Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Rautaketju sanoi:
Eikö se koirapiireissäkin meinaa sitä,että se on pomo joka hyppää toista nylkyttämään ja sitä kautta alistamaan.
jaa. Voipi olla kun ne siinä melkein kokoajan tunkivat päivät toistensa niskojen päälle. Kai se raiskaaja sit oli kovempi rakki :D

KONE-MASIINA sanoi:
Miks silkki-/satiiniboksereissa ottaa eteen niin helposti? Koko päivän suurin piirtein ollu stondis.
Syy löytyy tuosta alta:
KONE-MASIINA

Jos tuossa iässä ei ota eteen koko päivää niin on ukossa vikaa!

Miksi biljardia ja golfia pidetään urheiluna eikä ajanvietteenä, ja kehonrakennusta ajanvietteenä eikä urheiluna?

Miksi shawn rayllä on niin perkeleen tyttömäinen ääni ( :rolleyes: miksiköhän)?

Onko tyhmää ajatella, että paratiisiin päästessä saa 70 neitsyttä ja ikuisen onnen ja 5000 euroa (islam) - Keinutaan ja kielletään asioita (juutalaisuus)

Pulla: Älä saatana pelottele. Kaupassakin on niin vittumaista, kun shortsit yrittää nousta korviin.

Alicia:Onhan noita muutamat kaapissa, mutta nyt oli kaikki "mukavat" pesussa ja piti laittaa nää silkkiset. Veikkaisia, että kangas on todella mukavaa kepille, eli liukasta, ja ku heppi pääsee liikkumaan melkeen vapaasti näissä boksereissa. Eli kävelessä tulee sellasta hankausta tjsp., mikä aiheuttaa myös julkisilla paikoilla vitutusta :D

MEV sanoi:
Onko tyhmää ajatella, että paratiisiin päästessä saa 70 neitsyttä ja ikuisen onnen ja 5000 euroa (islam)

Kaverin kanssa puhuttiin tuosta islamin jihad-systeemistä ja sehän just meni niin, että jos pääsee paratiisiin niin saa X määrän neitsyitä. Uusien käännösten mukaan se ei ole kuitenkaan "neitsyitä" vaan "rusinoita":D En tiedä oliko tää nyt joku tiedeläppä mutta jostain kaveri oli näin lukenut.
Kyllä mahtaa vituttaa kun on räjäyttänyt itsensä ja sit pääsee nussimaan rusinoita.

Olen käynyt yhdeksän vuotta peruskoulua ja kaksi vuotta ammattikoulua, mutta äidinkielen tunneilla ei ole ollut mitään puhetta puolipisteestä ja sen käytöstä. Miksi?

~D~ sanoi:
miksei mikroon saa laittaa haarukkaa/veistä/lusikkaa ?

Mikroon ei saa laittaa mitään metallista, varmaan koska säteily heijastuu niistä aiheuttaen nätttejä kipinöitä. Käsittääkseni mikro lämmittää safkat laittaen safkan vesimolekyylit väreilemään tms lämmittääkseen niitä, ja normilautaset sun muut mikroastiat sisältävät jonkin verran vettä myös.
Oli aika mutua kyllä... Kerran laitoin lautasen mikroon jossa olikin jonkinnäkönen kullanvärinen reunus jonka ajattelin ihan vaan maaliksi. Aika nättejä valoilmiöitä tapahtui mikrossa. Olisi tehnyt mieli jättää se sinne ja katsella vähän lisää.

~D~ sanoi:
miksei mikroon saa laittaa haarukkaa/veistä/lusikkaa ?
Mikroonhan ei saa laittaa metallia. Syy: Koska se voi alkaa kipinöimään mikrossa, ja rikkoa mikron. Pätee siis ikivanhoihin laitteisiin. Uudemmat ei paljoa välitä mitä sinne laittaa. Olen kokeillut, ja oman mikron ohjekirjassakin sanotaankin jotain sellaista.

Pexi_ sanoi:
Olen käynyt yhdeksän vuotta peruskoulua ja kaksi vuotta ammattikoulua, mutta äidinkielen tunneilla ei ole ollut mitään puhetta puolipisteestä ja sen käytöstä. Miksi?
Varmaan sen takia että sitä ei juurikaan käytetä missään. Todella harvoin sitä missään näkee käytettävän. Tietääkseni sitä käytetään joissakin sellaisissa tapauksissa, joissa on epäselvää pitäisikö laittaa pilkku vai piste. Joku muu saa tarkentaa. Itelle ei tule yhtäkään esimerkkiä mieleen, enkä varmaan ikinä ole puolipistettä käyttänyt.

