Mistä voisi hankkia Marlboro tupakkakuosiset shortsit? :D mulla on yhdet jostain 70-luvulta, mutta ovat jotain lastenkokoa, niin ei mene enää päälle :D hito komeat kyllä ois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä voisi hankkia Marlboro tupakkakuosiset shortsit? :D mulla on yhdet jostain 70-luvulta, mutta ovat jotain lastenkokoa, niin ei mene enää päälle :D hito komeat kyllä ois.
Valistunut arvaukseni on, että useastakin välimeren turistikohteesta voisi tuollaisia löytyä.
Jos se liikunta oli jotain pallopeliä tai muuta vain vähän lihaksia rasittavaa, niin salille vain jos on intoa. Jos taas teit kuntopiiriä 3,5 tuntia, niin ei niitä väsyneitä lihaksia enää kannata kurittaa.Tähän tän voi varmaan laittaa: Onko järkeä mennä salille kun tänään koulussa oli jo liikuntaa 3,5h ja kyllä siellä vähän hiki tuli. Tekis vaan mieli lähtee salille kun en oo kerenny käymään 4 päivään. Jos nyt meen niin ois rinta, olkapäät treeni.

Suhteilla pääsee... (tämä ihan tutun putkavaxin suusta). Viimeksi kun Oulussa oli haku auki niin hakijoita 2-300 ja kuinka ollakkaan - työntekijä oli vanha heittokeikkalainen joka vakituistettiin.Minkälaiset tsäänssit olis lähtä hakeen kesätyöpaikkaa putkavaksina? Työ sinänsä kiinnostais, mutta näiden paikkojen hakeminen tuntuu olevan melko vaikeaa. Kannattaisko olla suoraan yhteydessä poliisilaitoksiin vai mistä tätä kannattais lähtä hakemaan?
Pakkiksellakin oli aiemmin keskustelua ko. aiheesta, mutta jotenkin se kuihtui kasaan ja kaikki jäi melko epäselväksi.

Tekis mieli viedä tyttöystävä jonnekin semi-erikoiselle reissulle hiihtolomalla. Monta vuotta ollaan oltu kavereita, vuosi seurusteltu. Kumpikin ollaan parikymppisiä. Muija opiskelee ja tykkää leipomisesta ja oon häntä opettanut ja kannustanut liikuntaan. Joku kylpyläloma tai Ruotsinristely on mun skaalalla vähän liian perinteinen. Jotain seinäkiipeilyn tyyppistä juttua oon miettinyt. Ehdotelkaa ihan kaikkea, käytännössä ei ole väliä meneekö muutama tunti tässä reissussa vai yön yli. Budjetista en osaa sen enempää sanoa; toki olen valmis jonkun verran maksamaankin. Asutaan Somerolla eli käytännössä pääkaupunkiseutu ja Turku on vielä fiksun matkan päässä.
Tuli ensimmäinen palkkakuitti. Eriteltynä hatusta heitetyillä euromäärillä:
- rahapalkka = 2000€
- luontoisedut = 132,26€
- veronalainen tulo = 2132,26€
Olkoon veroprosentti vaikka 20%, johon päälle tulee vielä eläkkeet ja työttömyysvakuutukset, joten palkasta vähennetään kaikenkaikkiaan ~26.05% ainakin mikäli oikein muistan verottajan sivuilta lukeneeni ?
Niin jos mä nyt ihan oikein käsitin, saan laskettua lounareiden ja matkapuhelinedun todelliset kustannukset sillä, että lasken ( 2132,26€ x 0.2605) - (2000€ x 0.2605) ?
p.s. tuo 12,6 kertoimena tulee kaiketi lomaltapaluurahoista, eli siis tuo ylimärääräinen 0,6, kertoimena.
Jos pariisinperunoita haluaa uppopaistaa niin miten se kannattaisi tehdä ja että olisi myös turvallista? :D Ilman sitä siihen tarkoitettua konetta siis. Ikinä en oo uppopaistamista kokeillut mutta nyt olosuhteiden pakosta pitäisi kokeilla.