Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuohon nyt ole olemassa mitään yksiselitteistä vastausta. Liikaa muuttujia.
Itse olen saanut 50 heppaisen 30v vanhan w123 200D:n sutimaan. Mittarissa oli vajaa 900k.
Ei niillä kyllä mitään teekään. Kilpailukykyisten autojen keskiarvotehot on siellä 600 - 700 hepan tienoilla.Joissakin driftausautoissa ei muuten ole kuin vähän päälle 100 hevosvoimaa.
Siitä että sulla sattuu olemaan se nimi mikä sulla on. Sen takia en minäkään ymmärrä nimipäiviä. Ja jotkut vielä juhlii niitä jollain tavalla. Aivan turhat kissanristiäiset.Minkä takia nimipäivänä onnitellaan? Mistä sillon onnitellaan?
Minkä takia nimipäivänä onnitellaan? Mistä sillon onnitellaan?
Minkä takia nimipäivänä onnitellaan? Mistä sillon onnitellaan?
Ei kai nyt jumalauta kukaan kokoonnu sukulaisineen viettämään nimipäiviä.
Ihmemies.
Edit. Laitetaan vielä kysymys: Mikä perhanan kikka noihin kananmuniin on että kuoret irtoaisi paremmin keittämisen jälkeen? Kylmään veteen laitan ne joka kerta noin puoleksi tunniksi, mutta silti tuppaa lähtemään puoli munaa kuorien mukana. Alkaa jo pikku hiljaa kyrsiä. Seuraavalla kerralla laitan keittämisen jälkeen vettä päälle ja pakastimeen pariksi päiväksi. Sitten katotaan irtoaako, stna :evil:
Itse olen keittämisen jälkeen laskenut kylmää vettä ja samalla vähän pyöritellyt niin että rusahtelevat.