Sukulaku
Banned
Hyvää Huomenta -liike... eikös?41shots sanoi:Oon tuolla voimailupuolella pyörinyt ja siellä tuli vastaan liike nimeltä "julle". Mikä hitto se on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää Huomenta -liike... eikös?41shots sanoi:Oon tuolla voimailupuolella pyörinyt ja siellä tuli vastaan liike nimeltä "julle". Mikä hitto se on?
OnMinä Itse sanoi:Onko se kuuluisa "suuri homosteluthread" jossain salaisissa kansioissa kun ei ainakaa mistään muualta lyödy ? :(
Sukulaku sanoi:Hyvää Huomenta -liike... eikös?
Uncle Sam sanoi:Miksi kukaan ei ole duunannu siten, että kun tuut pakkotoiston sivuille, niin tohon osote riville tulisi IE:n E-kirjaimen tilalle vaikka pakkotoiston punainen P?
Samaan tyyliin kuin esim. hesarin kotisivulla tulee HS...
abcd sanoi:Mitä juomaa sanotaan jalluksi? Viskiä?
![]()
abcd sanoi:Mitä juomaa sanotaan jalluksi? Viskiä?
![]()
Halo sanoi:Mistä saatanasta banaanikärpäsiä sikiää? Oikesti, niitä on joka puolella, mutta mistä ne tulee ja miten niistä pääsee eroon?
hamuk sanoi:Kyllähän tossa ainakin Firefoxilla näkyy punainen P-logo.
Art2 tossa jo laittoikin havainnolliset kuvat. Jos tarkempia detaljeja kaipaat niin linnut asettavat kloaakit eli viemäriputket eli persereiät vastakkain ja sitten hemputetaan jotenkin ihmeellisesti ja uros päästää rojut ränniin.Rautaketju sanoi:Miten linnut kuksii?