Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Lord sanoi:
Mitenkäs tätä sitten harjoitellaan?
Tunkevatko lääkisopiskelijat sormiaan toistensa rectumiin vuorotellen vai miten saadaan tarvittava näppituntuma? :thumbs: :curs:
Kai niillä on jotku sairaalan omat pumpattavat barbaransa :thumbs:

Meil oli koulussa sellaset laukussa olevat isot irtorinnat. Niihin oli kai tarkoitus harjoitella palpointia tai injektointia, kuka tietää. Mut sen tietää mitä tapahtui luokan kolmelle miesopiskelijalle kun laukku avautui. Siellä oltiin palpoimassa ja höröttämässä kädet amberssoneilla kuin parhaatkin pikkupojat. Tai pikkupoikiahan sitä aina ollaan. Tissiä aina imemässä.

Lord sanoi:
Mitenkäs tätä sitten harjoitellaan?
Tunkevatko lääkisopiskelijat sormiaan toistensa rectumiin vuorotellen vai miten saadaan tarvittava näppituntuma? :thumbs: :curs:

Paljon kyllä harjoitellaan toisiin opiskelijoihin, mutta ei sentään tuseerausta (=sormi persuksiin) treenata toisiin.. Siinä sitä koulun ohessa potilaita tutkitaan (eri harjoitteluissa) sitä kokemusta kertyy.. Hämmentävää kyllä kukaan ei vielä ole kieltänyt/kieltäytynyt, vaikka aina kysytään..

Tosin on kyllä semmonen "harjotusrectumikin" olemassa, johon voi vaihtaa erinäisiä "asetuksia".. On myös harjotusnukkeja gynekologisten ja obstetristen (synnytysjuttui..) asioiden kuivaharjoitteluun.. Ja hengitysputkien asettamiseen, elvytykseen, tipanlaittoon ja ja ja.. Monennäkösiä eritavoin pumpattavia barbaroita löytyy. :evil: :thumbs:

TJJ sanoi:
Miehen ja pojan erottaa toisistaan vain lelujen koko, paino ja hinta.. :D

Niin ja parhaimmalla lelullaan molemmat leikkivät yhtä antaumuksella kehdosta hautaan. Tuttavani poika vaippoja vaihdettaessa hamuili pippeliään tuon tuosta. Isä katsoi poikaansa liki kyynel silmäkulmassa ja totesi hanakasti, poika perkele on isäänsä tullut.

Tulipa tuossa mieleeni...
Aikoinaan oli prismassa dokkari, jossa kehiteltiin rokotusta syöpää vastaan.
Rokotteen toimintaperiaate oli se että, se hidasti verisuonten kasvua "syöpäkudokseen" -> syöpä kuihtui ja kuoli pois.
Nooh, kuiteski siihen hommaan käytettiin jotain kemikaalia jolla saatiin kasvamaan niitä suonia tiettyä pistettä/kohtaa kohti.

Tuosta rupesin miettimähän että voiskos tuota samaa kemikaalia käyttää sepelvaltimotaudin hoidossa. Laittas sydämeen oikeaan kohtaan tuota kemikaalia jolloin tukoksen ohi kasvaisi uudet suonet.
Joku viisas voisi sanoa vaikka: "Angina pectoriksen hoito stimuloidulla angiogeneesillä".

Onnistuiskohan tuommoinen? Miettikääs mitkä säästöt tulis kansanterveydelle.

Deat sanoi:
Kyllä siitä nyt tulee pari varotusta ennen ku poldet lähetetään hakemaan.
Eipä taida paljoo tulla varotuksii..

TheLORD sanoi:
Miksi maitopurkki pitää huuhdella ennen kuin sen polttaa?

Ne huuhdellaan varmasti purkkien säilytyksen vuoksi, jos tarkoitus ei ole polttaa tölkkiä välittömästi rupeavat sinne jääneet jämät haisemaan lyhyen ajan kuluttua melko irstaalle. Huuhtelulla ei ole mitään tekemistä palotapahtuman kanssa...

Meillä on ollut kaverini kanssa kuuma väittely koskien maailman suurinta maantieverkostoa. Minä olen vahvasti sitä mieltä, että Hollannissa on suurin ja kaveri väittää, että Saksassa. En löytänyt netistä oikeaa vastausta, joten tyhmä kysymykseni kuuluu: Missä maassa on suurin maantieverkosto?

Huhtamo sanoi:
Meillä on ollut kaverini kanssa kuuma väittely koskien maailman suurinta maantieverkostoa. Minä olen vahvasti sitä mieltä, että Hollannissa on suurin ja kaveri väittää, että Saksassa. En löytänyt netistä oikeaa vastausta, joten tyhmä kysymykseni kuuluu: Missä maassa on suurin maantieverkosto?

Tyhmä kysymys: mitä ihmettä tarkoitat? Suhteutettuna maan pinta-alaan vai miten? Hollanti ainakin on niin säälittävän kokoinen läntti, että eihän sinne edes mahdu tietä kuin "muutama" kilsa....

Huhtamo sanoi:

Eiköhän se ole tuolla rapakon toisella puolella. Siellä missä kaikki muukin on suurta! Eli Ameriikka!

Sonder sanoi:
Ne huuhdellaan varmasti purkkien säilytyksen vuoksi, jos tarkoitus ei ole polttaa tölkkiä välittömästi rupeavat sinne jääneet jämät haisemaan lyhyen ajan kuluttua melko irstaalle. Huuhtelulla ei ole mitään tekemistä palotapahtuman kanssa...

Eikun joissain ohjeissa lukee että huuhdeltava ennen polttamista.

Itse epäilen että maito voi palaessaan muodostaa myrkyllisiä kaasuja mitä en tosin usko.

Huhtamo sanoi:

Ensiksi pitää nussia pillkua: Hollanti on vaan Alankomaiden maakunta, ei maa.

Asiaan: Vastaus kysymykseenne, olkaa hyvä.

Tarkempia maakohtaisia tietoja.

Tiilisukassa sanoi:

Eikös Alankomaat ole jaettu provinsseihin, joita kaikkia kutsutaan nimellä Hollanti. Eli Alankomaat=Hollanti. Tietääkseni nimen käyttö on makuasia, mutta kumpikin tarkoittaa virallisesti yhtä ja samaa maata.

Saatan olla väärässä.

Tiilisukassa sanoi:
Edes hollantilaiset eivät nussi tuota pilkkua, vaan kutsuvat maataan englanniksi nimellä "Holland" ("Hup hup, Holland!") :). Hollannin maakuntaa ei tietääkseni ole, mutta Noord-Holland ja Zuid-Holland löytyy (pohjoinen ja etelä).

Alkaa jo tuntuun etten muualle kirjotakkaan kun tähän :david: mut so not.. Eli miten noi vetoremmit ois tarkotus pistää? Kyl mä sen toisen saan jotenkuten mut sit se toinen onkin ongelmallisempi.. Siis että se auttas mahd. paljon nostossa. Jos joku osaa selittää NIIN hyvin tai ois joku linkki heittää mis ois ohjeet kuvineen niin oisin kiitollinen.

Back
Ylös Bottom