TURKULaiset Hoi!
Oon lähdössä turusta risteilylle pariksi päiväksi ja satamaan joutuu mennä omalla autolla. Minne jättää auto matkan ajaksi?????
Sataman parkkipaiklla maksaa joku 7e/pv. Joten siihen vaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TURKULaiset Hoi!
Oon lähdössä turusta risteilylle pariksi päiväksi ja satamaan joutuu mennä omalla autolla. Minne jättää auto matkan ajaksi?????
jep, 3 päivästä 21euroa. Jos kävelemällä parin kilsan päästä säästää 21e, niin mä kyl etin vaihtoehtoisen parkkipaikan kauempaaSataman parkkipaiklla maksaa joku 7e/pv. Joten siihen vaan..

Olenko rikollinen jos pöllin sun auton ja annan sen jollekin köyhälle?Olenko rikollinen, jos palautan saman pullon monta kertaa ja annan rahat hyväntekeväisyyteen?
Idea kusee, jos varastat köyhiltä ja annat köyhille :DOlenko rikollinen jos pöllin sun auton ja annan sen jollekin köyhälle?
jep, 3 päivästä 21euroa. Jos kävelemällä parin kilsan päästä säästää 21e, niin mä kyl etin vaihtoehtoisen parkkipaikan kauempaa![]()
tv sarjoja, elokuvia, joissa on aiheena tai ainakin siinä sivussa kulkee joku huippu älykäs/älykkäitä henkilöitä kuten esim, numerot, 21 ja kaunismieli. onko muita?
Et todennäkösesti tartte lupia. Varaa vaikka vähän vettä mukaan, ja pidät huolen että sammutat grillin huolellisesti etkä roskaa niin tuskin on ongelmia kenelläkään.Lueskelin tässä lakipykäliä koskien kertakäyttögrillin käyttöä, ja niissä höpötetään lähinnä metsäpalovaroituksista jnejne. Kysymys kuuluukin, että voinko pistää tuollaisen grillin pystyyn nyt tänään viereisen metsäaukean kalliolle? Metsäpalovaroituksia ei Helsingin alueella ole. Tarviiko tähän aktiviteettiin tyyliin kaupungin luvan ja mitä seuraa, jos grillailee ilman kyseistä lupaa tuossa kalliolla?
Onko mitään kikkakolmosta, miten sais ruusun nuput aukeemaan nopeesti? Eli tyyliin siis lämmintä vettä+pässin sarvea, niin aukee kahessa tunnissa.
tv sarjoja, elokuvia, joissa on aiheena tai ainakin siinä sivussa kulkee joku huippu älykäs/älykkäitä henkilöitä kuten esim, numerot, 21 ja kaunismieli. onko muita?
Eihän 2h22min pyöräily 142/min keskisykkeellä voi mitenkään kuluttaa 1470kcal vaikka Suunto t1c niin väittääkin?
Tarkoitatko, että on normaalia, että 2h22min pyörälenkki 142/min keskisykkeellä kuluttaa 1470kcal vai että on normaalia, että Suunnon mittari näyttää noin korkeita lukemia?Ihan normaalia tuo on.
Tarkoitatko, että on normaalia, että 2h22min pyörälenkki 142/min keskisykkeellä kuluttaa 1470kcal vai että on normaalia, että Suunnon mittari näyttää noin korkeita lukemia?