"In My Opinion", eli "minun mielestäni"-Bull- sanoi:Mitä se "IMO" tarkoittaa??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"In My Opinion", eli "minun mielestäni"-Bull- sanoi:Mitä se "IMO" tarkoittaa??
Öh, bodarifoorumilla bodykuvia? No on mustakin kiva nähä millasia ruhoja täällä jengillä on jos ne neuvoja antaa.john rambo sanoi:Miksi ihmiset laittavat omia pullistus kuvia avareihin?Treenaatko ennen kuvan
ottoa?Meneekö kauan saada se "täydellinen"kuva,jossa valoitus ja kuvakulma
on oikea?
btw,Tomi.Kivat kalsarit. :lol2:
Kloriittia vissiin kai, en mä tiä. Jotain vessamömmöö ostat. Sellainen wc-ankka varmaan olis kova. Ei siis kelluva keltainen kylpylelu.Arvid sanoi:Siivousihmiset ja kemistit hoi. Mulla on sellainen ongelma, että asun solukämpässä vielä kuukauden ajan ja en halua koskea fyysisesti vessanpönttöön (en edes harjalla) joka on todella törkyinen. Mitä normaalista kaupasta saatavia kemikaaleja kannattaa käyttää lian räjäyttämiseen ja pytyn desinfiointiin? Erityisesti haju saisi kadota. 85% etanolia? klooria? Ammoniakkia? :P
nimim. kesän tuoksut
Idea olikin, että ei tarvitse koskea siihen törkyputkeen. WC-ankkaa vastaavaa on jo kokeiltu ja se vaatisi hankaamista harjalla... hyi helevetti. Harjan kanssa lähdetään liikenteeseen vain jos saan lainaan jonkun scifi-leffoista tutun eristyspuvun ja 15m jatkovarren sille harjalle. Kusenkin sinne jo kynnyksen yli (auttaa tosiaan asiaa). ;)Weeboom sanoi:Kloriittia vissiin kai, en mä tiä. Jotain vessamömmöö ostat. Sellainen wc-ankka varmaan olis kova. Ei siis kelluva keltainen kylpylelu.
Kyllä toi sun avarin käsi tai koko mies mahtuu jo kondomiin. Käynee sukelluspuvusta.Arvid sanoi:Idea olikin, että ei tarvitse koskea siihen törkyputkeen. WC-ankkaa vastaavaa on jo kokeiltu ja se vaatisi hankaamista harjalla... hyi helevetti. Harjan kanssa lähdetään liikenteeseen vain jos saan lainaan jonkun scifi-leffoista tutun eristyspuvun ja 15m jatkovarren sille harjalle. Kusenkin sinne jo kynnyksen yli (auttaa tosiaan asiaa). ;)
Arvid sanoi:Idea olikin, että ei tarvitse koskea siihen törkyputkeen. WC-ankkaa vastaavaa on jo kokeiltu ja se vaatisi hankaamista harjalla... hyi helevetti. Harjan kanssa lähdetään liikenteeseen vain jos saan lainaan jonkun scifi-leffoista tutun eristyspuvun ja 15m jatkovarren sille harjalle. Kusenkin sinne jo kynnyksen yli (auttaa tosiaan asiaa). ;)
Pese nyt vaan se vessa sillä harjalla ja lopeta itkeminen. :lol2:Mä lohdutan sua sen verran, että ruokamullassa on 1000 x enemmän bakteereja kuin paskassa. Joo se paska haisee ja on karsean ruskeen näköistä mutta sä käyt ostamassa kaupasta kunnon emäksistä puhdistusainetta, pitkävartiset hanskat ja ehkä jopa upouuden vessaharjan.Arvid sanoi:Idea olikin, että ei tarvitse koskea siihen törkyputkeen.
jaki_ sanoi:Kielimiehet hoi!
Sanan static merkitystä haetaan. Enkä tarkoita sanaa ´staattinen`.
Kyse on Tupacin lyriikoista.
Andree sanoi:Tämän viikon iltatytöllä on ekassa kuvassa playboy pupu oikealla puolella alavatsaa, ja toisessa kuvassa vasemmalla. Miksi?
Et tainnut ihan tajuta, mutta sehän on ihan ymmärrettävää. Solun vessa on siis muiden ihmisten jäljiltä kunnossa venäjä, ja mulla ei ole kuukauden takia mitään mielenkiintoa sitä heidän puolestaan pestä. Yhtä vanhaa ja paskaista vessaa (edellinen remppa ehkä noin 40-luvulla, siivous kenties 50-luvulla) en ole ikinä edes nähnyt Suomessa. Varmaan tosimiehenä tykkäisit. Joten jos jotain kemikaalia vois heittää sinne sen verran että viihtyis 5min paskalla, niin sehän riittäis.Omskakas sanoi:No voi v***u mikä neiti.Pese nyt vaan se vessa sillä harjalla ja lopeta itkeminen. :lol2:
Arvid sanoi:Yhtä vanhaa ja paskaista vessaa (edellinen remppa ehkä noin 40-luvulla, siivous kenties 50-luvulla) en ole ikinä edes nähnyt Suomessa. Varmaan tosimiehenä tykkäisit. Joten jos jotain kemikaalia vois heittää sinne sen verran että viihtyis 5min paskalla, niin sehän riittäis.
Voin toki ottaa, mutta en saa sitä kovin nopeasti koneelle. Olen sidottu kirjaston koneeseen, jonka USB-paikkoja vartioi ystävämme Novell software. Katsotaan...mxm sanoi:Et viittis ottaa kuvaa tosta vessasta?