Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
blackie sanoi:Missä poliisiautot ja mopot tankkaa? En olo koskaan nähnyt poliiseita tankilla huoltoasemalla.
Suojaa auringoltaSami81 sanoi:
Miehekäs myskin haju houkuttelee naaraitaSami81 sanoi:kainalot
Sukupuolisignaali, "Hei minä olen täysi kasvuinen mies ja kivekseni ovat siittiöiden kyllästämät!"Sami81 sanoi:arvotavarojen seutu
Ettei ripakinttuja palele? Enpä tiedä totta puhuakseni... Jalkakarvoitus on varmaankin jonkun sortin jäänne.Sami81 sanoi:jalat
Dippi sanoi:Missähän olet moisesta yleisestä velvollisuudesta kuullut? Ei tuo tohtorin titteli velvoita sinänsä mihinkään, mutta työpaikkasi tulosvastuu voi tietenkin asettaa vaatimuksia.
Strappado sanoi:Mitä eroa on DVD-R ja DVD+R levyillä?
blackie sanoi:Missä poliisiautot ja mopot tankkaa? En olo koskaan nähnyt poliiseita tankilla huoltoasemalla.

elasto sanoi:Jos nukahtaa päiväunille pariksi tunniksi kun on juuri syönyt hiilihydraattipitoisen aterian, niin tuleeko siinä samanlailla läskiä kun jos syö hiilareita illalla ennen nukkumaanmenoa? :(
mxm sanoi:Joku kaveri oli joskus sanonut tuosta julkaisuvelvollisuudesta, mikä kyl kuulosti aika oudolta. Toisaalta tämä henkilö on tutkijana töissä, joten on ihan luonnollista että jotain pitäisi saada paperille jotta palkkaa tulis.
Sami81 sanoi:pää, kainalot, arvotavarojen seutu, jalat.
oon nähnyt poliisin tankkaavan tuossa lähi-nesteellä.Timba79 sanoi:Niillä on sopparit jonkun tietyn huoltoaseman/ketjun kanssa. Eli et vain varmastikaan käy samalla asemalla mitä poliisit.
Oon minäkin nähny poliiseita tankkaamassa.![]()
Arvid sanoi:Psykologiaan liittyvä kysymys.
Huoneessa ovat henkilöt neiti A, neiti B ja herra X. He ovat keskenään hyviä ystäviä, ja neiti A seurustelee herra X:n kanssa. He ovat lähdössä ulos juhlimaan ja A:n täytyy mielestään vaihtaa vaatteita. Neidit A ja B käyvät yhdessä urheilemassa, joten vaatteiden vaihto seurassa on koettu juttu. X on myös oletettavasti nähnyt seurustelukumppaninsa varustuksen. Miksi tässä tilanteessa neiti A menee viereiseen huoneeseen vaihtamaan vaatteita?
) mutta suihku tai sauna (esim. urheilun jälkeen) on luonnollinen paikka nähdä muut alasti. Jos ite olisin kotona jonkun miespuolisen kaverini kanssa, en mäkään siel viittis kauheesti kulkee ympäriinsä "heppi heiluen". Jos taas oltais kaverini luona, en tosiaan haluisi nähdä hänenkään tekevän niin. Varmaan naisilla aika sama juttu... Poikkauksiakin varmaan löytyy.Kyllähän noi kuluu nopeesti, jos pitää isoa liekkiä. Muutaman ainakin olen käyttänyt alusta loppuun, kun olen niitä oikein varjellut. Nykyään usein ostan puntin tulitikkuja, ja siitä aina aski mukaan.Mike sanoi:En tiedä onko jo heitetty, mutta miksi sytkät hukkuvat aina ennenkuin kuluvat loppuun? Muistaako kukaan kuluttaneensa sytkää alusta loppuun?
mxm sanoi:Mitä tohtorien tutkimus/julkaisuvelvollisuus käytännössä tarkoittaa? Kun saa väikkärin läpi ja tohtoritittelin käyttöön niin onko joku tietty määrä tutkimuksia, mitä pitää elämänsä aikana saada tehtyä vai mitä tuo tarkoittaa?