Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Amis sanoi:
Pizzapaikat ovat yleensä lähempänä kotiasi kuin sairaala

Liikuntavammaset tykkäävät myös katsoa kun lapset/lapsenlapset pelaa kiekkoa

0.5l kokiksessa on 210kalorin ero, ja jotkut pitävät enemmän lightin mausta.

2makkaraa menee aina grillaajan suuhun maistiaisena.

Tutkiva samalla hampaidensa kunnon...

LOOOOL:hyper:

Olin selvästi naurun tarpeessa, tää ei vaan lopu...

Viivi sanoi:
MIKSI naiset laittavat ripsiväriä aina suu
auki?

Koska taivutamme päätämme samalla taakse päin, ja jos suu on kiinni, niin
leuan alta kiristää...:D jokainen voi kokeilla itse!

Viivi sanoi:
MIKSI pesemme käsipyyhkeitämme:
eikö kuitenkin asia ole niin, että
kätemme ovat puhtaat,
kun kuivaamme ne pyyhkeeseen?
Koska ne kastuvat, ja bakteerit viihtyvät kosteassa.

Heh heh hyviä kysymyksiä...

Miksi aamupaska ja aamukusi tulee lähes aina eri aikaan? Aina saa juosta koko aamupäivän vessassa tyyliin:

1.aamukusi
2.aamupaska
3.aamukahvikusi
4.lounasta edeltävä kusi
5.lounaspaska
6.lounaan jälkeinen kusi

Olisiko kenties mitään metodia jolla nämä saisi jotenkin synkronoitua samalle vessakäynnille? Raivostuttavaa! :wall:

Viivi sanoi:
Kun en jaksa kaikkia sivuja läpi käydä niin tämä saattaa olla vanha, mutta tässäpä nyt kuitenkin hieman enemmän mietittävää !

MIKSI,MIKSI, MIKSI, MIKSI, MIKSI....

Miksi en onnistu löytämään sitä sivua jolta löytyvät melkein nämä kaikki englanniksi, vaikka olin siellä juuri eilen?

protsku sanoi:
Olisiko kenties mitään metodia jolla nämä saisi jotenkin synkronoitua samalle vessakäynnille? Raivostuttavaa! :wall:

Hommahan on ihan päinvastoin, työajan optimoimiseksi kaikki nuo kannattaa tehdä todellakin erikseen, 1 paskalla käynti kannattaa jakaa ainakin 2 osaan niin siitä saa parhaan hyödyn, samoin vettä kannattaa juoda paljon että tulee mahdollisimman monta kusella käyntiä. Jos työpaikalla sattuu olemaan kahvia niin hae sitä puolikuppia kerralla ja toista tämä kunnes kupu on täynnä ja sitten taas kuselle. Vessaan kannattaa mennä vaikka ei oliskaan hätä, kyllä sieltä jotain irtoaa 15min aikana. :whip:

Ainiin, yksi kysymyskin.. jos on kova jano ja yhtä janojuomaa ei ole kattamaan koko janoa vaan on otettava 2 juomaa, kummassa järjestykseessä homma kannattaa tehdä että nautinto olisi suurin, paremman makuinen ekana vai vikana, ja miksi?

Fatso sanoi:
Ainiin, yksi kysymyskin.. jos on kova jano ja yhtä janojuomaa ei ole kattamaan koko janoa vaan on otettava 2 juomaa, kummassa järjestykseessä homma kannattaa tehdä että nautinto olisi suurin, paremman makuinen ekana vai vikana, ja miksi?
No mä ainakin tekisin niin, että joisin eka sen "pahemman", jos on kova jano niin eipähän sitä ehdi siinä maistella...sitten lopuksi sen paremman makuisen, niin jäisi ehkä suuhun hyvä jälkimaku...:D

Tällainen tärkeä kysymys:
Tietääkö kukaan kuinka vanha on tämä Juhani Palmun entinen vaimo Tiina Jylhä??

Fatso sanoi:
Hommahan on ihan päinvastoin, työajan optimoimiseksi kaikki nuo kannattaa tehdä todellakin erikseen, 1 paskalla käynti kannattaa jakaa ainakin 2 osaan niin siitä saa parhaan hyödyn, samoin vettä kannattaa juoda paljon että tulee mahdollisimman monta kusella käyntiä. Jos työpaikalla sattuu olemaan kahvia niin hae sitä puolikuppia kerralla ja toista tämä kunnes kupu on täynnä ja sitten taas kuselle. Vessaan kannattaa mennä vaikka ei oliskaan hätä, kyllä sieltä jotain irtoaa 15min aikana. :whip:

Jätkä puhuu täyttä asiaa. Aamupaskaakin pitää pantata niinkauan että ehtii töihin, pitäähän paskallakäynnistä palkkaa saada. Samoin siellä vessassa on käytävä aina ennen kun leimaa kellokortin pois lähtiessään. :D

Työkaveri tossa vieressä väittää, että tuossa mun ekassa lausessa ton että-sanan eteen pitäisi laittaa pilkku. Mun mielestä ei pidä, mutta mä nyt en tiedä vittujakaan kieliopista. Kertokaapas tuohon vastaus joku teistä liikkuvista kielipoliiseista. ;)

Timba79 sanoi:
Aamupaskaakin pitää pantata niinkauan, että ehtii töihin. Pitäähän paskallakäynnistä palkkaa saada.

