Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mihin sukat katoaa? Vaikka ostais kymmenen paria sukkia, ne häviävät parissa viikossa. Eikä niitä löydy edes suursiivouksissa, vaikka olen satavarma että en niitä kämppäni ulkopuolelle ole jättänyt. Miksi reiälliset sukat taas eivät häviä?

Ahvena sanoi:
Mihin sukat katoaa? Vaikka ostais kymmenen paria sukkia, ne häviävät parissa viikossa. Eikä niitä löydy edes suursiivouksissa, vaikka olen satavarma että en niitä kämppäni ulkopuolelle ole jättänyt. Miksi reiälliset sukat taas eivät häviä?

Tätä samaa ihmettelen minäkin. Ja aina niistä sukista katoaa se toinen. Alan olemaan oikeasti jo sitä mieltä, että se pesukone todellakin syö niitä sukkia kuten Missukka sanoi. :curs:

Tuo sukkahävikki liittyy samaan kansainväliseen sukkasalaliittoon kuin samanparisten sukkien löytämisen mahdottomuus.

Samaa sarjaa, eli kuinka kusetat kankkusta. Tämä toimii aina.

Varaat itsellesi hotellihuoneen seuraavaksi yöksi. Lähdet kotoa todella nopeasti reissuun ilman matkakassia, etkä ota hammasharjaa mukaasi. (tämä on tärkeää). Juo niin paljon viinaa kuin jaksat, mene hotellihuoneeseesi kun voimat loppuu ja kappas - Aamulla heräät pirteänä ilman mitään kankkusta.

Omien yli 30 vuotisen empiirisen seuranta-, kaksoissokko- ja toistotutkimusten jälkeen olen selvittänyt kankkusen salaisuuden. Tyhmät kysymykset kuuluvatkin seuraavasti:

1. Miksi kankkunen elää ja asuu sekä tarttuu hammasharjassa /-sta?
2. Kun kankkunen aamulla huomaa, että hammasharjaa ei ole käytetty, niin se herää henkiin ja lähtee äkäisesti etsimään hammasharjan omistajaa. Kotoa se löytää sinut salamannopeasti, kavereiltasi hieman hitaammin, ulkomaillakaan et todellakaan ole turvassa. (pakkaamisesi on huomattu). Eikö kankkunen ymmärrä, että hotelleissakin voi yöpyä, vai onko sillä porttikielto sinne?
3. tärkein kysymys. Miksi ihmiset eivät tunne tätä yksinkertaista krapulattoman elämän mahdollistavaa mallia, tai jos tuntevat, niin miksi eivät sitä sitten käytä??!!1

Timba79 sanoi:
Tätä samaa ihmettelen minäkin. Ja aina niistä sukista katoaa se toinen. Alan olemaan oikeasti jo sitä mieltä, että se pesukone todellakin syö niitä sukkia kuten Missukka sanoi. :curs:

Se että vain toinen pari sukista katoaa on vain sattumaa, kuten myös se, että reiälliset sukat eivät katoa. Itse syy sukkien katoamiselle on pesukoneille kuten muillkein kodinkoneille nykyisin laadittavat energiankulutusluokat. Kuluttaja ei halua maksaa korkeaa sähkölaskua, joten hän valitsee mielummin koneen jonka energialuokka on mahdollisimman hyvä. Hyvä energialuokitus on siis selkeä kilpailuvaltti.

Tässä pesukonevalmistajat ovatkin sitten kusettaneet kuluttajaa oikein urakalla: sähkön kulutus saadaan pieneksi kun käytetään pesukoneen pääasiallisena enrgianlähteenä sukkia. Edes saksalaiset testit eivät älyä ottaa huomioon sukkien kulutusta energialuokkia laadittaessa. Näin saadaan tuotteita paremmin kaupaksi, kun ilmoitetaan VAIN sähkönkulutus ja jätetään sukkien kulutus täysin huomiotta. Näin siis on käytetty ovelasti energialuokituksen määrittelyssä olevaa porsaanreikää hyväksi.

Kyllä kiukuttaa kun HERRAT taas saa optioita ja bonuksia pesukonekaupan käydessä hyvin samalla kun tavallisen duunarin sukat senkun vähenee... :curs:

Ahvena sanoi:

Tähän on olemassa erittäin järkevä syy... Jos olet joskus katsonut South Parkia, niin tiedät mitä kalsari-tontut ovat. Ne saattavat joskus huomaamattaan ottaa mukaan myös sukkia. :eek:

KimOla sanoi:
Tähän on olemassa erittäin järkevä syy... Jos olet joskus katsonut South Parkia, niin tiedät mitä kalsari-tontut ovat. Ne saattavat joskus huomaamattaan ottaa mukaan myös sukkia. :eek:
Hoh... underpant gnomes. :D Niillä oli se hiukan hoopo laulu mitä ne rallatteli aina ryöstöretkillään. Se pitää löytää jostain...

edit. joku pätkä löytyi:

Time to go to work, work all night
Search for underpants, hey!
We won't stop until we have underpants
Yum tum yummy tum day!

Aimotarmo sanoi:
3. tärkein kysymys. Miksi ihmiset eivät tunne tätä yksinkertaista krapulattoman elämän mahdollistavaa mallia, tai jos tuntevat, niin miksi eivät sitä sitten käytä??!!1

Krapula on hauskanpidon sivutuote. Hauskanpito aktivoi aivoissa dopamiinintuotantoa = mielihyvän välittäjäaine, joten ihmiset tekee miltei mitä tahansa tunteakseen mielihyvää, seurauksista usein piittaamatta.
Oikealla harjoittelulla ja järkevällä nesteytyksellähän tämä ylikunnon muoto on vältettävissä eli ei muuta kuin treenaamaan:D

Olipa kerran Mikko ja Markus. Mikko työnsi nenänsä Markuksen perseeseen. Kummalla oli nenä perseessä.

savonsonni sanoi:
Olipa kerran Mikko ja Markus. Mikko työnsi nenänsä Markuksen perseeseen. Kummalla oli nenä perseessä.

Ei kummallakaan, koska Mikolla ja Markuksella nenät on päässä:jahas:

Timba79 sanoi:
Ja aina niistä sukista katoaa se toinen. :curs:

Tohon muka keksin ratkasun ja ostin kymmenen paria täysin samanlaisia sukkia. Teoriani mukaan lopulta olisi voinut jäädä vain yksi pariton sukka. Ja yhden sukkaparin olisi pitänyt löytyä vielä 18 yksittäisen kadonneen sukan jälkeen. Kokeilin teoriaani käytännössä kahteen kertaan. Ei toiminut. Käsittämätöntä...

mxm sanoi:
Markuksella on Mikon nenä perseessään. Mikolla on oma nenä Markuksen perseessä.

Esim. Markus: Minulla on mutaa naamassa.Mikko: Minulla on naama mudassa.

savonsonni sanoi:

Kysyin kaveriltani hänen näkemystään tähän elämää suurempaan dilemmaan. Vastaus oli: "En tiedä, mutta molemmilla on kusta päässä."

Tämä kysymys todellakin kertoo niin suomen kielen kuin myös seksuaalisuuden rikkaudesta.

Sukulaku sanoi:
Markuksella on Mikon nenä perseessään. Mikolla on oma nenä Markuksen perseessä.

Esim. Markus: Minulla on mutaa naamassa.Mikko: Minulla on naama mudassa.

No nyt selkis, tässähän oli takana vähän korkeampi logiikka :D

Back
Ylös Bottom