Naene sanoi:
Kerran laitoin lautasen mikroon jossa olikin jonkinnäkönen kullanvärinen reunus jonka ajattelin ihan vaan maaliksi. Aika nättejä valoilmiöitä tapahtui mikrossa. Olisi tehnyt mieli jättää se sinne ja katsella vähän lisää.

Jep, mä kerran poltin mummon perintä posliini lautasi mikrossa samallalailla. Kultaukset hävis aika liukkaasti rätinän mukana. Ja mummo kiitteli...

Raejuusto sanoi:
Meillä puolipiste tuli vasta lukiossa, se on sen verran hc-kamaa.

Itse en muista koskaan kuulleeni paljoa puolipisteestä. Siksi varmaan käytän sitä aivan vitusti - sopii kaikkialle. heh

japa sanoi:
Jep, mä kerran poltin mummon perintä posliini lautasi mikrossa samallalailla. Kultaukset hävis aika liukkaasti rätinän mukana. Ja mummo kiitteli...

Joo tää munkin tapauksen lautanen oli mummon lautanen. Onneksi mummo ei ollut paikalla kun lapsenlapsi katselee mikrorätinää hehe.

Mummojen pitäisi heittää nuo vanhat lautasensa pois mikroaikakaudella :lol2:

Naene sanoi:
Joo tää munkin tapauksen lautanen oli mummon lautanen. Onneksi mummo ei ollut paikalla kun lapsenlapsi katselee mikrorätinää hehe.

Mummojen pitäisi heittää nuo vanhat lautasensa pois mikroaikakaudella :lol2:

No meillä onneksi mummo on jo tottunut siihen että vaara/outoja tilanteita sattuu sekä aina kun olen lähettyvillä pitää vahtia että mitä lapsenlapsi tekee... on näet tullut räjäytettyä mummon hellakin joskus nuoruudessa ja monta muuta jälkeenpäin outoa tilannetta aiheutettua mummolle. Onneksi jo 85v mummeli on kestänyt ja jaksaa edelleen nuorten touhut.

japa sanoi:
No meillä onneksi mummo on jo tottunut siihen että vaara/outoja tilanteita sattuu sekä aina kun olen lähettyvillä pitää vahtia että mitä lapsenlapsi tekee... on näet tullut räjäytettyä mummon hellakin joskus nuoruudessa ja monta muuta jälkeenpäin outoa tilannetta aiheutettua mummolle. Onneksi jo 85v mummeli on kestänyt ja jaksaa edelleen nuorten touhut.

Hehheh... on ne mummot kärsivällisiä. Viimeksi kun kävin isovanhemmilla poimimassa mansikoita niin huomasin liian myöhään koirani kuseksivan raparpereihin. oooops.
Toivottavasti sataa pian...

Mihin helvettiin perustuu se tosiasia, että täysin steriili vesi ei kiehu ollenkaan vaikka sitä lämmittäis viikon?

Jakob sanoi:
Ootko nyt ihan varma? Mun korvaan tuo on :anssi:.

No samaa mieltä olin itekkin, mutta näin väittää discovery channelin ohjelma MythBusters ja pidän niitä ukkoja aika pätevinä.

Kyseessä on muuten mikroaaltouunissa tapahtuva kiehuttaminen....

amf sanoi:
No samaa mieltä olin itekkin, mutta näin väittää discovery channelin ohjelma MythBusters ja pidän niitä ukkoja aika pätevinä.
Kyseessä on muuten mikroaaltouunissa tapahtuva kiehuttaminen....
no tuskin on sitten :anssi: , ne äijjät todellakin on päteviä.

Tässäpä typerä kysymys johon tuskin kukaan tietää vastausta. Olen nyt käynyt töissä metrolla. Olen kärsimätön tyyppi, en seiso niissä rullaportaissa vaan ravaan ne joko ylös tai alas ja tönin ihmisiä sivummalle jos tarve vaatii. Mutta ei sitä viitsi kuitenkaan hosua mihinkään suuntaan ilman että pitää kiinni siitä kaiteesta ettei vedä kuperkeikkaa alas ja sitten on niska sijoiltaan.
Päivittäin kuitenkin mietin että puhdistetaankohan näitä käsien "liukuhihnoja" koskaan? Pakkohan ne on, jos vaikka joku joskus esim oksentaa siihen... ja onhan noita perverssejä tiedä mitä niissä oikeasti on, kerros jotain ihmepaskaa ellei niitä puhdistele ja desinfioi.
Putsataanko näitä koskaan? rupeanko tönimään ihmisiä tieltäni pitäen sivusta kiinni hanskat kädessä? lol.
inhottava ajatus.

Back
Ylös Bottom