhyenä.

Niinhän minä vähän ounastelinkin tuossa tekstissäni, että se tehdään valmiiksi. Ja tuohon käy vissiin ihan normaali, esim. Finlandia Vodka?

Kiitti tuosta Ville Vallattoman ohjeesta. Entäs Marianne, katoin paarissa että se otti minttulikööriä ja kaakaolikööriä, mutta että minkä merkkistä se oli, niin en saanut selvää. Sellanen puolen litran, pyöreähkö pullo. Tietoa? Ja tuotahan tuli molempia 4cl ja sitten maitoa loput.

edit.
Hmm.. Onko kellään tietoa mistä noita mittoja saa?

Aarne sanoi:
Niinhän minä vähän ounastelinkin tuossa tekstissäni, että se tehdään valmiiksi. Ja tuohon käy vissiin ihan normaali, esim. Finlandia Vodka?

Kiitti tuosta Ville Vallattoman ohjeesta. Entäs Marianne, katoin paarissa että se otti minttulikööriä ja kaakaolikööriä, mutta että minkä merkkistä se oli, niin en saanut selvää. Sellanen puolen litran, pyöreähkö pullo. Tietoa? Ja tuotahan tuli molempia 4cl ja sitten maitoa loput.

edit.
Hmm.. Onko kellään tietoa mistä noita mittoja saa?

Vielä sellanen vinkki että sama kun Ville Vallaton mutta maidon tilalle Spritea on sitten Asterix, ihan ok paukku sekin jos makeista tykkää. Ja tosiaan Finlandia vodka käy oikeen hyvin.

Mitoilla tarkotat noita erikokosia viinamittoja?? Tavarataloista saat sellasia halpoja lasisia tai metallisia mittoja millä mittaat esim 2 tai 4cl. Sitten kultakaupoista saat metallisia mittasarjoja joissa yleensä on kolme mittaa puisessa kotelossa, samannäköisiä kun baareissa käytetään. En vaan millään jaksa muistaa näiden hintaa mutta ei se sarja kovin montaa kymppiä kuitenkaan maksa ja on ihan hieno esim baarikaapissa..

Relg sanoi:
Vielä sellanen vinkki että sama kun Ville Vallaton mutta maidon tilalle Spritea on sitten Asterix, ihan ok paukku sekin jos makeista tykkää. Ja tosiaan Finlandia vodka käy oikeen hyvin.

Mitoilla tarkotat noita erikokosia viinamittoja?? Tavarataloista saat sellasia halpoja lasisia tai metallisia mittoja millä mittaat esim 2 tai 4cl. Sitten kultakaupoista saat metallisia mittasarjoja joissa yleensä on kolme mittaa puisessa kotelossa, samannäköisiä kun baareissa käytetään. En vaan millään jaksa muistaa näiden hintaa mutta ei se sarja kovin montaa kymppiä kuitenkaan maksa ja on ihan hieno esim baarikaapissa..

Kiitoksia tuostakin drinkkivinkistä.

Joo, nyt kun tarkemmin ajattelen, niin olen kyllä nähnyt kultakauppojen ikkunassa tuollasia mittasarjoja. Pitääpä käydä tsekkailee.

TJJ sanoi:
Pirtua ei voi kirjoittaa kuin ns. Pro auctore, eli ammatinharjoittamista varten.. Muistaakseni 4l vuodessa ja niistä pitää pitää kirjaa. Lisäys: Ja pirtua saa määrätä vasta kun on saanut oikein ns. itsenäiseen ammatin harjoittamiseen, käytännössä 2 vuoden työnkokemuksen jälkeen.

Itselleen saa kirjoittaa siten kuin tarvii. Mutta niitäkin seurataan ja tarvittaessa lääkkeenmääräysoikeutta rajoitetaan, jos vaikka sattuu hankkiutumaan lääkekoukkuun ja määrää itselleen paljon psyykelääkkeitä.

Minun kaveri on lääkäri ja se ei ainkaan voi kirjoittaa itselleen mitään huumaavaa. Olen muos nähnyt yhden dokumetin jossa lääke koukkuun jäänyt lääkäri kirjoitteli vaimonsa ja sukulaistensa nimiin reseptejä ja jäi sitten jossain vaiheessa kiinni.

art2 sanoi:

Sellainen joka sanoo/tekee asiat suoraan ilman mitään jahkailuja ja suhtautuu asioihin ilman suurempia ennakkoluuloja.

"Välitön ihminen on se, joka on välittömässä yhteydessä sisäiseen maailmaansa, eikä pidä pitkää väliä kokemansa ja ilmaisemansa totuuden kanssa. Hän välittää sisäisen kokemuksensa tässä ja nyt, eikä vasta pitkän ajan ja suuren välimatkan päästä. Hän myös toimii välittömästi sopusoinnussa sydämensä perimmäisten arvojensa kanssa. Hän on spontaani, mutta ei impulsiivinen tai kompulsiivinen."

http://www.ystavyydenmajatalo.fi/finnish/tekstit/v/loppu.html

"Repesin eli hauskoja kuvia netistä"-osiossa nähtävänä oleva kuva muumimammasta toi mieleeni kysymyksen:

Mitä tarkoittaa mauttomuus silloin kun ei puhuta ruoasta? Kuva on mauton, vitsi on mauton, mitä hemmettiä?

Back
Ylös Bottom