Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikä on Cooken kolmen faktorin malli? Liittyy psykologiaan ja psykopatiaan.

En malttaisi pitää tänään ihan kunnollista taukopäivää, mutta olenko ihan idiootti kun kuitenkin oon menossa luovuttamaan verta tänään? Tai toisinsanoen, verta menen luovuttamaan kyllä, mutta kuinka paha on harrastaa tänään liikuntaa illalla?

Mutta periaatteessa olet juuri ajamaan lahtiessä voinut ryypätä koko kossun joka ei viellä ole noussut päähän kun heti poliisit puhalluttavat. Mutta kun odotetaan niin se nousee ja sitten olisit ollut ratissa humalassa jos ei ole pysäytetty.
Ja onko kukaan katsonut poliisit ohjelmaa... siinä esim sitä yhtä rekkakuskia puhalluttivat ja oli jotain 0,4? ja odottivat 15min että nouseeko. Mutta pysyi viellä silloinkin 0,49 jolloin ne sanoivat että kävi hyvä tuuri sillä jos olis noussut 0,5 tai yli niin olis rapsahtanut.

Ja tuolla autossa kädet ratissa ei ole mitään vitun väliä. Rattijuopumus syytteen on saanut siitäkin että apukuskin paikalla humaltunut on vetäissyt kässäristä kesken ajon. Sekä itse olen polttanut juopon siten että poliisit ei edes nähneet sen ajavan. Mutta meidän valvontakameroissa oli kuvaa kun se ajo. Poliisit tapas sen noin 45min siitä kuin tein ilmotuksen kotoaan ihan kännissä. Valvontakamera kuvat + mun todistus oikeudessa riitti.

riittikö toditajanlausunto tosiaan? eikös toi kaveri ole voinut sanoa poliisille että ajoi selvinpäin, mutta veti kossut naamariin heti kun pääsi perille?

siis tässähän on pakko olla näköhavainto siitä että viinaa on juotu ennenkuin on lähdetty ajamaan. ja kukas sen määrittää että onko tämä tyyppi juonut varmasti niin paljon että se oli jo ajaessa yli 0,5 promillea?

ja tosiaan mites jos mies joi lähtiessä pullon kossua ja kurvaili himaan alta muutamassa minuutissa. onko se silloin rikollista? (en kyllä tiedä kuinka nopeasti se juotu määrä näkyy metrissä asti)

Eiköhän tuo rattijuopumus ole samanlainen rikos asia kuin muutkin. Jos syytä epäillä -kynnys ylittyy, menee juttu poliisi tutkintaan ja sitten on näytöistä kiinni miten käy.

Mutta periaatteessa olet juuri ajamaan lahtiessä voinut ryypätä koko kossun joka ei viellä ole noussut päähän kun heti poliisit puhalluttavat. Mutta kun odotetaan niin se nousee ja sitten olisit ollut ratissa humalassa jos ei ole pysäytetty.
Ja onko kukaan katsonut poliisit ohjelmaa... siinä esim sitä yhtä rekkakuskia puhalluttivat ja oli jotain 0,4? ja odottivat 15min että nouseeko. Mutta pysyi viellä silloinkin 0,49 jolloin ne sanoivat että kävi hyvä tuuri sillä jos olis noussut 0,5 tai yli niin olis rapsahtanut.

Ja tuolla autossa kädet ratissa ei ole mitään vitun väliä. Rattijuopumus syytteen on saanut siitäkin että apukuskin paikalla humaltunut on vetäissyt kässäristä kesken ajon. Sekä itse olen polttanut juopon siten että poliisit ei edes nähneet sen ajavan. Mutta meidän valvontakameroissa oli kuvaa kun se ajo. Poliisit tapas sen noin 45min siitä kuin tein ilmotuksen kotoaan ihan kännissä. Valvontakamera kuvat + mun todistus oikeudessa riitti.

Itsekin olen nähnyt kyseisessä ohjelmassa vastaavia tilanteita. Poliisit ovat puhalluttaneet ja ollaan jääty alle rajan, mutta sitten poliisit ovat päättäneet että odotetaan hetki ja katsotaan meneekö rajan yli. Jos on mennyt niin kortti on lähtenyt.

riittikö toditajanlausunto tosiaan? eikös toi kaveri ole voinut sanoa poliisille että ajoi selvinpäin, mutta veti kossut naamariin heti kun pääsi perille?

