Miksi? En usko.
Nauti vain siitä lomastasi.
mulla on muutenkin tullut vähän välipäiviä tässä kesän mittaa ( ei huomattavasti , mutta kuitenkin ) ekan viikon lomalla käyn salilla , toisen lepään sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi? En usko.
Nauti vain siitä lomastasi.
Kellään tietoa Ikean mustanruskeiden kalusteiden sitä värikoodia. Kun olis tommonen Lack-tv-taso, joka on tuolla koivuvärillä ja olisi mukava saada sopimaan se paremmin sisustukseen, niin minkähän helvetinmoista petsiä sitä ostas. Jos kukaan tietäs?
Rypsiöljy toiminee ihan riittävän hyvin tuossa. (Tai no, siis mitä oot valamassa? Ja ilmeisesti muottia ei lämmitetä mitenkään?)Voiko betonivalussa käytetyn muottiöljyn korvata jollain toisella aineella? Oon tekemässä niin pientä valua, ettei paljoa napostelis ostaa sellasta 25 litran melko varmasti suht suolasen hintasta tynnyriä muottiöljyä.
Jostain muistan joskus jonkun maininneen käyttäneensä rypsiöljyä.
Anna noiden ravinteiden nyt vain iisisti olla. Jos oot kaks viikkoo lomalla, niin sitten olet. Noista lisäravinteista saat niin marginaalisen hyödyn, että sinuna jättäisin ne pois.mulla on muutenkin tullut vähän välipäiviä tässä kesän mittaa ( ei huomattavasti , mutta kuitenkin ) ekan viikon lomalla käyn salilla , toisen lepään sitten.

Asetukset-->yleiset-->verkko-->matkapuhelindata pois päältä.Olen lähdössä huomenna etelään.
Puhelimena mulla on käytössä iPhone 4 ja mietin saanko kytkettyä nettiä ja sun muita sijaintipalveluita pois päältä ettei tule ihan saatanallista laskua?
On mulla tossa varapuhelinkin, ajattelin vain varmistella![]()
Riittääkö muka iLuurissa pelkän datan ottaminen pois päältä? Eikö synkkaukset kuitenkin ohita tuon? Se että se on päällä vain tarkoittaa että se on kokoajan siinä.Asetukset-->yleiset-->verkko-->matkapuhelindata pois päältä.
Ja asetukset-->wifi päälle niin lähes kaikista kuppiloista pääsee salasanaa kysymällä nettiin.
Mulla kun oli ekaa kertaa piilarit niin oikeestaan kaikkialle katsominen tuntui oudolta. Kannattaa totutella pikkuhiljaa niihin ja ehkä välttää sitä ruudun tuijottelua mikäli se tuntuu huonolta silmissä. Aika nopeesti niihin kuitenkin tottuuMulla on silmissä piilarit ekaa kertaa ikinä. Miinusta molemmat. Onko ihan normaalia että lähelle katsominen tuntuu omituiselta? En osaa oikein selittää, mutta esim. tietokoneen ruutua katsellessa näyttää vähän sumealta.

Jos ottaa myös sijaintipalvelun, ja ilmoitukset (mitkä noi sit on enkuks) pois päältä niin ei tuu mitään extra laskua. Näin ainakin toimi kun oli viikon belgiassa ja oli päällä data roaming esto ja noi edellä mainitutRiittääkö muka iLuurissa pelkän datan ottaminen pois päältä? Eikö synkkaukset kuitenkin ohita tuon? Se että se on päällä vain tarkoittaa että se on kokoajan siinä.
En usko että väärin muistan, mutta eikö myös iPhonessa ole eriskeen asetus data roamingille. Jos haluaa sitten tosi varman päälle pelata, niin esim. Saunalahdella on erikseen ihan asetus operaattorin puolella että et varmasti pääse nettiin. Toi voi olla tosi hyvä asia, koska juuri viime reissulla kaverin puhelin käytti nettiä ulkomailla vaikka roaming oli estetty puhelimessa, ja operaattorilta tuli viesti kesken reissun että roaming saldoraja (automaattiinen operaattorilta ellet pyydä poistaa) oli täynnä.
Vaihtoehtoisesti laittaa vain yhden täpän (tai ei laita, miten päin asetus on koodattu) eli data roaming pois niin ei noi muut voi tehdä mitään. Näin sen kuuluisi toimia, ja näin se mulla toimikin. Kaikki data on päällä (puhun Androidista mutta varmasti pätee) eli mobile data always on, samoin kaikki syncit, jopa gps for location, etc., etc., niin riittää että data roaming ei ole päällä.Jos ottaa myös sijaintipalvelun, ja ilmoitukset (mitkä noi sit on enkuks) pois päältä niin ei tuu mitään extra laskua. Näin ainakin toimi kun oli viikon belgiassa ja oli päällä data roaming esto ja noi edellä mainitut
Missä voin todeta hallussa olevan ulkomaalaisen setelin aitouden? Jos käyn pankissa niin ottavatko ne sen pois, jos se osoittautuu väärennökseksi?

Ei, kun ne antaa sen sulle takaisin ja sanoo että aito on, onon. Sitten ne salaa asentaa seurantalaitteen sun kassiin ja FBI, CIA, Interpol ja mitänäitänyo seuraa sun joka liikkeen, jotta ne saa selville millanen rahanpesurinki on kyseessä. Näin sen täytyy mennä.
On se kyllä aika outoa.Onko ihan normaalia, että minä, 18-vuotias nuorimies menee omatoimisesti parturiin leikkauttamaan hiuksensa?
Tuntuu vain kovin oudolta, kun on tottunut, että vanhemmat parturoivat itse.![]()