Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos käyn katsomassa jonkun fb kaverini kuvia, niin näkyykö se jälkeenpäin hänelle, että olen vieraillut hänen sivuillaan? Onko semmoista sovellusta tai ohjelmaa olemassa?
Itselläni ei ainakaan ole käytössä.
Voisko joku kertoa mulle, että mikä tää FB:ssä oleva juttu on, jossa voi tilata jonkun toisen FB-profiilin juttuja?
Tilataanko siinä jonkun julkkiksen juttuja ja katsotaan, mitä se sivuilleen päivittää? Vaikka ei ois ees kaveri... vai?
Vai voiko kuka tahansa antaa tilata omia päivityksiään? Näkyykö sille tyypille A, että joku henkilö B on tilannut sen juttuja? Voiko se henkilö A itse päättää, mitä juttuja tilaajat hänestä näkevät?
Mikä näissä päivityksissä on se pointti? Onko se vähän sitä, kuin FB:ssä olisi Seiskan sivut, josta jengi lukee jonkun ihmisen itsestään antamia juoruja?
En osaa kuvailla tätä leffaa kovin hyvin (oon nähnyt sen monta vuotta sitten), mutta siinä oli 3 agenttia (tai poliisia), jotka kidnapataan ja heitä kidutetaan kunnes kertovat missä joku paikka on...2 agenttia kertoo sen ekoina päivinä ja kolmas kertoo vasta parin viikon kuluttua.Heille kerrotaan sitten, että koko juttu oli vain osa harjoitusta ja tää kolmas tyyppi pääsee kai johonkin erikoistehtäviin..
Muistaakseni tää kolmas agentti oli Nicholas Cage, mutta ei näytä olevan IMDB:n mukaan...
Jeah, kiitos!Muistaakseni kuulustelutreeni ja äijäily löytyy tästä leffasta http://www.imdb.com/title/tt0292506/

Miten tää uus avopuoliso laki nyt menee? Eli jos elää avosuhteessa ja eroo, niin lusikat jakoo? Kaveri väitti tällästa, kun oon oma kämppää hommaamassa ja varotti mua naisista.
Ruotsissa Boråsissa asuvalla henkilöllä on kaksi ruotsalaista puhelinnumeroa, joista toinen alkaa 073-7xxxxxx ja toinen 033-1xxxxx.
Ovatko nuo molemmat matkapuhelinnumeroita? Ja entä jos soitan tai lähetän tekstarin noihin numeroihin, niin mitäs numeroita siihen eteen piti laittaa vai pitikö jättää jotain pois vai pystyikö niihin ottamaan yhteyttä ihan noin vaan?
Minulla on Osuuspankin asuntosäästötili (asp) ja erinäisten syiden takia se täytyisi nyt saada lopetettua. Pankkiin en ehdi aukioloaikoina, joten voiko sen sulkea tuolla nettipankista löytyvällä "Yleisvaltakirja pankkiasioihin" lomakkeella?
Pomo on nainen, joten onko tuo viimeinen vinkki silti voimassa? :D Kiitos ripeästä vastauksesta joka tapauksessa.
työntekijä on kirjoittanut uuden työsopimuksen, jossa irtisanomisajaksi on määritetty 2 kk. Työssäoloaikansa ja lain perusteella hänen irtisanomisaikansa olisi 2 vk. onko sopimuksen irtisanomisaika laiton, koska muistaakseni lakia työntekijän kannalta lakia huonommat ehdot ovat mitättömiä, vai onko voivoi jos työntekijä on sellaiseen sopimukseen nimensä laittanut?
On laiton. Kahdessa viikossa pääsee lähtemään kyllä.
Monesti jotkut työnantajat kokeilevat kepillä jäätä että onnistuvatko pitämään jonkun tuolla tyylillä. Ja varmaan moni pysyykin kun ei tajua ettei tuollaista voi sopparissa olla.