Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tube on vähän semmonen.
Kuulostit ihan meijän TK:n välinpitämättömältä lääkäriltä, joka sanoo että ota buranaa kun potilaan jalka on poikki. =D No siis hassua kun muilla on toiminut ihan hyvin ja mulla vaan lagaillut, ja kohta viikon nytten. =S

Miten saan kurkkukivun pois? Sattuu niin saatanasti ettei pysty syömään ja juomaanki pystyy aika vaivalloisesti.
Pieni jatko tähän. Eli kipu ei varsinaisesti oo kurkussa vaan tossa nielussa. Ja eilen ku peilistä kurkkasin ni oli koko nielu ihan valkosen paskan peitossa. Angiina ilmeisestikkin kyseessä? Kannattaako ton kanssa mennä vaan suosiolla mahdollisimman pian lääkäriin et saa lääkkeet kuntoon?

Pieni jatko tähän. Eli kipu ei varsinaisesti oo kurkussa vaan tossa nielussa. Ja eilen ku peilistä kurkkasin ni oli koko nielu ihan valkosen paskan peitossa. Angiina ilmeisestikkin kyseessä? Kannattaako ton kanssa mennä vaan suosiolla mahdollisimman pian lääkäriin et saa lääkkeet kuntoon?

Se on nielutulehdus eikä poistu ilman antibiootteja!!

Se on nielutulehdus eikä poistu ilman antibiootteja!!
Joo tarttee huomiseks varata aika lääkäriltä. On ehkä kaikista vittumaisinta tää ku ei pysty nielemään. Mua ei haittaa vaikka olis nokka tukossa tai 40 astetta kuumetta, mut tä ketuttaa oikeen huolella.

Minkähän hintasia ois lentoliput Venicelle ja takasin? Mitään muuta ei tarvitse tietää.

Kuumaa teetä niinkuin j3pa sanoi.
Eilen lääkäri sano mulle, että kun mulla alko kurkkukipu tiistaina, niin ois kannattanu heti alottaa ottaa buranaa myöskin.

Asiantunteva lääkäri kyllä :D Vituttaa noi puoskarit jotka tunkee sitä buranaa joka vaivaan, ei se tulehdus/tauti sillä buranalla katoa, samoin kun ei burana auta kuumeeseenkaan, lievittäää oireita muttei se tapa sitä kuumeen aiheuttajaa yleensä.

Onko muut naureskellu noille telkkarin mainoksille missä mainostetaan jotai kipulääkegeelejä urheilun aiheuttamiin lihaskipuihin? Ite nauranu aika hyvin miten ne tuputtaa kaikkea ihmisille jotta elämä ois helpompaa. Lihaskipu urheilun jälkeenhä on ihan normaalia ja harmitonta, ei sitä tartte/pitäs olla tarvetta mitenkään voiteilla saada pois...

18 numerosta 7 oikein voidaan valita 31824 eri tavalla.
39 numerosta 7 oikein voidaan valita 15380937 eri tavalla.
Siis 31824 / 15380937 = 0,00206... ~ 0,2 %

Ja jos haaveilee käärivänsä setelit 18 rastin haravalla niin se on hieman monimutkaisempi juttu, sitä ei voi tarkistaa suoraan numeroita katsomalla.
Esim. 6 oikein paperilla voi todellisuudessa olla jotain ihan muuta.

Mikäköhän mättää, kun salaatti näyttää melkein samalle pöntössä, kuin mitä se oli syödessä?

Söit paljon kerralla? Ruoansulatuksen kanssa jotain ongelmia, oliko tuo nyt sitten jotain happojen tai entsyymien vajausta.

Syön salaattia ihan "perusmäärän" yleensä ja aina näyttää samalta :D.

Ehkä liittyy siihen, kun masu on kuralla joka viikko....

Ei mitenkään, ainakaan Suomessa tuommoisia ei ole olemassakaan.

No hyvä sitten etteivät toimi. Törmäsin jossain artikkeliin, jossa kerrottiin uusista poliisiautojen takaosaan asennettavasta kamerasysteemistä joilla saadaan napattua kuva turvavälin rikkomisesta, matkapuhelimeen puhumisesta ja tietysti sallitun nopeusrajoituksen rikkomisesta. Ei kenelläkään sattuis olemaan tarkempaa tietoa vai olenko mä nähnyt unta?

Mikä on ongelmana kun juostessa tulee semmonen tunne, ettei keuhkot riitä? Siis vähän kuin haukotus, mutta se ei tule vaan tuntuu ettei keuhkot vedä tarpeeksi ilmaa. Puuskuttaminen tai nopeampi hengittäminen ei auta vaan pahentaa tunnetta. Sama tapahtuu myös savuisessa tilassa kuten kodassa ollessa. Yleensä tätä seuraa pahoinvointi ja/tai oksentaminen.

Mikä on ongelmana kun juostessa tulee semmonen tunne, ettei keuhkot riitä? Siis vähän kuin haukotus, mutta se ei tule vaan tuntuu ettei keuhkot vedä tarpeeksi ilmaa. Puuskuttaminen tai nopeampi hengittäminen ei auta vaan pahentaa tunnetta. Sama tapahtuu myös savuisessa tilassa kuten kodassa ollessa. Yleensä tätä seuraa pahoinvointi ja/tai oksentaminen.

Astma?

Olen ylioppilas, kevään yhteishaussa en hakenut minnekään opiskelemaan, eikä minulla ole opiskelupaikkaa, tällä hetkellä olen armeijassa. Tammikuussa armeijasta pääsyäni en saa kuin asumistukea?(paitsi sossusta, mutta sieltäkään mitään ei varmasti tule koska tilillä makaa jonkun verran rahaa) Muuttuuko tilanne, jos syksyn yhteyshaussa haen opiskelemaan? Lähinnä pohdin mahdollisuuttani saada työmarkkinatukea.

Back
Ylös Bottom