Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks lastenvaunujen päälle pitää vetää sellaset muovit? Onks siellä pussissa sit mukavaa?
Miks lastenvaunujen päälle pitää vetää sellaset muovit? Onks siellä pussissa sit mukavaa?
Mitkä muovit? Jotai muoveja laitetaan samasta syystä kuin ihmiset pitää sadetakkia.
Onko väliä missä käy vaihdattamassa patterin Suunnon kelloon ja sykevyöhön? Vai tilaa patterin jostain netin syövereistä ja vaihtaa itse.

Jos jotain todisteita on niin ei kai sillä olisi mitään väliä vaikka sitä ruumista ei löytyiskään. Muutenhan olisi automaattisesti syytön jos polttaisi ruumiin tuhkaksi ja heivaisi vaikka mereen. (Mutuna siis toi ja maalaisjärjellä ajateltuna)
Toisaalta tuokaan ei vielä vastaa täysin mun alkuperäiseen kysymykseen koska noi murhamiehet munas ton itte. Jos on vaan yksi murhaaja joka pitää päänsä kiinni eikä myönnä kuulusteluissa mitään ja ruumista ei löydy niin mitä poliisi voi tehdä? Olen käsittänyt että ei voida pakottaa valheenpaljastuskokeeseen eikä myöskään siitä kieltäytymistä voida pitää minään raskauttavana tekijänä.onko kp ja yasemin naimisissa?
Missä ihmiset pitää autojansa parkissa jos asuu kaupungin keskustassa vuokralla? Esim. turun keskustassa (mistä oon kattomassa vuokrakämppiä) ei oo ilmasia parkkeja oikeen missään. Ja vuokrakämppiin ei oo mahdollista saada omaa parkkiruutua. Ei nappais hirveesti joka päivä käydä viemässä autoa johonkin kauas parkkiin.
Missä ihmiset pitää autojansa parkissa jos asuu kaupungin keskustassa vuokralla? Esim. turun keskustassa (mistä oon kattomassa vuokrakämppiä) ei oo ilmasia parkkeja oikeen missään. Ja vuokrakämppiin ei oo mahdollista saada omaa parkkiruutua. Ei nappais hirveesti joka päivä käydä viemässä autoa johonkin kauas parkkiin.
En viittiny kännykällä töissä sen enempää tutkia tota, mut tarkottaako toi sitä, et saa maksullisille paikoille pysäköidä tolla tunnuksella?