Elikkä näin kuskin kun ei pysyny pystyssä kun kävi meillä liikkeessä. Eli täysin humalassa. En kerinnyt lähteä perään mutta katsoin valvonta kamerasta että meni autoon ja lähti ajamaan. Soitin poliisit. Ne nappas sen noin 45min siitä ja käyttivät viellä meillä liikkeessä sen äijän näytillä että oliko se sama. Meni muutama kuukausi kun tuli kutsu käymään asemalla. Kerroin mitä näin + tulostin pari kuvaa jossa äijä meni autoon ja ajoi pois. Meni taas hieman aikaa ja tuli kutsu oikeuteen. Siellä poliisit kerto että löysivät äijän kotoaan kännissä ja oli jotain 1,6. Ja x ajan päästä viellä uusinnassa hieman enempi. Sitten mun vuoro kertoa mitä näin ja kerroin. Ja tuomio tuli äijälle.

Alkuperäinen kysymys mitä tämä lähti oli että jos poliisit pysäyttää ja puhalluttaa tulokesen 0,49 ja sitten odotuttavat vaikka 15min jonka jälkeen on tulos 0,51. Niin tuleeko rapsu. Mun mielestä tulee. Tässä vaan keskustelu meni siihen että saako autossa tehdä mitä ja tätä että ei ole ratti. Se että jos ajaa 0,49 kunnossa joka on viellä nousussa ja niin mielestäni riittää näytöksi että on ratti sillä jos ei tulisi pysäytystä niin sehän olisi sen odottelu ajan jälkeen selkeä ratti jos siinä odotellessa nousee tulos. Ja sillä ei ole mitään väliä jos sitten sen ajan sitten odottaa ja ei aja.

Itsekin olen nähnyt kyseisessä ohjelmassa vastaavia tilanteita. Poliisit ovat puhalluttaneet ja ollaan jääty alle rajan, mutta sitten poliisit ovat päättäneet että odotetaan hetki ja katsotaan meneekö rajan yli. Jos on mennyt niin kortti on lähtenyt.

Juuri näin.

Alkuperäinen kysymys mitä tämä lähti oli että jos poliisit pysäyttää ja puhalluttaa tulokesen 0,49 ja sitten odotuttavat vaikka 15min jonka jälkeen on tulos 0,51. Niin tuleeko rapsu. Mun mielestä tulee. Tässä vaan keskustelu meni siihen että saako autossa tehdä mitä ja tätä että ei ole ratti. Se että jos ajaa 0,49 kunnossa joka on viellä nousussa ja niin mielestäni riittää näytöksi että on ratti sillä jos ei tulisi pysäytystä niin sehän olisi sen odottelu ajan jälkeen selkeä ratti jos siinä odotellessa nousee tulos. Ja sillä ei ole mitään väliä jos sitten sen ajan sitten odottaa ja ei aja.[/QUOTE]

niin siitä taitaa tulla. hassua kylläkin. enhän silloin ole ajanut yli 0,5 promillen kunnossa.

niin siitä taitaa tulla. hassua kylläkin. enhän silloin ole ajanut yli 0,5 promillen kunnossa.

Mutta olisi ajanut jos ei olis tullut pysäytystä. Ja jos sitten oliskin tullut se pysäytys vaikka 20min päästä niin se olis ollut selkeä ratti.

Mutta olisi ajanut jos ei olis tullut pysäytystä. Ja jos sitten oliskin tullut se pysäytys vaikka 20min päästä niin se olis ollut selkeä ratti.

jos tätillä olisi munat niin täti olisi setä.

jos tätillä olisi munat niin täti olisi setä.

Elikkä sä puollat rattijuoppoja? Et näe mitään väärään siinä jos joku ajaa nousuhumalassa ja ei jää kiinni kun ei viellä 0,5pauku.
Eikös se yksi porukka saanut syytteen siitä rahakuljetus ryöstön suunnitelustakin syytteet. Eli eivät ryöstäneet vasta suunnittelivat. Ja eikös se yksi tyttönen saanu tuomion on yritti tilata palkkamurhaa äidilleen. Vaikka homma ei toteutunut.

