Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asukaspysäköintiluvalla ei saa pysäköidä kaikille maksullisille paikoille ilmaiseksi, vain niille jotka on merkitty asukaspysäköintipaikoiksi. Niissä kohdissa on merkki ja kun asukaspysäköintiluvan hakee sieltä toimistosta saa mukaan kartan johon paikat merkitty. Esim. taidemuseon mäessä on asukaspysäköintipaikkoja.Ei lu tartteis tääl töissä muutaki tehdä ku turun kaupungin nettisivuja lukea. Pitää ihmetellä tota paremmin ku pääsee himaan
Juu, näköjään.Toisaalta tuokaan ei vielä vastaa täysin mun alkuperäiseen kysymykseen koska noi murhamiehet munas ton itte. Jos on vaan yksi murhaaja joka pitää päänsä kiinni eikä myönnä kuulusteluissa mitään ja ruumista ei löydy niin mitä poliisi voi tehdä? Olen käsittänyt että ei voida pakottaa valheenpaljastuskokeeseen eikä myöskään siitä kieltäytymistä voida pitää minään raskauttavana tekijänä.
Olen kuullut että oliiviöljyä ei saisi kuumentaa liikaa? Pitääkö paikkansa ja miksi?
Pitäisi saada ihan johdolla siirrettyä tietokonnelle tuolta kameran muistikortilta. Eli kameraan vaan johto kiinni niin pitäis onnistua.Kun on kamera, jossa on kortti johon kuvat tallentuvat, mutta pöytäkoneessa ei kortinlukijaa, niin onkotuohon jotain kepulikonstia saada sujuvasti kuvia siirrettyä. Läppärissä kyllä on tuo kortinlukija, mutta läppäri ei itsellä ole kuin satunnaisest, niin kovin epäkäytännöllistä siirtää kameran kortilta läppärille, josta muistitikulle, josta pöytäkoneelle...
Eli jotain erikoisjohtoja ettimään? Siis toi muistikortti on sellanen irtiotettava, eli siltä se "pitäis" siirtää. Ainoa johdonpaikka kamerassa on latausjohdolle, joka tuli kameran mukana ja jonka toinen pää sopii töpseliin. Ja toi kameran puoleinen pää on semmonen mitä en oo koskaan aikasemmin huomannu.Pitäisi saada ihan johdolla siirrettyä tietokonnelle tuolta kameran muistikortilta. Eli kameraan vaan johto kiinni niin pitäis onnistua.
Ei sinänsä ongelma jos johto on tallessa, mutta ainakin omassa Olympuksessa kameran puoleinen liitäntä on lähes kuin micro-usb, mutta ei kuitenkaan. Eli sopii vain Olympuksen omat piuhat. Normi-usb kyllä sitten toisessa päässä.Tossa kamerassa ainakin on usb liitäntä. Niinkuin tosta kuvasta minkä linkitit huomaa jo. Katoin olympuksen nettisivuilta niin siellä sanottiin, et mukana tulee usb johto.
Wolfram integrator sen kertoo :DMiten integroidaan 1/(2x-x^2)^(1/2)
Miten integroidaan 1/(2x-x^2)^(1/2)
Miks generalin nuuskapurkin kannessa on tollanen irrotettava lirvake?
Kyllä minä wolfram alphan tunnen, ennemmin kiinnostaa tekniikka. Tuo wolframin vastaus käyttää jotain ihme sijoitusta ja trigonometriaa lopussa, luultavasti on jokin luonnollisempi tapa.
tuo lauseke on sama kuin (2x-x^2)^(-1/2). Tosta pitäs jo saada suht helposti väännettyä. Jos en hirveästi valehtele niin tuolta sulkujen sisältä tulee derivaatan kerroin eteen ja muuten sitte potenssi integroidaan normaalisti.
Voiko Visa Debit -kortilla maksaa nettikaupoissa, joissa on Visa-merkki?