Mikä on Cooken kolmen faktorin malli? Liittyy psykologiaan ja psykopatiaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta periaatteessa olet juuri ajamaan lahtiessä voinut ryypätä koko kossun joka ei viellä ole noussut päähän kun heti poliisit puhalluttavat. Mutta kun odotetaan niin se nousee ja sitten olisit ollut ratissa humalassa jos ei ole pysäytetty.
Ja onko kukaan katsonut poliisit ohjelmaa... siinä esim sitä yhtä rekkakuskia puhalluttivat ja oli jotain 0,4? ja odottivat 15min että nouseeko. Mutta pysyi viellä silloinkin 0,49 jolloin ne sanoivat että kävi hyvä tuuri sillä jos olis noussut 0,5 tai yli niin olis rapsahtanut.
Ja tuolla autossa kädet ratissa ei ole mitään vitun väliä. Rattijuopumus syytteen on saanut siitäkin että apukuskin paikalla humaltunut on vetäissyt kässäristä kesken ajon. Sekä itse olen polttanut juopon siten että poliisit ei edes nähneet sen ajavan. Mutta meidän valvontakameroissa oli kuvaa kun se ajo. Poliisit tapas sen noin 45min siitä kuin tein ilmotuksen kotoaan ihan kännissä. Valvontakamera kuvat + mun todistus oikeudessa riitti.
Mutta periaatteessa olet juuri ajamaan lahtiessä voinut ryypätä koko kossun joka ei viellä ole noussut päähän kun heti poliisit puhalluttavat. Mutta kun odotetaan niin se nousee ja sitten olisit ollut ratissa humalassa jos ei ole pysäytetty.
Ja onko kukaan katsonut poliisit ohjelmaa... siinä esim sitä yhtä rekkakuskia puhalluttivat ja oli jotain 0,4? ja odottivat 15min että nouseeko. Mutta pysyi viellä silloinkin 0,49 jolloin ne sanoivat että kävi hyvä tuuri sillä jos olis noussut 0,5 tai yli niin olis rapsahtanut.
Ja tuolla autossa kädet ratissa ei ole mitään vitun väliä. Rattijuopumus syytteen on saanut siitäkin että apukuskin paikalla humaltunut on vetäissyt kässäristä kesken ajon. Sekä itse olen polttanut juopon siten että poliisit ei edes nähneet sen ajavan. Mutta meidän valvontakameroissa oli kuvaa kun se ajo. Poliisit tapas sen noin 45min siitä kuin tein ilmotuksen kotoaan ihan kännissä. Valvontakamera kuvat + mun todistus oikeudessa riitti.
riittikö toditajanlausunto tosiaan? eikös toi kaveri ole voinut sanoa poliisille että ajoi selvinpäin, mutta veti kossut naamariin heti kun pääsi perille?
Itsekin olen nähnyt kyseisessä ohjelmassa vastaavia tilanteita. Poliisit ovat puhalluttaneet ja ollaan jääty alle rajan, mutta sitten poliisit ovat päättäneet että odotetaan hetki ja katsotaan meneekö rajan yli. Jos on mennyt niin kortti on lähtenyt.
niin siitä taitaa tulla. hassua kylläkin. enhän silloin ole ajanut yli 0,5 promillen kunnossa.
Mutta olisi ajanut jos ei olis tullut pysäytystä. Ja jos sitten oliskin tullut se pysäytys vaikka 20min päästä niin se olis ollut selkeä ratti.
jos tätillä olisi munat niin täti olisi setä.
Elikkä sä puollat rattijuoppoja? Et näe mitään väärään siinä jos joku ajaa nousuhumalassa ja ei jää kiinni kun ei viellä 0,5pauku.
Eikös se yksi porukka saanut syytteen siitä rahakuljetus ryöstön suunnitelustakin syytteet. Eli eivät ryöstäneet vasta suunnittelivat. Ja eikös se yksi tyttönen saanu tuomion on yritti tilata palkkamurhaa äidilleen. Vaikka homma ei toteutunut.
Kyllä se on rattijuopumus, jos luette tarkasti sen rattijuopumuspykälän niin huomaatte, että siinä on otettu tuollainen tilanne huomioon.
"Joka kuljettaa moottorikäyttöistä ajoneuvoa tai raitiovaunua nautittuaan alkoholia niin, että hänen verensä alkoholipitoisuus ajon aikana tai sen jälkeen on vähintään..."
Eli jos on nauttinut alkoholia ja ajon jälkeen puhaltaa yli sallitun niin se on rattijuopumus.
Jälkinauttimiset ovat sitten erikseen mutta se ei tähän alkuperäiseen "ongelmaan" kuulu.
Supersarja tarkoittaa kahta liikettä tehtynä peräkkäin ilman taukoa. Jos muistan oikein niin alunperin tarkalleen supersarja viittasi pelkästään vastakkaisille (antagonistisille) lihaksille tehtyihin liikkeisiin, esim. penkki + kulmasoutu, mutta nykyään ainakin termiä käytetään yleisemmin, supersarjassa voi olla kaksi liikettä joko antagonisteille, mille vaan lihaksille tai vaikka samallekin lihakselle. Tuplasarjoista en ole kuullut puhuttavan mutta tarkoittanee ihan samaa asiaa kuin supersarja. Triplasarja tarkoittaa tietysti kolmea liikettä ilman taukoa. Yleisemmin sarjoista, joissa tehdään kolme tai enemmän (esim. vaikka 10) liikettä ilman taukoa, puhutaan jättiläissarjoina (giant set).Mitä helvettiä meinaa tupla , tripla ja supersarjat ?
Mikä on pakkisristeilyjen kaste ja mitä siihen kuuluu? Voi vastata myös privalla, jos pelkää että tulee julkisesti kivitetyksi vastauksen myötä.
ps. Olenpas ovela poika :D