Jaksaakohan se? Oon kuitenkin aika läski.No-body tekee sulla pari valakyykkyä ja heittää mereen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaksaakohan se? Oon kuitenkin aika läski.No-body tekee sulla pari valakyykkyä ja heittää mereen..
Mutta periaatteessa olet juuri ajamaan lahtiessä voinut ryypätä koko kossun joka ei viellä ole noussut päähän kun heti poliisit puhalluttavat. Mutta kun odotetaan niin se nousee ja sitten olisit ollut ratissa humalassa jos ei ole pysäytetty.
Ja onko kukaan katsonut poliisit ohjelmaa... siinä esim sitä yhtä rekkakuskia puhalluttivat ja oli jotain 0,4? ja odottivat 15min että nouseeko. Mutta pysyi viellä silloinkin 0,49 jolloin ne sanoivat että kävi hyvä tuuri sillä jos olis noussut 0,5 tai yli niin olis rapsahtanut.
Ja tuolla autossa kädet ratissa ei ole mitään vitun väliä. Rattijuopumus syytteen on saanut siitäkin että apukuskin paikalla humaltunut on vetäissyt kässäristä kesken ajon. Sekä itse olen polttanut juopon siten että poliisit ei edes nähneet sen ajavan. Mutta meidän valvontakameroissa oli kuvaa kun se ajo. Poliisit tapas sen noin 45min siitä kuin tein ilmotuksen kotoaan ihan kännissä. Valvontakamera kuvat + mun todistus oikeudessa riitti.

Eikös sen asetuksistakin saa, mun mielestä myös esim. switchpro ym. pikanäppäin ohjelmat tarjoaa tuolle toiminnolle napin. Tietty että itsestään olisi mennyt pois päältä kääntö on vähän erikoista... mutta tarkista asetukset. Display asetuksien alta luulisi löytyvän.Samsung galaxy s näyttö ei käänny kun kääntää puhelinta. Esim. viestin kirjoittamisessa se häiritsee paljon kun on se kapea pieni näppäimistä käytössä. Onkohan mennyt rikki vai jotenkin asetuksista säätynyt? Esim. laskimessa ei saa sitä "isoa" laskinta käyttöön kun puhelimen näyttö ei käänny.
Samsung galaxy s näyttö ei käänny kun kääntää puhelinta. Esim. viestin kirjoittamisessa se häiritsee paljon kun on se kapea pieni näppäimistä käytössä. Onkohan mennyt rikki vai jotenkin asetuksista säätynyt? Esim. laskimessa ei saa sitä "isoa" laskinta käyttöön kun puhelimen näyttö ei käänny.
Kalibroi kiihtyvyysanturi, jossei senkään jälkeen toimi niin varmaankin on anturi sökö (tai bitti poikittain)...
Onko kenelläkään muulla Oulun kaapeliverkon alueella kadonnut televisiosta MTV ja TV5 kanavat?
Ei mitään hätää sittenkään, löysin nimittäin kanavat. Ilmeisesti televisio rupeaa vanhuuttaan sekoilemaan, sillä se oli mennyt omin päin poistamaan kanavat.
Anteeksi kun siteeraan vastaamatta, mutta on kyllä varmaan aika entinen kaveri. :DEntiselle Kaverille on jäänyt n. parin sadan euron arvosta minun omaisuutta + asunnon vara-avain eikä suostu palauttamaan näitä pyynnöistä huolimatta. Onko asiasta mahdollista tehdä rikosilmoitus (kavallus tms)?
Ei ole tästä syystä entinen. :D Nyt ilmeisesti ainoastaan vittuillaakseen panttaa noita kamoja.Anteeksi kun siteeraan vastaamatta, mutta on kyllä varmaan aika entinen kaveri. :D
Oon ostamassa yhdeltä amerikkalaiselta sivulta lippistä -
katso liitettä 70947
Miten toi osoiterivi pitää täyttää??
Esimerkki osoitteesta "Pakkotoistotie 1 E 37 , (00980) , Helsinki , Finland"
Siinä on myös toi tähti osavaltion kohdalla, vaikka jos jätän sen tyhjäksi, pääsen checkoutin läpi...
Address-kohtaan katuosoite (Pakkotoistotie 1 E 37), postal code kohtaan postinumero ja kaupunkiin Helsinki. Stateen laitat vaikka läänin tyyliin Uusimaa tai Etelä-Suomi tai jotain muuta paskaa. Tai sit voit laittaa N/A, mikä tarkoittaa Non Applicable.