Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Sähkö tietotta kaivataan.
Jos sinulla on laite joka vaatii 24v 4a mutta sinulla on muuntaja joka antaa 19v 4a tai muuntaja joka antaa 24v 1a kumpi on laitteelle parempi? Vaikka siis tiedän että molemmat vääriä mutta voiko jotain hajota? Koska arvoja ei kuitenkaan ylitetä.

Kiitos jos joku osaa/ jaksaa vastata

Ja kyllä tiedän ettei kumpikaan ole riittävä mutta onko parempi että voltit on kohdillaan vai ampperit?

Laite vaatii sen 24 V ja virtaa maksimissaan 4 A.

Koita 24 V muuntajalla riittääkö siinä teho. Jos ei, se vehje ei luultavasti käynnisty tai muuntaja sanoo poks, jos taas virta ei riitä ja ylikuormitat sitä.

19 V muuntajalla tuskinpa pelaa. Ainakin epäilen.

Mitä sähkölaitetta koitat pyörittää?

Vesikiertoiset patterit talossa. Alakerran naapurin hengityskin melkein kuuluu patterien kautta tänne kämppään. Pystyykö miten helposti eristää yms?
Voihan sen eristää, mutta ei se sen jälkeen lämmitä enään tipan vertaa. Eli kuten vieraissa sanoi, eliminointi.

Pystyykö Nordean mobiilisovellukseen kirjautumaan kahdella eri tunnuksella? En sitten millään löydä miten tuo onnistuisi. Pitäisi pystyä käyttämään sekä omia että taloyhtiön tunnuksia samassa sovelluksessa.

Pystyykö Nordean mobiilisovellukseen kirjautumaan kahdella eri tunnuksella? En sitten millään löydä miten tuo onnistuisi. Pitäisi pystyä käyttämään sekä omia että taloyhtiön tunnuksia samassa sovelluksessa.
Onnistuu, just laitoin itelle omaan puhelimeen toisen ja siinä oikealla ylhäällä on valikko jossa lukee että lisää käyttäjä tjsp. mutta kannattaa katsoa se video ja ohjeet nordean sivuilta ja siellä on selkeät ohjeet myös tälle uuden tilin lisäykselle.

Onnistuu, just laitoin itelle omaan puhelimeen toisen ja siinä oikealla ylhäällä on valikko jossa lukee että lisää käyttäjä tjsp. mutta kannattaa katsoa se video ja ohjeet nordean sivuilta ja siellä on selkeät ohjeet myös tälle uuden tilin lisäykselle.

Löytyi! Piti siis mennä Code Appsin kautta, ei mobiilipankin

hassu kysymys täällä 2002 alkaen pyörineenä, muttei ny mee päähän. miten mä saan muutettua signatureani? oon sitä joskus modannutki, mutta nyt ei löydy profiilin säädöistä.

hassu kysymys täällä 2002 alkaen pyörineenä, muttei ny mee päähän. miten mä saan muutettua signatureani? oon sitä joskus modannutki, mutta nyt ei löydy profiilin säädöistä.

Oikea yläkulma, vie kursori nimimerkkisi päälle, sieltä aukeaa valikko ja sieltä "signature".

Vie sen hiiren osoittimen siihen yläpalkkiin oikealle nickin kohdalle niin aukee valikko.

vaan eipä siellä signature -valikkoa näy.

Aijjaa, sit se voi olla teillä modeilla eri. Meillä taviksilla tulee näin siis:

0D094225-E580-430E-914E-B92127D113E4.webp

Sähkö tietotta kaivataan.
Jos sinulla on laite joka vaatii 24v 4a mutta sinulla on muuntaja joka antaa 19v 4a tai muuntaja joka antaa 24v 1a kumpi on laitteelle parempi? Vaikka siis tiedän että molemmat vääriä mutta voiko jotain hajota? Koska arvoja ei kuitenkaan ylitetä.

Kiitos jos joku osaa/ jaksaa vastata

Ja kyllä tiedän ettei kumpikaan ole riittävä mutta onko parempi että voltit on kohdillaan vai ampperit?

19V*4A= 76W, 24V*1A= 24W, eli ehdottomasti noista tuo 19V jos vaan toimii. Kaikki voi hajota, mutta alijännitettä uskaltaa ennemmin tarjota, jos teho on samaa kaliberia. Laitteelle voi kelvata esim. 12-24V.

Eikö nuita fb messengerin jaettua sisältöä saa mitenkään poistettua? Eli kun klikkaa keskustelussa i:tä ympyrän sisällä ja vetää alas, niin näkyy itse lähetettyjä ja kaverin lähettämiä kuvia. Tosin ilmeisesti jokin keino siihen on, kun jonkun toisen henkilön viestiketjua katson, niin kuvia näkyy vain lyhyeltä ajalta tyyliin kuukausi, kun taas jossain toisessa näkyy myös paljon vanhempia kuvia.

Minkä takia tavalliset punnerrukset tuntuu aina yhtä v-mäisiltä vaikka penkkisarjapainot nousee nousemistaan suhteessa kehonpainoon?

Sain tuliaiseki Kuubasta yhden paksun Cohiba sikarin. Ostettu toissa päivänä alan kaupasta. Ei ole tuubissa. Missä tota kannattaa säilyttää? En omista humidoria. Pitäisi polttaa tossa parin viikon päästä.

Huomenta! Osaako joku kertoa, mikä on sellaisen "kuivaustelineen/kuivaustangon" virallinen nimi, joka on lähes L-kirjaimen muotoinen ja toinen pää on kiinnitetty seinään. Eli ulos tällaista ajattelin. Toinen pää siis seinässä kiinni ja toinen pää maassa. Sopisi tuohon omalle pienelle pihalle hyvin, kun voisi käyttää sekä isompien pyykkien kuivaustelineenä että sitten tärkeämpi syy, eli kehonpainoharjoitteluun :D Yhdellä pihalla tuollaisen näin muutama viikko sitten ja nyt olen funtsinut, että siinäpä olisi kätevä laitos. Kai tuollaisella joku nimikin on, nyt olisi vaan aikaa googlailla :D

Tuli ostettua valmiiksi rasvapoltettu valurauta paistinpannu, kun tuoteartikkeli ja arvostelut vakuuttivat. No, ensimmäistä kertaa kun käytössä suoraan paketista niin eipä vakuuttanut. Oliiviöljyä loraus pannulle ja jauheliha kyytiin. Tarras heti kiinni ja koko paiston ajan sai olla raaputtamassa kärähtänyttä lihaa irti pannusta. Kananmunien kanssa myös kiinnipalamista havaittavissa vaikka öljyä käytin silloinkin. Mitä helvettiä teen väärin?

Back
Ylös Bottom