ja huh, mikä ilta siitä muodostu!
Varmaan ihan normi-ilta, koska eihän tolla sirdaludilla nyt oo mitään vaikutusta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja huh, mikä ilta siitä muodostu!
Onko minun mahdollista nähdä jokaisen Suomen kirjaston kirjat jostain tietokannasta? Eli samalla tavalla kun kaukolainatessa kirjaston täti voi katsoa koneelta, että missä kirjastossa kirja X on, niin voinko minä samalla tavalla hakea kotitietokoneella tälläistä tietoa?
löytyykö tuolta?
http://www.helmet.fi/fi-FI
Varmaan ihan normi-ilta, koska eihän tolla sirdaludilla nyt oo mitään vaikutusta...
Mitä eroa on esim 50e ulosvetäjällä ja 250e ulosvetäjällä jos ne näyttää päältäpäin suht samalta? Materiaali? Väännönkestävyys?
Lähinnä se että ensiksi mainitulla homma ei onnistu ja jälkimmäisellä onnistuu. Eli ero on juurikin siinä materiaalissa/kestävyydessä.
Mitä meinasit ulosvetää?

No mä kattelin että leuoissakin on vähän eroa. Toi tosta kotelon edestä vittuun pitäis saada
katso liitettä 98707
E: siis ameriikan V-koneesta kyse. Ton jälkeen tietty tuolta kopan takaa ketju ja rattaat irti.

No sori, toi sun juttus nyt oli vaan "vitsiks" niin paska, ettei ollu kyllä mitään syytä sitä vitsiks epäillä :D