U mad sulleki nii
Elä sie oo mulle mad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
U mad sulleki nii
Tyydyttääksesi itsesi syvällisesti, sinun tulee unohtaa triviaalit asiat, potea maailmantuskaa ja huomata vuosien kuluttua, että se on turhaa.
Tartteis hommata passi. Poliisin sivuilla luki että tarviin henkilökortin että saan haettua passin, henkilökorttia ei myöskään ole. Ilmeisesti tässä tapauksessa ne tunnistaa mut jollain ajokortilla sun muulla? Lähetetäänkö ne passit nykyään ärrälle ja antaako ärrän täti mulle passin ilman sitä henkilökorttia?
Mitä kummaa ne Tuusulantien viereen rakentaa. Viime talvena työmaa seisoi ja siinä oli joku nosturinrämä betonilootan vieressä, tänä kesänä lota sai RR 23 paroc- julkisivun ja siihen mäkeen yläpuolelle ilmestyi toinen betonikuutio :o Kohta on vähän Korson liittymän jälkeen kaupunkiin päin mennessä, tietä liikkuneet kyllä tietää paikan (:
Jos käypää henkkaria ei ole, niin siellä tehdään poliisiviranomaisen toimesta tunnistus. Näin ainakin siis mulle joskus 3-4 vuotta sitten. Haastatellaan ja kysellään vanhat osoitteet, vanhempien ja sisarusten syntymäpäiviä ja sen sellaista. Meni joku varttitunti tai jotain sinne päin.Tartteis hommata passi. Poliisin sivuilla luki että tarviin henkilökortin että saan haettua passin, henkilökorttia ei myöskään ole. Ilmeisesti tässä tapauksessa ne tunnistaa mut jollain ajokortilla sun muulla? Lähetetäänkö ne passit nykyään ärrälle ja antaako ärrän täti mulle passin ilman sitä henkilökorttia?
Vanha passi tai ajokortti kelpaa. Ärrältä et saa ilman henkkareita muistaakseni ulos.
Ajokortti ei kelpaa. Minä tein passihakemuksen jokunen vuosi sitten samalla kun olin hakemassa uutta ajokorttia polisiiasemalta. Ei kelvannut just uusittu ajokortti vaan tehtiin kysely kaikesta maailman merkillisistä asioista.
Minä olin näreissään ja ihmetyksissäni siitä miten paljon poliisi näkee tietojärjestelmistään yksittäisten ihmisten asioita.
Saako migreenidiagnoosin miten helposti? Olin eilen migreenin takia pois töistä omailmoituksella ja nyt pitää töissä säveltää, että oli kuumetta, kun migreeni ei kuulemma ole pätevä syy, kun ei ole diagnoosia sille. Minulla on ollut vain 5-6 kertaa elämässäni migreeni, niin ei huvittaisi juosta paljon lääkärissä pelkän diagnoosin takia.
Aika pahat noi syntymäpäivät, tältä istumalta ei muista yhdenkään sukulaisen syntymäpäivää.Jos käypää henkkaria ei ole, niin siellä tehdään poliisiviranomaisen toimesta tunnistus. Näin ainakin siis mulle joskus 3-4 vuotta sitten. Haastatellaan ja kysellään vanhat osoitteet, vanhempien ja sisarusten syntymäpäiviä ja sen sellaista. Meni joku varttitunti tai jotain sinne päin.
Näissä tapauksissa aina mietin että kellä helvetillä on henkilökortti.Ajokortti ei kelpaa. Minä tein passihakemuksen jokunen vuosi sitten samalla kun olin hakemassa uutta ajokorttia polisiiasemalta. Ei kelvannut just uusittu ajokortti vaan tehtiin kysely kaikesta maailman merkillisistä asioista.
Minä olin näreissään ja ihmetyksissäni siitä miten paljon poliisi näkee tietojärjestelmistään yksittäisten ihmisten asioita.

Aika pahat noi syntymäpäivät, tältä istumalta ei muista yhdenkään sukulaisen syntymäpäivää.
Oon käyny grillattavana, eikä multa kysytty omani lisäksi yhtään kenenkään syntymäpäivää, veljen syntymävuosi taidettiin kysyä. Ainoat osoitteet joita kyseltiin oli omia, perheenjäsenistä paikkakuntia. Lisäksi omistamieni autojen merkkejä ja ketä henkilöitä on ollut mun kanssa samassa osoitteessa kirjoilla jossain tietyssä kämpässä, sekä perheenjäsenten koko nimiä ja lasten lukumääriä. Osoitteetkin meni kadun tarkkuudella ihan kivasti läpi. Jos tuosta ei selviä, ehkä on ihan hyväkin ettei saa passia mun nimellä.Ihan yleisenä ohjeena kaikille, jotka ovat grillattavaksi menossa. Kerratkaa sukulaisten syntymäajat ja osoitteet, vaikka ette tekemisissä olisi. Ei nimittäin käy perusteena, VAIKKA muistaisi jokaikisen osoitteen missä on joskus asunut. Lasin toisella puolella täti alko olemaan aika hiilenä ja vittuilemaan, koska en tarkkoja päiviä tiennyt. Ei riitä edes yhden päivän heitto, saati oikea kuukausi.