Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se pitäis saada ihan normaalisti jos oot ammatin lukenu. Täydet jos et asu kotona. Ikä myös vaikuttaa mutten nyt tarkasti muista miten.
Eikö minun ole siis tarvinnut edes hakea minnekään opiskelemaan? Onko jollain tietoa, voiko tossa karenssissa olla intin aikana?
Kukkahattutädit/feministit asialla.http://www.youtube.com/watch?v=FcTWwXyt_Rs
Kertoisitteko, että miksi tämä video on bannattu Uudessa-Seelannissa?
Voimannoston lajit on mave, kyykky ja penkki. Painonnoston on tempaus ja työntö. Joku muu voi kertoa lisääMitä eroa on voimannostolla ja painonnostolla?Toinen käyttää varusteita tai tekee riveä/tempausta tai jotai sellaista??
Katso tv:tä lattialla maaten ja venyttele siinä samalla.Ongelmana on se että olen liikaa istuma asennossa mielestäni (katon tv, pelaan konsolii ym). Mitä sitä voisi keksiä kotona semmoista jossa ei tarvitse istua ja mielellään sellanen että siinä saisi vähän aikaakin kulumaan.
Mitä eroa on voimannostolla ja painonnostolla?Toinen käyttää varusteita tai tekee riveä/tempausta tai jotai sellaista??
Ei kai nyt. Siitä samasta lainasta voit aina hakea uutta erää. En tiedä, mitä verkkopankkia käytät, mutta sitä uutta erää ainakin muistaakseni haettiin painamalla "hae lainaa"-kohdan alta, mutta myöhemmin valittiin, että uutta erää. Takaus pitää uusia tietyin väliajoin.Pitaako opintolaina hakea erikseen joka vuosi?
Pitaako opintolaina hakea erikseen joka vuosi?
Lainaus Kelan sivuilta: "Jos sinulle on myönnetty lainatakaus koko opiskeluajalle, saat seuraavaa lukuvuotta koskevan varsinaisen takauspäätöksen heinä-elokuussa. Et kuitenkaan saa lainatakauspäätöstä, jos Kela on takaajana maksanut aiemmat opintolainasi tai sinulla on luottorekisteritietoihin merkitty vakava maksuhäiriö."Takaus joo, mutta nettipankki sanoo ettei mulla ole nostettavaa lainaa jaljella ja etta laina-aika on loppunut vaikka nostin viime lukuvuotena vain pari tonnia. Nyt sitten ainoa vaihtoehto oli hakea uudestaan. Paatos tulee kuulemma 1-3 paivan sisalla... Kelan sivuilla tosin nakyy etta mulla on takaus voimassa, joten kyse ei voi olla siita.