mäkin oon kysyny tätä ja vastaus kuului että pitää olla vippiVinoPena86 sanoi:miten saan ton avatarin käyttöön eli sen pikku kuvan toho vieree???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mäkin oon kysyny tätä ja vastaus kuului että pitää olla vippiVinoPena86 sanoi:miten saan ton avatarin käyttöön eli sen pikku kuvan toho vieree???

huumor sanoi:mäkin oon kysyny tätä ja vastaus kuului että pitää olla vippi![]()
no oisko 10 €VinoPena86 sanoi:no voe piruh.. ja se tietty maksaa jonku yhden nissan micran verra, et
pääsee vipiks... :wall:
Juu, niin maksaa. Kympin vuosi.VinoPena86 sanoi:no voe piruh.. ja se tietty maksaa jonku yhden nissan micran verra, et
pääsee vipiks... :wall:
huumor sanoi:no oisko 10 €

Kun matkustat linja-autossa, sinun nopeutesi on sama kuin linja-auton. Eli sama juttu jos hyppäät vaikka 900 km/h lentävässä lentokoneessa ylös, et mäjähdä takaseinään 900 km/h, koska vauhtisi on sama kuin lentokoneen.Reikähuuli sanoi:Mä oon miettiny tätä jo pitemmän aikaa ja nyt on ihan pakko kysyä täälläkin. Eli kun joku hyppää liikkuvasta linja-autosta ulos, niin hänhän lentää oikealle. Eli paikka siis siirtyy useamman metrin. Sitten kun taas joku hyppää ilmaan liikkuvan linja-auton sisällä, niin miksi tällöin ei tuo paikka siirry?
Mikä tuohon löytyy selitykseksi? vai ymmärränkö mä tän jutun jotenki väärin? ahh aivot menee ihan solmiin, kun miettii tota.
![]()
Tomi sanoi:Kun matkustat linja-autossa, sinun nopeutesi on sama kuin linja-auton. Eli sama juttu jos hyppäät vaikka 900 km/h lentävässä lentokoneessa ylös, et mäjähdä takaseinään 900 km/h, koska vauhtisi on sama kuin lentokoneen.
edit: mitä? :D
Reikähuuli sanoi:argh, ei riitä mun aivot ymmärtämään tuota. Pitäishän paikka sillonki siirtyä kun hyppää bussin sisällä ja alla liikkuu bussi. Tällönhän sun pitäisi siirtyä vasemmalle sinä aikana kun olet ilmassa? Ei helvetti takasin nukkumaan :curs:
* Bussi liikkuu nopeudella 80 km/hReikähuuli sanoi:argh, ei riitä mun aivot ymmärtämään tuota. Pitäishän paikka sillonki siirtyä kun hyppää bussin sisällä ja alla liikkuu bussi. Tällönhän sun pitäisi siirtyä vasemmalle sinä aikana kun olet ilmassa? Ei helvetti takasin nukkumaan :curs:
Onhan siinä bussissa vielä takaseinä, eikä se sisään tuleva ilma 80 km/h vauhdissa mistään pienistä aukoista ulos "ehdi" eli menee aika monimutkaiseksi =)Arsi sanoi:Tilanne muuttuu, mikäli bussin tuulilasi sattuisi rikkoutumaan. Tällöin ilmanvastus hidastaisi nopeuttasi ilmalennon aikana, ja liikkuisit ilmalennon aikana bussin suhteen taaksepäin.
Korjaus:sgege sanoi:Ei tässä kerrostalossa ole 2 lukkoa.