Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miks lastenvaunujen päälle pitää vetää sellaset muovit? Onks siellä pussissa sit mukavaa?

Onko väliä missä käy vaihdattamassa patterin Suunnon kelloon ja sykevyöhön? Vai tilaa patterin jostain netin syövereistä ja vaihtaa itse.

Eikö sen pariston voi hakea ihan lähikaupasta ja vaihtaa sitten ihan itte? Tuskin nyt yhtä patteria kannattaa alkaa kuitenkaan tilaamaan?

Mitä tapahtuu jos shishaan (vesipiippuun) laittaa veden tilalle esim. 40% viinaa? Melko varmasti ei mitään vaikutusta, vai onko?

Tunteeko joku lakia mul olis kysymys liittyen murhaan :)

Eli kuvitellaan nyt ensinnäkin että henkilö A on murhannut henkilö B:n. Henkilö B ilmoitetaan kadonneeksi ja poliisi aloittaa tutkinnan. Henkilö B:n ruumista ei ikinä löydetä. Poliisilla on kuitenkin syytä epäillä että henkilö A on murhannut B:n. Käsittääkseni henkilö A:ta ei voida kuitenkaan pakottaa valheenpaljastuskokeeseen, eikä voida syyttää murhasta koska henkilö B:n ruumista ei ole löytynyt?

Jos jotain todisteita on niin ei kai sillä olisi mitään väliä vaikka sitä ruumista ei löytyiskään. Muutenhan olisi automaattisesti syytön jos polttaisi ruumiin tuhkaksi ja heivaisi vaikka mereen. (Mutuna siis toi ja maalaisjärjellä ajateltuna)

Jos jotain todisteita on niin ei kai sillä olisi mitään väliä vaikka sitä ruumista ei löytyiskään. Muutenhan olisi automaattisesti syytön jos polttaisi ruumiin tuhkaksi ja heivaisi vaikka mereen. (Mutuna siis toi ja maalaisjärjellä ajateltuna)

Niin maalaisjärjellä ajateltuna, siksi kysyinkin tunteeko joku lakia ;)

Toisaalta onhan sekin hullua et joku tuomitaan murhasta jos ei ole ruumistakaan.

Juu, näköjään. :) Toisaalta tuokaan ei vielä vastaa täysin mun alkuperäiseen kysymykseen koska noi murhamiehet munas ton itte. Jos on vaan yksi murhaaja joka pitää päänsä kiinni eikä myönnä kuulusteluissa mitään ja ruumista ei löydy niin mitä poliisi voi tehdä? Olen käsittänyt että ei voida pakottaa valheenpaljastuskokeeseen eikä myöskään siitä kieltäytymistä voida pitää minään raskauttavana tekijänä.

Missä ihmiset pitää autojansa parkissa jos asuu kaupungin keskustassa vuokralla? Esim. turun keskustassa (mistä oon kattomassa vuokrakämppiä) ei oo ilmasia parkkeja oikeen missään. Ja vuokrakämppiin ei oo mahdollista saada omaa parkkiruutua. Ei nappais hirveesti joka päivä käydä viemässä autoa johonkin kauas parkkiin.

Missä ihmiset pitää autojansa parkissa jos asuu kaupungin keskustassa vuokralla? Esim. turun keskustassa (mistä oon kattomassa vuokrakämppiä) ei oo ilmasia parkkeja oikeen missään. Ja vuokrakämppiin ei oo mahdollista saada omaa parkkiruutua. Ei nappais hirveesti joka päivä käydä viemässä autoa johonkin kauas parkkiin.

Ainaki helsingissä jos ei oo sisäpihaparkkia tai parkkihallia talossa ni myydää katupysäköinti lupia kirjaimilla.. Tietyllä kadulla saa siis jättää parkkiin tietyn kirjaimen parkkiluvan omistajat. Hinta on mielestäni kuukauskohtainen. Varmaa saa lisää tietoo isännöitsijältä jos turussa sama homma..

Googleen asukaspysäköinti Turku niin löytyy: http://www.turku.fi/public/default.aspx?contentid=27034

En viittiny kännykällä töissä sen enempää tutkia tota, mut tarkottaako toi sitä, et saa maksullisille paikoille pysäköidä tolla tunnuksella?

En viittiny kännykällä töissä sen enempää tutkia tota, mut tarkottaako toi sitä, et saa maksullisille paikoille pysäköidä tolla tunnuksella?

Et vissiin tarvii sit tosissas parkkipaikkaa. Siellä lukee "...jokainen väestörekisterikeskuksen mukaan alueella asuva...

Ei lu tartteis tääl töissä muutaki tehdä ku turun kaupungin nettisivuja lukea. Pitää ihmetellä tota paremmin ku pääsee himaan

Back
Ylös Bottom