Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pulla sanoi:Ameriikan elokuvissa kun poliisi rynnii taloon sisään niin oven voi kenkästä tai pamauttaa nuijalla sisään mutta mites poliisi toimii Suomessa kun ovi ja saranat aukeaa ulospäin?
No EI! Jäätelö on parasta peiton alla oman kullan kanssa sunnuntai-iltana nautittuna. Siitä ei elämä parane.ribu sanoi:Onko jäätelö parempaa kun yksin syö?
Kyllä mä oon ainakin siinä käsityksessä, että jaffan apu vatsatudissa on täysinEleonoora sanoi:Miksi Jaffa muka auttaa vatsatautiin? Et mix just Jaffa eikä vaikka Pepsi Max?
Vai onko asia niin, että Jaffastakaan ei ole mtn hyötyä, kunhan puhuvat?
Powerhousu sanoi:Kyllä mä oon ainakin siinä käsityksessä, että jaffan apu vatsatudissa on täysin![]()
Lääkäri joskus pienenä mulle kertoi.
Periaatteessa siihen kaiketi käy mikä vaan limsa. Pointtina on vissiin ollut se, että kipeenä oleva sais energiaa jostain hyvänmakuisesta nesteestä. Vatsataudissa kun on helposti aika heikko olo, ja nesteytys muutenkin tärkeää. Silloin kai pitäis kuitenkin olla sokerilimukkaa että oikeesti sais kanssa jotain energiaa.Eleonoora sanoi:Miksi Jaffa muka auttaa vatsatautiin? Et mix just Jaffa eikä vaikka Pepsi Max?
Pulla sanoi:Ameriikan elokuvissa kun poliisi rynnii taloon sisään niin oven voi kenkästä tai pamauttaa nuijalla sisään mutta mites poliisi toimii Suomessa kun ovi ja saranat aukeaa ulospäin?
Varmaankin lähinnä sen takia, että vatsataudissa ei syödä tarpeeksi/mikään ei pysy sisällä eli Jaffasta saa kaloreita, kuten myös muista sokerilitkuista. NÄin olen käsittänyt..Eleonoora sanoi:Miksi Jaffa muka auttaa vatsatautiin? Et mix just Jaffa eikä vaikka Pepsi Max?
Cassyput sanoi:Periaatteessa siihen kaiketi käy mikä vaan limsa. Pointtina on vissiin ollut se, että kipeenä oleva sais energiaa jostain hyvänmakuisesta nesteestä. Vatsataudissa kun on helposti aika heikko olo, ja nesteytys muutenkin tärkeää. Silloin kai pitäis kuitenkin olla sokerilimukkaa että oikeesti sais kanssa jotain energiaa.
Mutuilua, mutta kuitenkin... Kai tällä on taas se kuuluisa placebo-vaikutus.
Powerhousu sanoi:Kyllä mä oon ainakin siinä käsityksessä, että jaffan apu vatsatudissa on täysin![]()
Lääkäri joskus pienenä mulle kertoi.
kuitenkaan ole. Niin kuin moni on jo todennut, vatsataudissa kun mikään kiinteä ei pysy sisällä ja esimerkiksi ripulissa keho menettää runsaasti nesteitä, niin tuohon neste- ja energiavajaukseen jaffa auttaa. Toki mikä tahansa sokeripitoinen neste auttaa tilanteeseen. Jaffasta vatsatautilääkkeenä on vain tullut jonkinlainen urbaani legenda.JAffa on huonoa juomista vatsataudissa. PArasta on esim. mustikkakeitto. Näin kertoi lääkäri ja uskon lääkärisetää.seppo-x sanoi:Ei se ihankuitenkaan ole. Niin kuin moni on jo todennut, vatsataudissa kun mikään kiinteä ei pysy sisällä ja esimerkiksi ripulissa keho menettää runsaasti nesteitä, niin tuohon neste- ja energiavajaukseen jaffa auttaa. Toki mikä tahansa sokeripitoinen neste auttaa tilanteeseen. Jaffasta vatsatautilääkkeenä on vain tullut jonkinlainen urbaani legenda.
Kerran ripulitaudissa lääkäri määräsi minulle hoidoksi kokista, sipsejä ja lepoa ;)
batbug sanoi:Parempaa juotavaa vatsataudissa ovat urheilujuomat, jotka sisältävät myös tarpeellisia suoloja esim. (Powerade).
Huppe sanoi:JAffa on huonoa juomista vatsataudissa. PArasta on esim. mustikkakeitto. Näin kertoi lääkäri ja uskon lääkärisetää.
lej sanoi:Mitä tapahtuu kierratyspaperille siitä eteenpäin, kun sedät hakee sen isolla kuorma-autolla lehtiroskiksesta? Miten siitä tehdään uutta paperia tai pahvia?
Ja millaiset toleranssit sen laadussa muutenkin on, eli missä menee raja, että mikä kelpaa uusiokäyttöön ja mikä ei? Sinnehän menee varmaan järjetön määrä niittejä ja muovia ja ammeita kuitenkin mukana.
Mitenkäs tämä sitten hoidetaan?Integrandi sanoi:Toleranssi on tuon paperin suhteen aika laaja. Rajoituksia on lähinnä sen takia, että niistä täytyy puhdistaa ennen käyttöä se kaikki paska (niitit ym) pois ja se vie aikaa. Niittejähän saa tosin olla, kun paperin sinne vihreään boksiin heittää.
lej sanoi:Mitenkäs tämä sitten hoidetaan?