Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdottomasti on, sillä onhan moottorilla vittumainen tehtävä raahata sammunutta autoa eteenpäin. Ketä tahansa haittaa sammuneiden raahaaminen, miksei sitten moottoria?Onko auton moottorille haittaa jos auto sammuu liikkeelle lähdettäessä?
Onko auton moottorille haittaa jos auto sammuu liikkeelle lähdettäessä?

Ei se tervein tapa sammutukseen ole, mutta pitkässä juoksussa ei vaikuta. Jos se nyt sattuu sammumaan vaikka viis kertaa vasta kortin saatua, niin ei tarvi yöuniaan menettää![]()
Autopesussa lukee, että kytke keskuslukitus päälle pesun ajaksi. Miksi?
Se voi olla. Se mullekin tuli mieleen kun olin kysynyt.Muksut tulisi ensimmäisenä mieleen.
Kun muuttolinnut tulee tänne aikaisemmin kuin yleensä, aikaisen kevään takia. Niin mitäs sitten kun tänne tuleekin yhtäkkiä takatalvi? Miettiikö ne vaan että no voihan vittu, vai mitä ne miettii/tekee?
Autopesussa lukee, että kytke keskuslukitus päälle pesun ajaksi. Miksi?
Muksut tulisi ensimmäisenä mieleen.
Voiko vaihto-oppilaitoksen lisätä CV :n/portfolion/tms koulutuskohtaan? Yliopistotasolla siis, jos on viettänyt vaikka vuoden jossain, vai onko tapana laittaa vain se koulu missä on aloittanut ja mistä valmistuu?
Huomannut, että moni kansainvälisissä ympäristöissä työskentelevä suomalainen henkilö on opiskellut paitsi suomalaisessa yliopistossa, myös ulkomailla.
Kaksi tutkintoa, vai yksi tutkinto kahdessa koulussa suoritettuna?
Tätä mietin itse asiassa itsekin, mutta ajattelin, että jos se joissakin autoissa estää ovien avaamiseen niin se jo vähentää vahingon mahdollisuutta. Helpompi laittaa sit kyltti koskemaan kaikkia.Missään autossa, jota olen itse ajanut, keskuslukitus ei estä oven avaamista sisäpuolelta. Sitä varten takaovissa (jos autossa on sellaiset) on yleensä erilliset lapsilukot.
(Edit, en muista missään autopesulassa nähneeni tuollaista ohjetta. Missä sellaisia löytyy?)