Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No voi paska. Ei se montaa jaksoa kestänyt ja jäi mahdollisimman vittumaiseen kohtaan. Melkeen pitää latailla jaksoja netistä vaikka oonkin piratismia vastaan, ei sitä jatkoa kovin kauaa jaksa venata.

Läppärin kovalevyn eheytyksen jälkeen langaton netti lakkasi toimimasta. Kosauttiko eheytys kenties ajurit tms? Miten perkeleessä homman saa taas toimimaan? Johdoilla kyllä pääsee nettiin, mutta kun pitäisi mielellään päästä myös ilman johtoja.

Kaira buuttaa nyt ekana koneen. Sitten meet ohjauspaneeli-> verkko ja interbet ja näytä verkon tila.

Sitten randomisti näitä kokeilet:
-Muuta sovittimen asetuksia: langaton yhteys, poista käytöstä ja sit ota käyttöön
-yhdistä verkkoon ja siitä ohjatusti eteenpäin

Jos oikeasti pitää asentaa ajuri uusiksi niin ekana pitänee kertoa nörteille läppärin mallinumero.

Pitäiskö hälytyskellot soida kun tilasin sunnuntaina ostari.fi nimisestä verkkokaupasta sormuksen eikä oo vielä kuulunu mitään yrityksen sivuilla sanottiin että toimitusaika 1-7 päivää, oon lukenut muutamien henkilöiden kommentit paikasta ja on ollut positiivista palautetta mutta mitään ei oo kuulunut sunnuntain maksuvahvistus s-postin jälkeen..

Pitäiskö hälytyskellot soida kun tilasin sunnuntaina ostari.fi nimisestä verkkokaupasta sormuksen eikä oo vielä kuulunu mitään yrityksen sivuilla sanottiin että toimitusaika 1-7 päivää, oon lukenut muutamien henkilöiden kommentit paikasta ja on ollut positiivista palautetta mutta mitään ei oo kuulunut sunnuntain maksuvahvistus s-postin jälkeen..

Tuntematta kyseistä verkkokauppaa ja sen mainetta, minä en huolestuisi ennen kuin vasta maanantaina, jos silloinkaan ei tule. Kaikki verkkokaupat eivät erikseen edes ilmoita lähettämisestä.

Koska sopimusehdoissa lukee, että sopimus tulee irtisanoa kuukautta aikasemmin. Eli joss irtisanoo kuun lopussa, joutuu maksamaan vielä seuraavan kuun.

Tänään ovat maksaneet tuon 7,99e takaisin, olikohan niillä sittenkin sattunut joku erehdys kun ottivat sen tililtä eilen?

Onko kellään morphsuittia?
Pitäs tehdä pikku kimppatilaus, ja nyt alko noi koot huolettaan. Saksalaisen kaupan sivuilla on kokotaulukko vaan sentteinä ilmotettu, missä on L (165-180) ja XL (180-195). Brittisivuilla on semmonen kokotaulukko, jossa on myös paino huomioitu, niin sen mukaan tällaisen 170 cm persjalkasen pitäs ottaa toi XL, kun paino huitelee 85-88 tietämillä. Tarvehetkellä paino on alle 85, mutta yli 80.

Eli. Vittu, pitääkö ottaa keskikehonrakentajana tuo XL sokkona kun toi paino sillai käskis?

Syön näin keväisin johonkin heinäkuuhun asti Tuulix tablettei allergian takia, lähinnä koivu se pahin oireuttaja. Kannattasko alkaa nyt jo ottamaan vai riittääkö jossain huhtikuussa jos alottaa? Ja olisiko parempi ottaa aamulla vai illalla, jostain saanut käsityksen et illalla parempi? Pakkauksessa kun lukee vaan, että yksi tabletti päivässä.

Ite oon ainakin jo alottanut syömää allergialääkkeitä. Kannattaa varmaan aloittaa silloin viimeistää kun oireita rupee tulemaan? En itse ole huomannut mitään eroa ottaako tabletin aamulla vai illalla.

Syön näin keväisin johonkin heinäkuuhun asti Tuulix tablettei allergian takia, lähinnä koivu se pahin oireuttaja. Kannattasko alkaa nyt jo ottamaan vai riittääkö jossain huhtikuussa jos alottaa? Ja olisiko parempi ottaa aamulla vai illalla, jostain saanut käsityksen et illalla parempi? Pakkauksessa kun lukee vaan, että yksi tabletti päivässä.

Ilmeisesti siitepölykausi alkaa tänä vuonna aikaisemmin kuin yleensä, ja useasti koivuallergiset saavat oireita myös lepästä, joka kukkii aikaisemmin. Itse suosin aloittamista jo maaliskuussa. Oireiden alettua on jo liian myöhäistä aloittaa. Muistaakseni monessa lääkkeessä on suositus ottaa aamulla, mutta itse ainakin nukahdan pystyyn jos aamulla otan.

Voiko joku allergikko oikeasti katsoa kalenterista, milloin aloittaa syömisen :jahas:

Kyllä se niin on, että kun ensimmäiset pärskeet alkaa, niin ollaan jo aloituksen kanssa myöhässä, ja seuraavat 2 viikkoa on yhtä helvettiä, vaikka alun 5 päivää ottaisikin tupla-annoksen. Ensioireet alkaa, kun yöpakkasia on enää pari tuntia yössä. Ainakin täällä pohjoisessa.

Sony BDP-S3100 blu-ray soitin kysessä. Onko laite todellisuudessa hidas vai olenko missanut jotain asetuksissa. kestää noin 5 sec ehkä enemmänkin ennenkuin levytiedot/valikot tulee näkyviin. Lisäksi soitin alkaa aina levyn alusta, ei siis palutuspisteestä, johon toisto viimeksi lopetettiin. Toki en ole katsonut kuin sarjaa Game of Thrones.

Vikaa olikin levyissä, ainakin ne pari normidvd`tä mitä katsoin niin siinä pelas palautuspisteet :)

Toki ois se saanut tossa Game of thrones setissäkin pelata mut minkäs teet :(

Pyöriikö missään nykyään jotain vastaavan tyyppistä TV-sarjaa kuin "poker after dark"? Eli formaatti jossa seurataan peliä yhdessä pöydässä ja mahdollisimman vähän tapahtumia olisi leikattu pois.

Back
Ylös Bottom