Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HabaMih sanoi:Mistä saa tietää oman pakkiksen salasanansa ku mä en ole loggaantunut tänne moneen kuukauteen vaan palvelin tunnistaa mut ilmeisesti ip:n perusteella? Työsuhde loppuu kohta ja kone vaihtuu eli ois kiva päästä käyttään palvelua jatkossakin...Mä olen niinnoiden salasanojen kans.
Sillä on todellakin merkitystä monta kymmentä kiloa. Jos et eroa huomaa, on sun normaali penkkitekniikka perseellään.D sanoi:Onko sillä mitään merkitystä penkkiä treenatessä,että pitääkö jalkoja penkillä tai maassa.Olen kuullut,että olisi raskaampaa treenata jalat penkillä.Itse en kylläkään huomannut tätä,kun kokeilin.
Powerhousu sanoi:Sillä on todellakin merkitystä monta kymmentä kiloa. Jos et eroa huomaa, on sun normaali penkkitekniikka perseellään.
No, kerropa mulle millainen sun penkkitekniikka on, niin katsotaan onko siinä parantamista. Kyllä siinä jonkin verran sitä eroa pitäisi olla kuitenkin, jos ei ihan kymmeniä kiloja. Itselläni ero on jotain 20kg. Siinä tulee väkisinkin eroa, koska asento kuitenkin muuttuu hiukan kun jalat on penkillä. Jos ei muutu, niin tekniikassa on hiomista.D sanoi:Ei kyllä mun penkkitekniikassa mitään vikaa ole.
Ja jos me puhutaan monen kymmenen kilon eroavuudesta,niin eikös sen eron pitäisi huomata oli sun normaali penkkitekniikka minkälainen tahansa.
Kiitos kovastibatbug sanoi:

batbug sanoi:
toistoa enemmän ekassa sarjassa käyttäen "vanhoja tuttuja" hantteleita...Timba79 sanoi:En ole ikinä tällaista palvelua tarvinnut, en täällä enkä missään muuallakaan. Joten miten tämä toimii? Miten tämä "tietää" etten mä pyydä itselleni vaikkapa Powerhousun salasanaa?
Tikari sanoi:Vähän pohjustusta: Kävin sunnuntaina hierottamassa selän ja hartiat auki, oli kuulemma jumein minkä nähnyt. Selkä tuntuu paaaljon paremmalta nyt... Eilen oli käsitreenin aika. Ensin tein ennen kokeilemattomassa scottylaitteessa joten en huomannut vielä siinä painoeroa, sen jälkeen valmiiksirääkätyillä hauiksilla sain käsipainoilla 5toistoa enemmän ekassa sarjassa käyttäen "vanhoja tuttuja" hantteleita...
Sitten se tyhymä kysymys: Voiko selkäjumi vaikuttaa käsiin noin ratkaisevasti ? Vai onko joku sekoittanut mun kaffiin jotain tai porannut ne käsipainot ontoiksi :jahas: ?
amf sanoi:Voisin kuvitella et systeemi on sama täällä kun muuallakin, sun tarttee tietää se e-mail osote joka on annettu silloin rekisteröitymisen yhteydessä.

syclone sanoi:Mistä saan itselleni varastotilaa pari neliötä pikaisesti.
www.omavarasto.fi olisi 60e/kk, mutta jos jollakulla on muita ideoita niin kiitos!
Helsingin alueesta siis kyse.
BonBon sanoi:mikään ei voi kulkea valoa nopeammin.
jos mulla on naru ja vedän siitä niin narun toinen pää liikkuu välittömästi.
eikö siinä sillon energia siirry valoa nopeammin?
Riippuu hyvin pitkälti nuohoojasta. Jos on pinta-alaltaan pienellä paikkakunnalla, missä on kuitenkin paljon asukkaita ja saat pidettyä ajomatkat lyhyinä, niin tienestit voivat olla kohtalaiset. Lisäksi asiaan vaikuttaa huomattavasti pykälien tulkinta. Samasta hommasta voi periaatteessa pystyä veloittamaan 20e tai 40e. Riippuu täysin siitä, että kuinka kovasti kehtaa tulkita pykäliä omaksi edukseen. Lisäksi kukaan ei oikeastaan valvo sitä, että kuinka hyvin työ tehdään, joten tämä on kusettavalle kusipäälle melko hyväkin työ, kunhan sen edes jotenkuten tekee. Jos taas asiakkaat ovat tyytymättömiä, niin työssä ei välttämättä kovin kauaa pysy.Törppö sanoi:Paljon nuohooja tienaa kuussa?
Et saa mistään täysin venymätöntä narua ja tuota valon "hitaudesta" johtuvaa venymistä et kuitenkaan huomaa paljaalla silmällä.BonBon sanoi:mikään ei voi kulkea valoa nopeammin.
jos mulla on naru ja vedän siitä niin narun toinen pää liikkuu välittömästi.
eikö siinä sillon energia siirry valoa nopeammin?
Miehelle noloa ja mua vaan nauratti. :D En ehkä toiminu tilanteessa ihan oikein, mutta sainpahan ainakin nauraa..
Ajattelin, että olis hyvä tietää miten toimia, jos vielä joskus moinen tilanne eteen tulee.. 

Tuotarallaa, ekalla kerralla tuppaa halut olemaan niin kovat, ettei vältsysti homma pelaa ihan niin maksimaalisella kestolla kuin normisti haluais. Jotkut fiksaa sen ottamalla uusiks puolen tunnin sisään ekasta (ja se toka kerta sitten kestääkin), jotkut megaesileikillä, jälkilöylyillä ja tiesmillä ja jotkut puolestaan runkkailee sen verran paljon, että kestää ekasta kerrasta huolimatta pitkään. Vaihtelee siis miehen mukaan, ymmärtääkseni.Eleonoora sanoi:Tänään on ollut huono päivä ja ajatuksetkin näköjään sen mukaisia. Miten pitäis toimia tilanteessa, jossa mies laukeaa jo muutaman työnnön jälkeen?
Etsi uusi mies ;)Eleonoora sanoi:Tänään on ollut huono päivä ja ajatuksetkin näköjään sen mukaisia. Miten pitäis toimia tilanteessa, jossa mies laukeaa jo muutaman työnnön jälkeen? Siis käykö miehille edes noin kovin yleisesti?
Tuli vaan yksi vanha tuttavuus mieleen vuodelta yx ja kax. Miehellä oli jo ikää melkein 30 vuotta ja pirusti kokemusta, mutta silti mies kesti ehkä viiden työnnön verran ekalla kerrallamme.Miehelle noloa ja mua vaan nauratti. :D En ehkä toiminu tilanteessa ihan oikein, mutta sainpahan ainakin nauraa..
Ajattelin, että olis hyvä tietää miten toimia, jos vielä joskus moinen tilanne eteen tulee..
edit:![]()