Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo kyllä kun on oikeen kovat testotasot niin sitä on ÄIJÄ ja ÄIJÄt ei itkeKostaja X sanoi:Serkku (ei mitään tekemistä treenaamisen kanssa) oli lukenut jostain Tiede tms. -lehdestä, että testosteroni vähentää itkemistä. -? Eli ei mikään roina-aiheinen kysymys, kiinnostaa vain.
mutta ihan oikeest ma ei tieda..ehka totta, ehka ei :D-ASTR- sanoi:Mikä aiheuttaa lumisateen?
Maskotti sanoi:Mä väittäisin et testosteroni lisää tunneherkkyyttä ja sen myötä itkemistä.![]()

Ja joskus ilmenevä IMHO on In my humble opinionTiilisukassa sanoi:Mikä/kuka on tämä "IMO", johon täällä näkee vähän väliä viitattavan?
Searchi kyllä sano, että tästä threadistä voisi vastaus löytyäkkin, mutta kun ei viitsi lukea yli tuhatta viestiä läpi tämän takia.
seppo-x sanoi:Olen kuullut sanottavan, että mikroaaltouunia ei saa laittaa käyntiin tyhjänä. Miksi ei saisi?
Missukka sanoi:rolling on floor laughing my ass off, tjmsp. :jahas:
seppo-x sanoi:Olen kuullut sanottavan, että mikroaaltouunia ei saa laittaa käyntiin tyhjänä. Miksi ei saisi?
Näkyy peruutuspeilistä oikein päin.rilliturpa sanoi:Miksi ambulansseissa se teksti "ambulance" lukee väärinpäin..siis silleen et se on pelikuvana?
Siksi, että jos näet ambulanssin autosi peruutuspeilistä takanasi, niin silloin se teksti näkyy oikeinpäin ja pystyt lukemaan sen sekä tajuat antaa tietä ko. kulkuneuvolle.rilliturpa sanoi:Miksi ambulansseissa se teksti "ambulance" lukee väärinpäin..siis silleen et se on pelikuvana?