Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Millä myrkyllä saa tapettua kohtuu nopeasti ja huomaamattomasti kukat?
Tähän väliin pitää kysyä, että meneekö omat vai kenties puolison rehut? :D

Naapurin. Oli kuulemma ok tyhjentää kompostinsa minun pihalle "kyllä ne siihen maatuu, ei ne siinä kauaa haise".
Kohta lähtee kukat. "Älä nyt, kyllä ne takasin kasvaa".

Jotain kukkaruukkuja nostanut pihalle aurinkoa ottamaan.

Mulla on androidissani whatsapp sovellus jolla siis voi viestejä laitella kelle haluaa. Aloin miettii huvikseen että kun henkilön alla lukee "online" niin meinaako se sitä, että sillä on silloin se meidän keskustelu siinä auki, ja sittenkun sulkee sen keskustelun niin tulee "nähty 23:30" tms? Tällä siis ei sinällään mitään väliä mutta tuli vain mieleen :D

Mulla on androidissani whatsapp sovellus jolla siis voi viestejä laitella kelle haluaa. Aloin miettii huvikseen että kun henkilön alla lukee "online" niin meinaako se sitä, että sillä on silloin se meidän keskustelu siinä auki, ja sittenkun sulkee sen keskustelun niin tulee "nähty 23:30" tms? Tällä siis ei sinällään mitään väliä mutta tuli vain mieleen :D

Henkilö on online silloin kun whatsapp on auki. Eli vastaus on ei.

Mites sillon jos siinä vaihtuu nopeaan tahtiin esim. "nähty 23:30, online, nähty 23:35, online.." ilman että olisin mitään viestiä laittanut? Mietin vaan, koska facebookissa tulee tuo "nähty" kun vastaanottaja on lukenut uusimman viestin. Toisaalta tuo on itellä ja kavereillakin aika paljon lagannut ja sekoillut joten voisi senkin piikkiin mennä.. mut en tiedä kun vähän aikaa vasta käyttänyt.

Mites sillon jos siinä vaihtuu nopeaan tahtiin esim. "nähty 23:30, online, nähty 23:35, online.." ilman että olisin mitään viestiä laittanut? Mietin vaan, koska facebookissa tulee tuo "nähty" kun vastaanottaja on lukenut uusimman viestin. Toisaalta tuo on itellä ja kavereillakin aika paljon lagannut ja sekoillut joten voisi senkin piikkiin mennä.. mut en tiedä kun vähän aikaa vasta käyttänyt.

Vastapuoli on luultavasti avannut whatsappinsa, ei välttämättä teidän keskustelun kohdalta, jos hän näkyy onlinena. Nähty 23:30 tarkoittaa sitä, että hänellä on viimeksi ollut auki whatsapp-ikkunansa tuohon aikaan. Jos hän on asetuksistaan valinnut, että viestit pongaavat näytölle automaattisesti, hän ei näy online vaikka onkin saattanut lukea viimeisen viestin. Jos henkilö on nähnyt viestin, lähettämäsi viestin oikeassa alakulmassa on kaksi oikein-merkkiä. Yksi oikein-merkki merkitsee sitä, että viesti on lähetetty, mutta vastaanottaja ei ole nähnyt viestiä.

Jos henkilö on nähnyt viestin, lähettämäsi viestin oikeassa alakulmassa on kaksi oikein-merkkiä. Yksi oikein-merkki merkitsee sitä, että viesti on lähetetty, mutta vastaanottaja ei ole nähnyt viestiä.
:anssi:

Yksi rasti merkkaa sitä, että viesti on päätynyt onnistuneesti palvelimelle. Kaksi rastia meinaa, että viesti on toimitettu vastaanottajalle (mutta ei siis sitä, että viesti olisi välttämättä luettu).

^^Kiitoksia vastauksille. Ja joo noin mäkin ton oon tajunnut, että se kaksi merkkiä meinaa vaan et se viesti on saatu perille.

Chujang: eiköhän se riipu ihan siitä kuinka paljon ja usein sitä ottaa, kaveri tuota välillä käyttää ja jotain 2-3kk se sillä on kestänyt, siis mutant mass. Mulla menossa nyt gainer prota toinen säkki jonka tilasin 2kk sitten ja kohta loppuu.

^^Kiitoksia vastauksille.

Chujang: eiköhän se riipu ihan siitä kuinka paljon ja usein sitä ottaa, kaveri tuota välillä käyttää ja jotain 2-3kk se sillä on kestänyt, siis mutant mass. Mulla menossa nyt gainer prota toinen säkki jonka tilasin 2kk sitten ja kohta loppuu.

Jos päivittäin ottaa vaikka sen 2 dl?

E: tai siis mutant massissa 4 annosmitallista

Mitkä tuotantoatot omaavat suurimmat litratehot? Vaparit ja ahdetut. Onko Hondan vanhempi S2000 edelleen johdossa vapareissa 125 hepan litratehollaan (2 l / 250 hp)?

Back
Ylös Bottom