Elikkä sä puollat rattijuoppoja? Et näe mitään väärään siinä jos joku ajaa nousuhumalassa ja ei jää kiinni kun ei viellä 0,5pauku.
Eikös se yksi porukka saanut syytteen siitä rahakuljetus ryöstön suunnitelustakin syytteet. Eli eivät ryöstäneet vasta suunnittelivat. Ja eikös se yksi tyttönen saanu tuomion on yritti tilata palkkamurhaa äidilleen. Vaikka homma ei toteutunut.

tarkoitan sitä, että mitä jos mulla oli täysi aikomus laittaa auto parkkiin 10 sekunnin kuluttua, mutta poliisi päättää että olin ajamassa lappiin?

Kyllä se on rattijuopumus, jos luette tarkasti sen rattijuopumuspykälän niin huomaatte, että siinä on otettu tuollainen tilanne huomioon.

"Joka kuljettaa moottorikäyttöistä ajoneuvoa tai raitiovaunua nautittuaan alkoholia niin, että hänen verensä alkoholipitoisuus ajon aikana tai sen jälkeen on vähintään..."

Eli jos on nauttinut alkoholia ja ajon jälkeen puhaltaa yli sallitun niin se on rattijuopumus.

Jälkinauttimiset ovat sitten erikseen mutta se ei tähän alkuperäiseen "ongelmaan" kuulu.

Kyllä se on rattijuopumus, jos luette tarkasti sen rattijuopumuspykälän niin huomaatte, että siinä on otettu tuollainen tilanne huomioon.

"Joka kuljettaa moottorikäyttöistä ajoneuvoa tai raitiovaunua nautittuaan alkoholia niin, että hänen verensä alkoholipitoisuus ajon aikana tai sen jälkeen on vähintään..."

Eli jos on nauttinut alkoholia ja ajon jälkeen puhaltaa yli sallitun niin se on rattijuopumus.

Jälkinauttimiset ovat sitten erikseen mutta se ei tähän alkuperäiseen "ongelmaan" kuulu.

hyvä vastaus.
eipä silti, en mä puolustele rattijuoppoja. joskus tullut sanottua tämän aiheen yhteydessä, että haluaisitko saada puhelun jossa kerrotaan sun isän/siskon/tyttöystävän kuolleen rattijuopon yliajoon?..

Nyt vaihteeks oikeasti hyvin tyhmä kysymys. Mulle tulee jostain postimyyntifirmasta kalaöljy tabut. Otin sitten samasta mestasta kokeiluun maitohappobakteereita kun puhelimessa tyrkytti. Noh tän maitohappobakteeri lähetyksen mukana tuli jotain kuitutabletteja enkä tiedä pitääkö ne niellä kokonaisena vai purra niinkun noi maitohapot.

Mitä helvettiä meinaa tupla , tripla ja supersarjat ?
Supersarja tarkoittaa kahta liikettä tehtynä peräkkäin ilman taukoa. Jos muistan oikein niin alunperin tarkalleen supersarja viittasi pelkästään vastakkaisille (antagonistisille) lihaksille tehtyihin liikkeisiin, esim. penkki + kulmasoutu, mutta nykyään ainakin termiä käytetään yleisemmin, supersarjassa voi olla kaksi liikettä joko antagonisteille, mille vaan lihaksille tai vaikka samallekin lihakselle. Tuplasarjoista en ole kuullut puhuttavan mutta tarkoittanee ihan samaa asiaa kuin supersarja. Triplasarja tarkoittaa tietysti kolmea liikettä ilman taukoa. Yleisemmin sarjoista, joissa tehdään kolme tai enemmän (esim. vaikka 10) liikettä ilman taukoa, puhutaan jättiläissarjoina (giant set).

Mikä on pakkisristeilyjen kaste ja mitä siihen kuuluu? Voi vastata myös privalla, jos pelkää että tulee julkisesti kivitetyksi vastauksen myötä.

ps. Olenpas ovela poika.

[e] Tarjoan drinkin vastaajalle. :evil:

Mikä on pakkisristeilyjen kaste ja mitä siihen kuuluu? Voi vastata myös privalla, jos pelkää että tulee julkisesti kivitetyksi vastauksen myötä.

ps. Olenpas ovela poika :D

No-body tekee sulla pari valakyykkyä ja heittää mereen..

Back
Ylös Bottom