Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei vaan admin. Joka on Mike.

Mike voi näkyä online-listassa... Pistä sen sivulle vierasviesti tai sitten email mike(at)pakkotoisto(piste)com

No hitto kun ei oo hajuaistia ollenkaan niin osaa sanoa yhtään haisiko noi miltään. Noh kohtahan se selviää. Tuleepahan kiva yö duunissa jos saa rampata vessassa

No hitto kun ei oo hajuaistia ollenkaan niin osaa sanoa yhtään haisiko noi miltään. Noh kohtahan se selviää. Tuleepahan kiva yö duunissa jos saa rampata vessassa

Ei ne kahessa päivässä miksikään mene, jos on suojakaasussa ja jääkaapissa ollu.

Ei ne kahessa päivässä miksikään mene, jos on suojakaasussa ja jääkaapissa ollu.

Nuo possupihvithän oikein odottaa, kunnes päivämäärä koittaa ja piruillakseen mätänevät heti... :lol2: No ei vaineiskaan, syötäviä ovat.

Luen tällä hetkellä Metropoliassa Kone- ja tuotantotekniikkaa. Olen käynyt nyt ensimmäisen vuosikurssin ja ensi syksynä alkaa se 2. luokka. Haluaisin kummiskin myös Tradenomin tutkinnon tämän insinöörin tutkinnon lisäksi, niin olisiko jotenkin mahdollista alkaa ottamaan myös kursseja Myyrmäen toimipisteestä? Eli siis sieltä Metropolian toimipisteestä missä tradenomeja koulutetaan. Onnistuuko tämmöinen "2-tutkinnon" yhtäaikainen suorittaminen jotenkin ja saman koulun sisällä? Vai pitääkö minun hakea esim. Haaga-heliaan ja ottaa sieltä jotain kursseja. Vai miten tämä olisi fiksuinta tehdä sillä haluan sekä kaupallisen- sekä tekniikan alan tutkinnon. Käyn ensin ton insinööri puolen loppuun ja lähen sit lukemaan sitä liiketaloutta vai kuinka?

Mulla on piirrety selkään permanenttitussilla metrinen kyrpä," kikkeli 5mk" ja "varma". Millä helvetillä saan noi pois, ennenkun joku raiskaa mut salin pukkarissa?

Mulla on piirrety selkään permanenttitussilla metrinen kyrpä," kikkeli 5mk" ja "varma". Millä helvetillä saan noi pois, ennenkun joku raiskaa mut salin pukkarissa?

Sehän lähtee miten on tullutkin... alkoholilla. :D Kokeiles kynsilakanpoistoainetta. Jos se ei auta, niin sitten taitaa olla edessä odottelu, että se poistuu kulumalla.

Mistä täältä löyty valmis bulkki ja dieettiruokavalio? En löydä kirveelläkään.

Back
Ylös Bottom