Kiitos. Asia vaivasi pitkään mieltä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyykkikone syö ne.Ahvena sanoi:Mihin sukat katoaa?

Ahvena sanoi:Mihin sukat katoaa? Vaikka ostais kymmenen paria sukkia, ne häviävät parissa viikossa. Eikä niitä löydy edes suursiivouksissa, vaikka olen satavarma että en niitä kämppäni ulkopuolelle ole jättänyt. Miksi reiälliset sukat taas eivät häviä?
Timba79 sanoi:Tätä samaa ihmettelen minäkin. Ja aina niistä sukista katoaa se toinen. Alan olemaan oikeasti jo sitä mieltä, että se pesukone todellakin syö niitä sukkia kuten Missukka sanoi. :curs:
Ahvena sanoi:Mihin sukat katoaa? Vaikka ostais kymmenen paria sukkia, ne häviävät parissa viikossa. Eikä niitä löydy edes suursiivouksissa, vaikka olen satavarma että en niitä kämppäni ulkopuolelle ole jättänyt. Miksi reiälliset sukat taas eivät häviä?

Hoh... underpant gnomes. :D Niillä oli se hiukan hoopo laulu mitä ne rallatteli aina ryöstöretkillään. Se pitää löytää jostain...KimOla sanoi:Tähän on olemassa erittäin järkevä syy... Jos olet joskus katsonut South Parkia, niin tiedät mitä kalsari-tontut ovat. Ne saattavat joskus huomaamattaan ottaa mukaan myös sukkia.![]()
Aimotarmo sanoi:3. tärkein kysymys. Miksi ihmiset eivät tunne tätä yksinkertaista krapulattoman elämän mahdollistavaa mallia, tai jos tuntevat, niin miksi eivät sitä sitten käytä??!!1
savonsonni sanoi:Olipa kerran Mikko ja Markus. Mikko työnsi nenänsä Markuksen perseeseen. Kummalla oli nenä perseessä.
savonsonni sanoi:Olipa kerran Mikko ja Markus. Mikko työnsi nenänsä Markuksen perseeseen. Kummalla oli nenä perseessä.
Timba79 sanoi:Ja aina niistä sukista katoaa se toinen. :curs:
savonsonni sanoi:Oikea vastaus: Molemmilla on nenä persiissä
Markuksella on Mikon nenä perseessään. Mikolla on oma nenä Markuksen perseessä.mxm sanoi:hä?
Sukulaku sanoi:Markuksella on Mikon nenä perseessään. Mikolla on oma nenä Markuksen perseessä.
Esim. Markus: Minulla on mutaa naamassa.Mikko: Minulla on naama mudassa.