protsku sanoi:tosin ajetaanhan Siperiassa autolla jopa -50 asteen pakkasella.![]()
Ja ajettiin lapissakin silloin kun oli ne 50 asteen pakkaset. ohjaustehostamaton auto oli kuulema varsin kankea ajettava
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
protsku sanoi:tosin ajetaanhan Siperiassa autolla jopa -50 asteen pakkasella.![]()
hafanafa sanoi:Ja ajettiin lapissakin silloin kun oli ne 50 asteen pakkaset. ohjaustehostamaton auto oli kuulema varsin kankea ajettava
TJJ sanoi:Oli hieman kankeita joo, oli myös aikoinaan naama hieman kankea, kun armeijassa jökötettiin ampumaradalla -50 kelissä..
Mielenkiintoisia tapauksia tuli isälle töihin (autonkorjailija), kun renkaat ei kylmää kestäny ja hyppäsivät mutkissa itsekseen pois vanteilta..
Anonymity sanoi:Kahlua -kahvilikööriä ja vodkaa. Molempia grogi-lasiin (pitkä lasi) 2 cl, eli yhteensä 4cl sekä jäitä ja loput maitoa. Tosin itse suosin sitä lyhyenä, eli laitan em. määrän alkoholia lyhyempään lasiin ja loput maitoa. Vodkan hintaa en muista, mutta Kahlua maksaa noin 15 euroa/0,5 litraa. Alkon sivuilta löytyneet nuo miedommat juomat ja kuvat.
Voit käyttää myön muuta kahvilikööriä.
Aarne sanoi:Hmm.. Mitä mä oon paarissa katellu, niin ei ne ole ikinä pistäny, kuin yhdestä pullosta (tuota kahvilikööriä se oli, koska oli tummaa) missä ei ollut merkkiä eikä mitään mistä tunnistaisi mitä siinä on.
loosah sanoi:Miten virkamiehet voi tunnistaa jengiä tälläsista passikuvista?
![]()
Raskolnikov sanoi:Yksi pääsyvaatimus virkoihin Islaminuskoisissa maissa, joissa tarvitsee passikuvia katsella, on röntgenkatse... Yleistriviaa.
Anonymity sanoi:Aarne, mä olen ollut joskus aikonaan baarissa töissä. Relg puhuu asiaa. Valmiita sekoituksia käytetään ja juoma ilman maitoa lyhyessä lasissa on Musta Ryssä.
Ville Vallattoman saat tehtyä vodkasta (2cl), Pisang Ambon -likööristä (2cl) ja maidosta. Sekaan jäitä ja nautitaan grogilasista, ellei halua lyhyenä.
Aarne sanoi:Niinhän minä vähän ounastelinkin tuossa tekstissäni, että se tehdään valmiiksi. Ja tuohon käy vissiin ihan normaali, esim. Finlandia Vodka?
Kiitti tuosta Ville Vallattoman ohjeesta. Entäs Marianne, katoin paarissa että se otti minttulikööriä ja kaakaolikööriä, mutta että minkä merkkistä se oli, niin en saanut selvää. Sellanen puolen litran, pyöreähkö pullo. Tietoa? Ja tuotahan tuli molempia 4cl ja sitten maitoa loput.
edit.
Hmm.. Onko kellään tietoa mistä noita mittoja saa?
Relg sanoi:Vielä sellanen vinkki että sama kun Ville Vallaton mutta maidon tilalle Spritea on sitten Asterix, ihan ok paukku sekin jos makeista tykkää. Ja tosiaan Finlandia vodka käy oikeen hyvin.
Mitoilla tarkotat noita erikokosia viinamittoja?? Tavarataloista saat sellasia halpoja lasisia tai metallisia mittoja millä mittaat esim 2 tai 4cl. Sitten kultakaupoista saat metallisia mittasarjoja joissa yleensä on kolme mittaa puisessa kotelossa, samannäköisiä kun baareissa käytetään. En vaan millään jaksa muistaa näiden hintaa mutta ei se sarja kovin montaa kymppiä kuitenkaan maksa ja on ihan hieno esim baarikaapissa..
Voima puhdistaa. :D :wanha:Jolli sanoi:Powercleans? onko tälle suomenkielistä vastinetta? voi keksiä myös oman, jos ei tiedä.
TJJ sanoi:Pirtua ei voi kirjoittaa kuin ns. Pro auctore, eli ammatinharjoittamista varten.. Muistaakseni 4l vuodessa ja niistä pitää pitää kirjaa. Lisäys: Ja pirtua saa määrätä vasta kun on saanut oikein ns. itsenäiseen ammatin harjoittamiseen, käytännössä 2 vuoden työnkokemuksen jälkeen.
Itselleen saa kirjoittaa siten kuin tarvii. Mutta niitäkin seurataan ja tarvittaessa lääkkeenmääräysoikeutta rajoitetaan, jos vaikka sattuu hankkiutumaan lääkekoukkuun ja määrää itselleen paljon psyykelääkkeitä.
art2 sanoi:
Tyylitön.ribu sanoi:Mitä tarkoittaa mauttomuus silloin kun ei puhuta ruoasta? Kuva on mauton, vitsi on mauton, mitä hemmettiä?