Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Viittaa toiseen HS:ssa julkaistavaan sarjakuvaan.

edit. Tää oli aivan loistava muuten!:D

kiitoksia, josko vielä vihjaisit että mihin? :) ja löytyykö sitä verkosta?

Timo Mäkelän "Minun elämäni". HS ei julkaise sitä verkossa. Löytyy myös kirjana.

Timo Mäkelän "Minun elämäni". HS ei julkaise sitä verkossa. Löytyy myös kirjana.
kiitos ja kumarrus.

Ostin naudan kokonaisen ulkofileen, ja haluaisin paloitella sen pataa varten. (juu, on hyvää lihaa pataruokaan, mutta nyt näin). No, poikkisyin pitäisi leikata, tämä selvä. Mutta jos haluan pienempiä paloja kuin "yhden" kerran leikattuja eli reiluja kuutioita pitäisi saada, miten siis leikkaan lihan, etten mössi koko settiä :D ?

Leikkaat sen ensin siivuiksi poikkisyin, sen jälkeen ihan sama minkä kokoisiksi leikkaat ne siivut. Eikä niillä kuutioilla ole lopulta niin väliä, mihin suuntaan ne leikkaa.. Kuitenkin tulee haudutettua niin mureaksi, eikös? Itse hauduttelisin uunissa vähintään 3h, ja ylikin.

En tiedä, kuuluisko tää roinafoorumiin, mutta:
Jos ammattilaiskehonrakentaja käyttää insuliinia, miten se toimii?Insuliiniahan tarvitsee vapauttaa vain treenin jälkeen (tietääkseni) ja sitä saa ihan hyvin vapautettua maltolla??

Jos ammattilaiskehonrakentaja käyttää insuliinia, miten se toimii?Insuliiniahan tarvitsee vapauttaa vain treenin jälkeen (tietääkseni) ja sitä saa ihan hyvin vapautettua maltolla??
Joku asiantuntevampi voi vastata tarkemmin, mutta käsittääkseni insuliini jollakin tavalla vain vahvistaa muiden mömmöjen (lähinnä kai steroidien) vaikutusta.

Kasvun kanssahan tuota ilmeisesti käytetään.

Poliisi puhalluttaa ja puhallan 0,49 ‰. Poliisi käskee odottamaan ja puhalluttaa 15 minuutin päästä uudelleen tuloksen ollessa tuolloin 0,51 ‰.

Tuleeko sanktioita, sillä enhän ole ajanut humalassa, vaan odotellut..?

Poliisi puhalluttaa ja puhallan 0,49 ‰. Poliisi käskee odottamaan ja puhalluttaa 15 minuutin päästä uudelleen tuloksen ollessa tuolloin 0,51 ‰.

Tuleeko sanktioita, sillä enhän ole ajanut humalassa, vaan odotellut..?

Oliko tämä teoreettinen kysymys vain ihan omasta kokemuksesta..... Ja tulee seuraamuksia.

Oliko tämä teoreettinen kysymys vain ihan omasta kokemuksesta..... Ja tulee seuraamuksia.

Periaatteessahan tuosta ei pitäs tulla seuraamuksia jos olet sen 15min odotellut muualla kuin siinä auton kuskinpenkillä kädet ratissa. Poliisin puhalluttaessa alle 0.5 joka ei ole rangaistavaa, yli mennyt vasta sen jälkeen joka on rangasitavaa vain jos on koskenu noihi hallintalaitteisiin...

Periaatteessahan tuosta ei pitäs tulla seuraamuksia jos olet sen 15min odotellut muualla kuin siinä auton kuskinpenkillä kädet ratissa. Poliisin puhalluttaessa alle 0.5 joka ei ole rangaistavaa, yli mennyt vasta sen jälkeen joka on rangasitavaa vain jos on koskenu noihi hallintalaitteisiin...

Mutta periaatteessa olet juuri ajamaan lahtiessä voinut ryypätä koko kossun joka ei viellä ole noussut päähän kun heti poliisit puhalluttavat. Mutta kun odotetaan niin se nousee ja sitten olisit ollut ratissa humalassa jos ei ole pysäytetty.
Ja onko kukaan katsonut poliisit ohjelmaa... siinä esim sitä yhtä rekkakuskia puhalluttivat ja oli jotain 0,4? ja odottivat 15min että nouseeko. Mutta pysyi viellä silloinkin 0,49 jolloin ne sanoivat että kävi hyvä tuuri sillä jos olis noussut 0,5 tai yli niin olis rapsahtanut.

Ja tuolla autossa kädet ratissa ei ole mitään vitun väliä. Rattijuopumus syytteen on saanut siitäkin että apukuskin paikalla humaltunut on vetäissyt kässäristä kesken ajon. Sekä itse olen polttanut juopon siten että poliisit ei edes nähneet sen ajavan. Mutta meidän valvontakameroissa oli kuvaa kun se ajo. Poliisit tapas sen noin 45min siitä kuin tein ilmotuksen kotoaan ihan kännissä. Valvontakamera kuvat + mun todistus oikeudessa riitti.

Kuskin paikallakin saa istua humalassa, joskus luulin että ei.

Saa istua. Avaimiin tai hallintalaitteisiin ei saa koskea, muuten voidaan tulkita että olet lähdössä ajamaan. Suosittelen varmuuden vuoksi istumaan pelkääjän penkillä :)

Edit. tuohon ylläolevaan olisi kyllä mukava saada vastaus. Näin ihan teoriassa silloinhan voisi kiskoa puoli litraa kossua naamariin poliisien edessä ja ajaa nopeasti kotiin ennenkuin kerkeää nousta päähän :D

Back
Ylös Bottom