Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko hiustenlähdölle tehtävissä mitään ? Mistä on kyse kun 18 vuotiaana alkaa jo menettää päästään karvoja vaikka muut suvun miehet on hyvissä hiuksissa vielä 70 vuotiainakin ?

Sun isä on posteljooni.

Tavallisessa Oivariinissä on valmistusaineina Voi, rypsiöljy, vesi ja suola. Samat ainekset löytyy kevyestä versiosta jossa rasvaa on vaikkapa 30% vähemmän. Millä tuossa on rasva korvattu? Luulisi että mikäli veden osuus on suurempi niin koostumus kärsii. Vai onko niissä joku salainen täyteainesosa jota ei jostainsyystä tarvitse kertoa aineosissa?

Gillette Mach3 ja geeli.
Joo kyllä tää on tiedossa ja näin aion tehdäkin jos kyseessä on ihan normaali hiustenlähtö, olinhan mä viimeiset 3 vuotta siili/kalju. Pelkään vaan että syynä on joku sellainen joka voi vaikuttaa muuhunkin kuin hiustenlähtöön, ja selvis että suvussa on kilpisrauhasen vajaatoimintaa joka aiheuttaa juuri hiustenlähtöä, väsymystä jne. Meen lähiaikoina testeihin niin selviää.

Kengät haisee niin pahalta ettei voi käyttää. Haju tarttuu hetkessä myös jalkoihin. Hyi että... Ainoat talvikengät vielä. Onko jotain loistavia niksejä ennen kuin tuhlaan rahani johonkin kenkäraikasteeseen? Ja mistä niitä saa, jos prismat ja cittarit on kaukana? Stocka kyllä lähellä ja stessin s-market.

Kengät haisee niin pahalta ettei voi käyttää. Haju tarttuu hetkessä myös jalkoihin. Hyi että... Ainoat talvikengät vielä. Onko jotain loistavia niksejä ennen kuin tuhlaan rahani johonkin kenkäraikasteeseen? Ja mistä niitä saa, jos prismat ja cittarit on kaukana? Stocka kyllä lähellä ja stessin s-market.

Laita kenkiin pari ruokalusikallista ruokasoodaa sisälle ja hankaa kädellä joka puolelle sinne, ja sen jälkeen yöksi pakastimeen. Sitten imuroit soodat pois. Olen kuullut että se toimii, ja kokeillut itsekin. Tietysti, jos jalkojen runsas hikoilu aiheuttaa niitä hajuhaittoja, niin kannattaa ehkä kiinnittää huomiota myös siihen. Huolehtia hyvästä hygieniasta, käyttää hengittäviä ja kosteutta siirtäviä sukkia ja hajunsyöjäpohjallisia, ja laittaa kengät käytön jälkeen ilmavaan paikkaan kuivumaan.

miksi perse kipeytyy piereskelystä?

Miten suhdeviivainta käytetään?

Viimeksi tuli käytettyä 2,5v sitten, vähän on hukassa jotta kuinka tuota käytetään.

Huomenna olisin menossa töihin n. 8 tunniksi ja pyydettiin verokorttia johon täytettynä tilinumero. Opiskelijana mistan portaikkoverokortin ja tuossa lapussa ei kyllä ole mitään kohtaa tilinumerolle. Joten lärväänkö sen tilinumeron johonkin yläkulmaan vai saanko hankittua tähän hätään jostain oikean ei porrasverokortin. Vai mitäs helvettiä? verohallinnon sivutkin niin epäselvät ettei oikein mitään inffoa herunut.

Miksi nuoret ihmiset käyttävät 80-luvun lopun kamalia Salora-rillejä?

Sas se! Se on nykyään muotia, mutta hirveää sellaista.
Itse luulin että "kasari" -innostus on jo vanha jutttu ja nykyään "ysäri" on kova sana, mutta ei, olen itse huomannut saman asian - Ne on jotai hipstereitä tai muita samanlaisia hörhöjä joista tällainen aikuinen ihminen ei ymärrä mitään, eikä o väliksi.

Miks iho kuivuu niin herkästi, tuntuu et vaikka miten rasvoja käyttäisin niin silti onnistuu kuivumaan ainakin kädet jos ei muut. Sitte kaikilla ei ees kuivu herkästi.

Back
Ylös Bottom