Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Serkku (ei mitään tekemistä treenaamisen kanssa) oli lukenut jostain Tiede tms. -lehdestä, että testosteroni vähentää itkemistä. -? Eli ei mikään roina-aiheinen kysymys, kiinnostaa vain.

Kostaja X sanoi:
Serkku (ei mitään tekemistä treenaamisen kanssa) oli lukenut jostain Tiede tms. -lehdestä, että testosteroni vähentää itkemistä. -? Eli ei mikään roina-aiheinen kysymys, kiinnostaa vain.
joo kyllä kun on oikeen kovat testotasot niin sitä on ÄIJÄ ja ÄIJÄt ei itke :rock: mutta ihan oikeest ma ei tieda..ehka totta, ehka ei :D

Eikö ala-asteella enää opeteta noita ilmastoasioita?

Sama syy kun vesisateessa, kylmä ilma vaan muuttaa veden lumihiutaleiksi (joskus rakeiksi, mutta ei siitä sen enempää)

No vähän tarkemmin: Lumisade on vähän niinkuin vesisade. Erona, että pilvissä muodostuu jääkiteitä ja kun ne on tarpeeksi suuria ne tippuu maahan

Maskotti sanoi:
Mä väittäisin et testosteroni lisää tunneherkkyyttä ja sen myötä itkemistä. :)

Estrogeeni aiheuttaa tunneherkyyttä ja itkemistä, testo aiheuttaa panetusta ja lihasten kasvua... :)

Mitäs helvettiä tarkoittaa tämä nettislangi ROFLMAO (vai oliko se ROLF) tai ainakin jotain hieman sinne päin?

Tiilisukassa sanoi:
Mikä/kuka on tämä "IMO", johon täällä näkee vähän väliä viitattavan?

Searchi kyllä sano, että tästä threadistä voisi vastaus löytyäkkin, mutta kun ei viitsi lukea yli tuhatta viestiä läpi tämän takia.
Ja joskus ilmenevä IMHO on In my humble opinion

Olen kuullut sanottavan, että mikroaaltouunia ei saa laittaa käyntiin tyhjänä. Miksi ei saisi?

seppo-x sanoi:
Olen kuullut sanottavan, että mikroaaltouunia ei saa laittaa käyntiin tyhjänä. Miksi ei saisi?

Olen kuullut, että säteet osuvat seiniin ja siitä ilmeisesti seuraa jotain ei-hyvää.

Missukka sanoi:
rolling on floor laughing my ass off, tjmsp. :jahas:

Vai niin. Tästä seuraakin jatkokysymys: miten hlö voi samanaikaisesti "pyöriä lattialla perseensä pois" ja kirjoittaa samalla internetin keskustelupalstalle.

;)

seppo-x sanoi:

Jos uunissa ei ole mitään mikroaaltojen energiaa absorvoivaa ainetta, jäävät mikroaallot 'poukkoilemaan' sinne sisälle, syntyy seisovia aaltoja joiden amplitudi ja energiamäärä pääsevät kasvamaan turhan suuriksi, ja voivat näin vaurioittaa uunia.

rilliturpa sanoi:
Miksi ambulansseissa se teksti "ambulance" lukee väärinpäin..siis silleen et se on pelikuvana?
Näkyy peruutuspeilistä oikein päin.

rilliturpa sanoi:
Miksi ambulansseissa se teksti "ambulance" lukee väärinpäin..siis silleen et se on pelikuvana?
Siksi, että jos näet ambulanssin autosi peruutuspeilistä takanasi, niin silloin se teksti näkyy oikeinpäin ja pystyt lukemaan sen sekä tajuat antaa tietä ko. kulkuneuvolle.

Edit: Liian pitkä vastaus ja myöhästyin armotta. Eli HIDAS!

Back
Ylös Bottom