Tossa olis mielestäni oikein toi kyseinen lause.Eli siitä tuli kaksi erillistä lausetta ja pilkku sinne väliin mihin se kuuluu.

Jugetsi sanoi:
Tällainen tärkeä kysymys:
Tietääkö kukaan kuinka vanha on tämä Juhani Palmun entinen vaimo Tiina Jylhä??
Syntynyt vuonna -62, eli 43....:jahas:

Timba79 sanoi:
Jätkä puhuu täyttä asiaa. Aamupaskaakin pitää pantata niinkauan että ehtii töihin, pitäähän paskallakäynnistä palkkaa saada. Samoin siellä vessassa on käytävä aina ennen kun leimaa kellokortin pois lähtiessään. :D

Työkaveri tossa vieressä väittää, että tuossa mun ekassa lausessa ton että-sanan eteen pitäisi laittaa pilkku. Mun mielestä ei pidä, mutta mä nyt en tiedä vittujakaan kieliopista. Kertokaapas tuohon vastaus joku teistä liikkuvista kielipoliiseista. ;)

Pilkku kylläkin kuuluu sinne väliin!!!
En ole kylläkään mikään kielipoliisi, mutta osuu aina silmään tuollaiset :rolleyes: .

Mistähän johtuu, että monessakin kirjassa on joskus useampikin pilkku-, kirjoitus- tai joku muu virhe??? Eikö joku kuitenkin tarkista kirjan, ennen painoon menoa :david: .

Raamattu on muuten tarkkaan tarkistettu, olen läpi lukenut, enkä yhtään virhettä löytänyt...

Laitetaan nyt samaan poostiin; miksi meikäläisen hiki on alkanut haisemaan, ei meinaa antiperspirantitkaan auttaa??? :nolo:

Pikkuhannu sanoi:
miksi meikäläisen hiki on alkanut haisemaan, ei meinaa antiperspirantitkaan auttaa??? :nolo:
Hae apteekista absolut torria. Ei ainakaan kainalot haise, kun hikeä ei erity.

Edit: Jos et ajele kainaloita, niin kokeile. Haisee paljon vähemmän, kun hiki ei pääse karvoihin muhimaan.

Jugetsi sanoi:
Tossa olis mielestäni oikein toi kyseinen lause.Eli siitä tuli kaksi erillistä lausetta ja pilkku sinne väliin mihin se kuuluu.

Paitsi että ´niin kauan´ ja ´paskalla käynnistä´ kirjoitetaan erikseen...

Pikkuhannu sanoi:
Pilkku kylläkin kuuluu sinne väliin!!!
En ole kylläkään mikään kielipoliisi, mutta osuu aina silmään tuollaiset :rolleyes: .

Mistähän johtuu, että monessakin kirjassa on joskus useampikin pilkku-, kirjoitus- tai joku muu virhe??? Eikö joku kuitenkin tarkista kirjan, ennen painoon menoa :david: .

Kyllähän kirjat ruukataan oikolukea, mutta aina ei voi huomata kaikkea. Lisäksi pilkkusäännöt ovat oikeasti todella monimutkaiset kaikkine rinnastus- ja alistussääntöineen sekä poikkeuksineen. Se, mikä saattaa "taviksesta" näyttää virheeltä, voikin olla oikein.

-edit- Esim. nyt mää en oikeen hahmota, että pitäisikö tuohon alleviivattuun lauseeseen laittaa johonki väliin pilkku.

Raskolnikov sanoi:
Kyllähän kirjat ruukataan oikolukea, mutta aina ei voi huomata kaikkea. Lisäksi pilkkusäännöt ovat oikeasti todella monimutkaiset kaikkine rinnastus- ja alistussääntöineen sekä poikkeuksineen. Se, mikä saattaa "taviksesta" näyttää virheeltä, voikin olla oikein.

-edit- Esim. nyt mää en oikeen hahmota, että pitäisikö tuohon alleviivattuun lauseeseen laittaa johonki väliin pilkku.

Ei pidä, koska ja, sekä, sekä - että, että, tai, vaan, mutta, sillä ja niin edelleen ovat rinnastuskonjnktioita ja niiden edelle ei pilkkuja tule. Tietenki paria poikkeusta lukuun ottamatta ;)

Kielitoimiston pilkkutestistä pomittua:

Virkkeen itsenäiset lauseet erotetaan yleensä toisistaan pilkulla – myös silloin, kun niiden välissä on rinnastuskonjunktio (ja, sekä, sekä–että, -kä, (ja + ei = eikä) eli, tai(kka), joko–tai, vai, sillä, mutta, vaan). Jos lauseilla on yhteinen lauseenjäsen, pilkkua ei käytetä.

Kyllä kyllä, näinhän se on. Omasta mielestäni käyttämääni lauseeseen ei tule pilkkua juuri sen vuoksi, koska sanalla sekä rinnastetaan tässä tapauksessa sanoja, ei virkkeitä.

Back
Ylös Bottom